انتشار: 1402/4/20
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو زایمان اسب | تا حالا زایمان اسب وحشی در طبیعت را دیده‌اید؟

حتی در یک زایمان طبیعی، اسب وحشی ممکن است بایستد، دراز بکشد، چندین بار بغلتد تا کره اسب را به درستی برای زایمان قرار دهد، در طی این مرحله، انقباضات کره اسب را از طریق دهانه رحم به موقعیتی در کانال زایمان منتقل می‌کند.

چند روز قبل از زایمان اسب و به دنیا آمدن کره، انقباضات رحم شروع می‌شوند. اسب ماده بی قرار است و از نوک پستان‌هایش مایع زرد رنگ غلیظی به نام واکس بیرون می‌آید. ماده درد کمی دارد و عضلات پهلو و شکمش کشیده می‌شوند. زایمان اسب وحشی در طبیعت معمولا 20 الی 25 دقیقه زمان می‌برد. در این مدت مادیون کارهای مختلفی برای به دنیا اومدن فرزند خود انجام می‌دهند. قبل از اینکه کره به دنیا بیاید، اسب ماده یا در حالت ایستاده است و یا به پهلو می‌خوابد. مادیون در لحظه آخر، وقتی کره به دنیا می‌آید بسیار عرق می‌کنند.

زمانی که کره متولد می‌شود اسب ماده سعی می‌کند روی پای خود بایستد و شروع به شناسایی و لیس زدن فرزند خود کند. رفتار اسب ماده با کره خود متفاوت است. بعضی از آن‌ها باید مدتی بگذرد تا کره خود را قبول کنند. در حالی که بعضی از آن‌ها به راحتی در لحظه اول کره خود را قبول و شروع به مراقبت از آن می‌کنند. در این ویدیو زایمان اسب وحشی در طبیعت را مشاهده می‌کنید. همان‌طور که می‌بینید حتی اگر اسب وحشی هم باشی، مهر مادری قوی‌تر از همه چیز در این دنیا است. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.