انتشار: 1399/11/27
بروزرسانی: 1402/5/4
advantages-buying-plane-train-bus-tickets-online | مزیت‌های خرید آنلاین بلیت هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس

مزیت‌های خرید آنلاین بلیت هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس

امکان خرید آنلاین بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس از مزایای پرکاربرد فناوری روز و بستر اینترنت است. امکانی که دردسرهای تهیه بلیت را از بین برده و سفر رفتن را بسیار آسان کرده است.

امروزه برای تهیه بلیت‌های سفری دیگر لازم نیست خود را به‌زحمت انداخته و به دفاتر فروش بلیت مراجعه کنیم. خرید آنلاین بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس، کار را بسیار آسان نموده است. در گذشته تهیه بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس افراد را با مشکلات فراوانی برای روبرو می‌کرد. اما تکنولوژی این امکان را به وجود آورده که بدون صرف وقت زیاد و تحمل دشواری‌های فراوان، بلیت‌های سفری خود را تهیه کنیم.

شاید در گذشته وجود داشتن امکان تهیه بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس به‌صورت آنلاین، یک رؤیای دور از دسترس محسوب می‌شده است. اما دوران تحمل سختی‌ها و مشکلات برای تهیه بلیت‌های مسافرتی گذشته است. در ادامه در وب سایت تارگتینو با ما همراه باشید تا شما را با مزیت‌های خرید آنلاین بلیت مسافرتی آشنا کنیم.

مزیت‌های خرید آنلاین و اینترنتی بلیت‌های مسافرتی

امروزه برای تهیه بلیت وسایل نقلیه عمومی همچون هواپیما، قطار و یا اتوبوس، نیاز به مراجعه حضوری نیست. کافی است شما از طریق مراجعه به سایت یا به‌وسیله گوشی همراه خود اقدام به خرید بلیت‌های مسافرتی از شرکت‌های مرتبط نمایید. خرید آنلاین بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس نسبت به تهیه حضوری آن امتیازاتی دارد که به آنها اشاره می‌کنیم:

مزیت‌های خرید آنلاین بلیت هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس

صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها

با خرید اینترنتی بلیت‌های سفری، دیگر نیاز نیست که شما مسافت طولانی را برای تهیه این بلیت‌ها طی نمایید. به‌علاوه، مراجعه حضوری به دفاتر عرضه‌کننده بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس می‌توانست تبعاتی را برای افراد داشته باشد. اگر مسافت طولانی را برای تهیه بلیت‌های مسافرتی طی کنید ولی موفق به خرید آن نشوید، چه حسی به شما دست می‌دهد؟ مثلاً اگر بلیت موجود نباشد و یا شرکت بسته باشد. شما مجبور می‌شوید به مکان‌های دورتر مراجعه نمایید.

ماندن از کارهای ضروری، گیرکردن در ترافیک، طی مسافت طولانی و خستگی فراوان از تبعات خرید حضوری است. به لطف خرید آنلاین از خانه و یا محل کار خود، دیگر از این مشکلات نخواهید داشت.

دسترسی به اطلاعات لازم و خرید مناسب بلیت

با ورود به اینترنت و یک جستجوی ساده، تمامی سایت‌های فروش بلیت در دسترس شما خواهند بود. شما می‌توانید تمامی اطلاعات شرکت‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید. بسیاری از مواقع پیش می‌آید که بلیت چارتری با قیمت بسیار مناسب در یک سایت قرار می‌گیرد. دسترسی لحظه‌ای به اینترنت این امکان را به شما می‌دهد که از این اطلاعات بهترین بهره را ببرید.

مزیت‌های خرید آنلاین بلیت هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس

بهترین روش برای خرید آنلاین بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس

برای خرید آنلاین بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس شما به‌زحمت زیادی نمی‌افتید. تنها کافی است توسط کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و یا گوشی خود، مراحل زیر را انجام دهید:

- پس از آنلاین شدن، شرکت عرضه‌کننده بلیت موردنظر خود را انتخاب کرده و وارد سایت شوید.

- وارد حساب کاربری خود شده و روی وسیله موردنظر خود کلیک نمایید.

- در صفحه باز شده مبدأ، مقصد و تاریخ سفر خود را انتخاب کنید.

- از انواع وسایل نقلیه موجود، وسیله نقلیه دلخواه خود را انتخاب نمایید.

- پس از طی مراحل گذشته شما باید روی گزینه بلیت، کلیک کنید.

- در بسیاری از سفرها شما می‌توانید صندلی موردنظر خود را نیز تعیین کنید. اطلاعات مربوط به سایر مسافرین نیز در سایت موجود می‌باشد. شما می‌توانید مثلاً برحسب نوع جنسیت مسافران، صندلی موردنظر خود را پیدا کنید.

- در انتهای صفحه باید اطلاعات شخصی خود را وارد نمایید.

- پس از کنترل تمامی مراحل می‌توانید خرید بلیت خود را قطعی نمایید.

- وجه بلیت را باید به‌صورت آنلاین پرداخت نموده و خرید خود را به پایان برسانید.

خرید آنلاین بلیت هواپیما

در ادامه بحث خرید آنلاین بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس، بد نیست که شما را با خرید آنلاین بلیت هواپیما نیز آشنا کنیم. از مزیت‌های خرید آنلاین بلیت هواپیما این است که این سایت‌های فروش بلیت هواپیما به‌صورت 24 ساعته در دسترس هستند. همچنین کادر مجرب پشتیبانی این سایت‌ها می‌توانند شما را در انتخاب بلیت موردنظر راهنمایی کنند.

مزیت‌های خرید آنلاین بلیت هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس

در ضمن اگر سؤال و یا مشکلی در فرایند کار پیش بیاید، کارمندان پشتیبانی موظف هستند که مشکل را پیگیری و برطرف نمایند. نکته قابل‌توجه این است که برای هیچ‌کدام از مراحل تهیه بلیت نیاز به مراجعه حضوری نبوده و کارها به‌صورت آنلاین انجام می‌شود.

از دیگر مزیت‌های خرید آنلاین بلیت هواپیما این است که اطلاعات موجود در سایت به طور مرتب به‌روزرسانی می‌شود. اگر شما احساس کردید که به هر دلیلی امکان سفر شما از بین رفته است، می‌توانید بلیت را مسترد کنید. در ضمن مسئله‌ای مهم و اطمینان‌بخش در خرید آنلاین بلیت هواپیما وجود دارد. آن مسئله این است که خرید آنلاین بلیت هواپیما، از سوی نهادهای نظارتی، تحت‌نظر و کنترل دقیق قرار دارد.

خرید آنلاین بلیت قطار

در خرید آنلاین بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس، خرید اینترنتی بلیت قطار شرایطی تا حدودی متفاوت است. سفر با قطار را شاید بتوان بهترین و ایمن‌ترین انواع سفر به‌حساب آورد. در خرید آنلاین بلیت قطار نیازی به هیچ‌گونه مراجعه حضوری نیست. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های موجود، تمامی اطلاعات لازم را کسب کنید.

در بسیاری از موارد، خرید آنلاین بلیت قطار شامل تخفیفاتی می‌شود. در ضمن شما از اطلاعات دقیق زمان حرکت، زمان توقف‌های بین راه و زمان رسیدن به مقصد مطلع می‌شوید. حتی اگر بلیت شما مفقود شود می‌توانید به‌راحتی نسخه‌ای از آن را دریافت کرده و پرینت کنید.

داشتن کوپه اختصاصی از امتیازات بی‌نظیر سفر با قطار به‌حساب می‌آید. همچنین تمامی امکانات رفاهی همچون آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی درون قطار موجود است. سفر با قطار زیبایی‌های مخصوص به خود را دارد. در ضمن تمامی مسافرین قطار در طول سفر در برابر حوادث و اتفاقات احتمالی بیمه هستند.

مزیت‌های خرید آنلاین بلیت هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس

خرید آنلاین بلیت اتوبوس

اتوبوس دردسترس‌ترین و ارزان‌ترین وسیله نقلیه عمومی به شمار می‌رود. اگر نیاز به سفر ناگهانی پیدا کردید، در دسترس‌ترین وسیله نقلیه، اتوبوس است. استفاده از اتوبوس، بسیاری از محدودیت‌های انتخاب زمان حرکت در هواپیما و قطار را ندارد. در خرید آنلاین بلیت اتوبوس شما می‌توانید نوع اتوبوس و زمان حرکت آن را به‌راحتی انتخاب نمایید. کافی است شما وارد سایت‌های خرید آنلاین بلیت اتوبوس شده و با ظرفیت‌های فراوان امکان انتخاب خود آشنا شوید. از میان خرید آنلاین بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس، قطعاً خرید آنلاین اتوبوس راحت‌تر و به‌صرفه‌تر است.

از کدام وب سایت می توانیم بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را آنلاین بخریم؟

در ایران و در بین سایت های فارسی زبان، چند وب سایت معتبر در این زمینه وجود دارد که یکی از آنها فلایتیو Flightio است. فلایتیو Flightio سامانه آنلاین و اینترنتی خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس و رزرو هتل خارجی و داخلی است. این سیستم صدور بلیط؛ چندین سال است در زمینه‌های مختلف گردشگری و سفر به مشتریان داخلی و خارجی خدمات می‌رساند. فلایتیو اولین بلیط هواپیما خود را در خرداد ۱۳۹۵ صادر کرد و از آن زمان مشغول به کار است. این شرکت گردشگری موفق شده که طی این چند سال، میلیون‌ها بلیط هواپیما را به فروش برساند.

 
این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.