انتشار: 1402/4/14
بروزرسانی: 1402/5/14

ویدیو اسب وحشی | موستانگ وحشی

هنوز موستانگ‌های دست نخوره و وحشی در مناطق غرب ایالات متحده وجود دارند که به صورت گله‌ای در حال پرسه زدن هستند، جایی که عقاب‌ها در بالاترین نقطه آسمان هستند و غروب، آسمان را تا آن‌جا که چشم می‌بیند، شعله ور می‌کند.

موستانگ (Mustang horse) نام نژادی از اسب است. این نژاد در غرب آمریکای شمالی در گله‌های بزرگ در حال پرسه زدن است. این اسب وحشی اولین بار از کشور اسپانیا وارد آمریکا شده است. موستانگ‌های اصیل قدی بلند و بدن عضلانی دارند. هنگام دویدن ابهت خاصی دارند. این نژاد اسب روحیه جنگاوری دارد به طوری که در فرهنگ غرب گفته می‌شود اگر به همراه یک موستانگ در بیابان خشک و بی آب و علف گیر کردید نگران نباشید چون موستانگ از شما محافظت می‌کند و شما را به خانه بر می‌گرداند.

هوش این نژاد بسیار بالاست به طوری که احساسات را به خوبی درک می‌کند و واکنش نشان می‌دهد. رنگ موستانگ، قهوه‌ای، سیاه، سفید، شیری و ترکیب چند رنگ دیگر است. یال و دم موستانگ وحشی، ترکیب چند رنگ است که همین ویژگی زیبای آن را چندین برابر کرده است. در این ویدیو موستانگ‌های وحشی را می‌بینید که به صورت آزاد و رها در حال گشت و گذار هستند. به نظر من هر موجود زنده‌ای حق این را دارد در چارچوب قوانین طبیعت بر روی کره خاکی قدم بزند و به زندگی خود ادامه دهد. شما در این باره چه نظری دارید. لطفا نظر خود را به اشتراک بگذارید.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.