انتشار: 1402/2/9
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو مسابقات سوارکاری Kentucky Derby 2022

مسابقات kentaucky derby معروف ترین و هیجان انگیزترین مسابقه سوارکاری است که هر سال در آمریکا و در شهر لویی ویل کنتاکی برگزار می شود. این مسابقه معمولا در اواسط بهار و در ماه "مه" برپا می شود. تعداد شرکت کنندگان سال 2022 این مسابقه 20 نفر می باشد.

kentaucky derby اولین بار در سال 1875 برگزار شد و سالانه حدود 150000 نفر تماشاگر برای دیدن این مسابقه به آمریکا می روند و با به سر گذاشتن کلاه های اسب سواری و خواندن آواز شادمانی می کنند. زدن کلاه و پوشدن لباس های بهاری و رنگی بخش مهمی از آداب و رسوم این رویداد است. این مسابقه به "هیجان انگیز ترین دو دقیقه ورزش" معروف است زیرا مدت زمان آن فقط 2 دقیقه است.

در این مسابقه رقابت بین نژاد اسب های اصیل می باشد. رکورد این مسابقه توسط اسبی اصیل شکسته شده است که مدت زمان آن 1:59:40 است که تا الان رکورد دار این مسابقه می باشد. صاحبان اسب هایی که قرار است در مسابقه شرکت کنند باید مبلغی را به عنوان ورودی پرداخت کنند که در نهایت پولی که جمع می شود به برنده داده می شود.

 

 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.