انتشار: 1402/4/24
بروزرسانی: 1402/7/30

ویدیو زین کردن اسب | آموزش مرحله به مرحله زین کردن اسب

زین کردن اسب شامل سه مرحله است، گذاشتن پد زین، گذاشتن زین و در نهایت محکم کردن زین ... در این ویدیو آموزش مرحله به مرحله زین کردن اسب را مشاهده می‌کنید، همچنین نکاتی را مشاهده می‌کنید که حتی سوارکاران حرفه‌ای از آن غافل می‌شوند و همین باعث بد رفتاری اسبشان می‌شود. با ما همراه باشید تا نکات کلیدی و مهمی را در این ویدیو مشاهده کنید.

زین کردن صحیح اسب برای سواری ایمن ضروری است. اما در ابتدا ممکن است طاقت فرسا و گیج کننده باشد. به همین دلیل ما در این ویدیو آموزش زین کردن اسب را به طور صحیح آورده‌ایم.

آموزش مرحله به مرحله زین کردن اسب

  1. قبل از زین کردن، اسب را ببندید و مطمئن شوید که اسب نمی‌تواند گره‌های طناب را باز کند.
  2. بدن اسب خود را مسواک بزنید. هیچ گونه کثیفی یا شنی که ممکن است باعث ساییدگی در زیر زین یا دور کمر شود را پاک کنید. اگر شن روی پشت اسب باقی بماند می‌تواند منجر به سوزش دردناک شود و اسب شما را بد رفتار کند.
  3. هر گونه زخمی که ممکن است باعث ناراحتی در زیر ناحیه زین شود را برسی کنید. زین را روی زخم قرار ندهید.
  4. زین را روی پد یا پتو قرار دهید. برای محافظت از پشت اسب و نگه داشتن زین اسب شما به پد نیاز دارد. طبق ویدیو اول پد را بگذارید بعد زین را در محل خود قرار دهید.
  5. در این مرحله زین را در جای خود قرار دهید. همانطور در ویدیو مشاهده می‌کنید زین را سمت جلو و عقب تکان دهید و مطمئن شوید که زین به درستی قرار گرفته است. جلوی زین باید در پشت سر قرار گرفته باشد، نه در بالای تیغه‌های شانه.
این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.