انتشار: 1402/3/9
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو عبور خودرو فولکس واگن آماروک از رود | آیا خودرو موفق به عبور می‌شود؟

این ویدیو عبور یک خودرو فولوکس واگن آماروک را نشان می‌دهد که سعی دارد در یک مسیر تنگ و شیب دار از رود عبور کند. این مسیر به قدری تنگ است که ممکن است خودرو در سرازیری آن، گیر کند. این ویدیو را تماشا کنید تا ببینید این خودرو موفق می‌شود یا خیر.

خودرو آماروک (amarok) یک خودرو پیکاپ مناسب آفرود است که توسط کمپانی فورد تولید شده و نسل جدید خودرو های رپتور محسوب می‌شود. این خودرو مشخصات فنی 4 سیلندر، حجم موتور 2.3 لیتری و قدرت 298 اسب بخار دارد و همان طور که در ویدیو نیز به نظر می‌رسد این خودرو از توانایی های بالایی برخوردار است. آماروک موفق می‌شود با راهنمایی تیم آفرود، از این مسیر سخت و مشکل عبور کند و نیازمند بکسل نشود. مسیر به قدری تنگ است که یکی از افراد برای جلوگیری از شکستن آینه های بغل، آن ها را خم می‌کند و در نهایت خودرو به آسانی عبور می‌کند.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.