انتشار: 1402/4/24
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو روش‌های عجیب و غریب ماهیگیری | چگونه بدون قلاب و تور ماهیگیری کنیم؟

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که سرتان برای انجام روش‌های جدید و خلاقانه درد می‌کند و دوست دارید از روش‌های غیر معمول به اهدافتان برسید؟ یا شاید هم دوست دارید بدانید در شرایط اضطراری و وقتی هیچ وسیله‌ای برای ماهیگیری در دست ندارید باید چه کار کنید؟ برای اینکه با ده روش عجیب و غریب ماهیگیری آشنا شوید، این ویدیو را از دست ندهید.

بشر همواره به دنبال را‌های هوشمندانه و ساده برای رفع نیازهای خود بوده است. اما در شرایط بحرانی و اضطرار باید چه کرد؟ از متدهای ساده و معمول استفاده کرد و یا به دنبال روش‌های کمی پیچیده‌تر اما خلاقانه رفت؟ متدهای ماهیگیری آنقدر مختلف هستند که هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند با روشی گوناگون به فعالیت سرگرم کننده و البته به درد بخور صید ماهی بپردازد.

در این ویدیو ده روش عجیب و غریب، جدید و خلاقانه ماهیگیری بدون نیاز به قلاب و تور را یاد خواهید گرفت. برای انجام این روش‌ها بهترین مکان رودخانه است. این رودخانه باید جایی باشد که بتوانید از سنگ‌های بزرگ کف آن به بهترین نحو استفاده کنید و همچنین جریان آب را به نفع خود تغییر دهید.

حالا با دیدن این روش‌ها شما ترجیح می‌دهید به صورت معمولی و همیشگی با قلاب ماهی صید کنید و یا این متدهای غیرمعمول و عجیب را هم امتحان خواهید کرد؟ به نظر شما اثرات زیست محیطی کدام روش‌ها بیشتر است و برای حفظ رودخانه‌ها و گونه‌های مختلف آبزیان باید از چه متدهایی برای صید ماهی استفاده کرد؟ 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.