انتشار: 1402/4/6
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو یک سال با ماهیگیری نیزه ای در فیجی

ماهیگیری با نیزه یک روش زندگی برای مردم محلی جزایر فیجی و یک تفریح جذاب برای توریست‌هاست. آب‌هایی که گرداگرد جزایر فیجی قرار گرفته، مملو از ماهی‌های بومی استوایی از جمله ماهی واهو، تن، زردپر و غیره است. در واقع می‌توان گفت اصلی‌ترین روش ماهیگیری در کشور فیجی، روش نیزه ای است.

فیجی از چندین جزیره تشکیل شده و گرداگرد این جزایر را آب‌های آبی و شفافی فرا گرفته که پر از ماهی‌های جذاب و زیباست. این ماهی‌های رقصان در آب، منبع غذایی بسیاری از مردم فیجی است و به یکی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه استوایی تبدیل شده است.

تفریح ماهیگیری با نیزه آنقدر در فیجی محبوب است که هتل‌ها و مراکز مختلف به منظور راحت کردن توریست‌ها، خدماتی برای صید ماهی با نیزه دارند و سعی می‌کنند هر ساله، افرد بیشتری را با آرزوی دیدن این بهشت زیر آب به این مجمع الجزایر بکشانند.

در این ویدیو یک توریست به مدت یک سال در جزایر فیجی زندگی کرده و در این مدت، به "ماهیگیری با نیزه" پرداخته است. کلیپ‌های کوتاهی از بهترین قسمت‌های سفر او، ویدیویی است که در حال حاضر با هم تماشا می‌کنیم.

صید ماهی با تفنگ نیزه ای در مناطق مختلفی از این کشور قوانین خاص خودش را دارد. به طور مثال آبزیانی که با این روش صید می‌شوند نباید بیش از یک حد معمولی وزن داشته باشند و ماهیگیری با نیزه در برخی نقاط کاملا ممنوع است.    

تمام جانوران دریایی شکار شده در این ویدیو توسط خود شخص استفاده شده و یا به مردم محلی و روستاییان مناطق مختلف کشور فیجی اهدا شده است. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.