انتشار: 1399/10/14
بروزرسانی: 1402/5/4
benefits-online-car-buying-sites | سایت‌های آنلاین خرید و فروش خودرو، کارشناسی و قیمت گذاری آن چه مزایایی دارند؟

سایت‌های آنلاین خرید و فروش خودرو، کارشناسی و قیمت گذاری آن چه مزایایی دارند؟

سایت‌های آنلاین خرید و فروش خودرو توانسته‌اند تا حدود زیادی انجام معاملات را تسهیل و سرعت ببخشند. امروزه خریداران و فروشندگان خودرو از این جهت نگرانی کمتری دارند و امکانات مفیدی نیز در اختیار دارند

خرید و فروش خودرو همواره یکی از دغدغه‌های مردم است. خرید خودرو به قیمت مناسب و فروش آن با بهترین قیمت ممکن تقریباً کاری سخت و نیازمند هوش و آشنایی با بازار است. در گذشته اگر کسی نمی‌توانست خودروی خود را مستقیماً به مشتری بفروشد یا فروشنده مناسب پیدا نمی‌کرد، بنگاه‌های خرید و فروش خودرو به صورت سنتی تنها امید برای انجام این معاملات بودند.

این بنگاه‌ها خدمات متنوعی در زمینه خودرو ارائه می‌دادند. از قیمت گذاری خودرو و کارشناسی قیمت خودرو گرفته تا جوش دادن معامله یا خرید و فروش آن. اما اینترنت همان طور که همه جنبه‌های زندگی انسان را بهتر کرد، معاملات خودرو را نیز وارد عصر جدیدی کرد. آنلاین شدن خرید و فروش خودرو یا حداقل عرضه خودرو برای فروش کار را خیلی آسان نموده است.

حالا دیگر حتی افراد کم تجربه هم دغدغه‌ای برای خرید یا فروش خودرو ندارند. سایت‌های آنلاین خودرو با امکانات گسترده شرایط بسیار مناسبی را برای همگان فراهم نموده‌اند. در این راهنما در خصوص امکاناتی که سایت‌های آنلاین خودرو برای کاربران فراهم نموده‌اند صحبت نموده و شما را با برخی از آن‌ها آشنا می‌کنیم.

سایت‌های آنلاین خرید و فروش خودرو، کارشناسی و قیمت گذاری آن چه مزایایی دارند؟

امکانات سایت‌های آنلاین خودرو

همان طور که ذکر شد، سایت‌های آنلاین خرید و فروش خودرو پیدا کردن خودروی مناسب را برای خریدن و یا فروختن بسیار راحت کرده‌اند. اما این تنها امکانات به وجود آمده توسط اینترنت در این زمینه نیست. در ادامه با برخی از امکانات سایت‌های آنلاین خودرو آشنا می‌شویم:

1. عرضه آگهی فروش یا اعلام نیاز برای خرید خودرو در فضای تخصصی

2. ارائه اطلاعات و اخبار تخصصی حوزه خودرو

3. معرفی کامل خودروها، ویژگی‌ها، نقاط قوت و نقاط ضعف آن‌ها

4. امکان مقایسه بین خودروها و آپشن‌ها و امکانات آن‌ها

5. ارائه به روز قیمت صفر و کارکرده قیمت خودروها

6. کارشناسی قیمت و قیمت گذاری خودروی شما

7. امکان تهیه لوازم جانبی خودروها در این صفحه

8. ثبت و معرفی بنگاه‌های خودرو و معرفی زمینه تخصصی فعالیت آن‌ها

9. مقالات آموزشی در مورد انواع خودرو و آموزش نگه داری و تعمیر خودرو

10. نمودار قیمت خودرو طی دوره‌های زمانی گذشته (ماهیانه، فصلی، سالیانه)

سایت‌های آنلاین خرید و فروش خودرو، کارشناسی و قیمت گذاری آن چه مزایایی دارند؟

بهترین سایت های آنلاین خودرو

بعد از معرفی برخی از امکانات سایت‌های آنلاین خرید و فروش خودرو، خوب است که با برخی از سایت‌های تأثیرگذار در حوزه خرید و فروش و قیمت گذاری خودرو آشنا شویم.

دیوار، آگهی فروش خودرو

سایت دیوار اگرچه یک سایت با امکان ارسال آگهی در هر حوزه‌ای است، اما آن را می‌توان به عنوان یکی از مقاصد اولیه فروشندگان خودروها برای آگهی کردن خودروی خود دانست. معمولاً بیشتر اجناس ارائه شده در سایت دیوار کارکرده هستند. اما زیاد دیده شده که به علت کثرت مراجعه کننده به این سایت، حتی آژانس‌های خودرویی نیز آگهی ماشین‌های صفر خود را در این سایت قرار می‌دهند.

در این سایت فیلترهای زیادی برای رسیدن به نتیجه مطلوب کاربران قرار داده شده است. فیلترهایی مثل برند، سال ساخت، نحوه فروش، نوع سن، رنگ، وضعیت بدنه، قیمت و کارکرد. سایت شیپور نیز سایت شناخته شده دیگری است که با همین روش سایت دیوار در زمینه خرید و فروش خودرو نیز به مشتریان خود خدمات می‌دهد.

سایت باما، خرید و فروش و قیمت گذاری خودرو

این سایت شناخته شده‌ترین سایت در حوزه خرید و فروش و قیمت گذاری خودرو است. در این سایت امکان آگهی کردن خودرو برای فروشندگان قرار داده شده است. در کنار این آگهی‌ها، این سایت سعی کرده که اطلاعات کاملی را در خصوص هر خودرو ارائه کرده و کاربرانش را در جریان آخرین اخبار این حوزه قرار دهد. همچنین این سایت خدمات خرید و فروش را به صورت حرفه‌ای برای کاربران خود انجام می‌دهد.

سایت همراه مکانیک، مشاور خرید و فروش خودرو

سایت همراه مکانیک علاوه بر امکان خرید و فروش خودرو، امکان جالب ارائه مشاوره را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. همچنین این سایت به صورت روزانه قیمت روز خودروها را اعلام می‌نماید که یکی از بخش‌های جذاب و پر مراجعه این سایت است.
کارشناسی دقیق قیمت خودرو از دیگر امکانات این سایت است.

سایت بانی خودرو، همه چیز درمورد خودرو

در سایت بانی خودرو علاوه بر امکان آگهی فروش خودرو، امکان خریداری قطعات یدکی و جانبی ماشین نیز فراهم شده است. بخش جذاب ترافیک آنلاین راه‌ها نیز جزو امکانات قابل توجه دیگر این سایت است. این سایت یک دسته بندی بسیار کامل از انواع خودروها بر مبنای برند آن‌ها ارائه کرده است. به علاوه برای نمایشگاه داران امکان ثبت اطلاعات و معرفی کسب و کارشان نیز فراهم است.

سایت‌های آنلاین خرید و فروش خودرو، کارشناسی و قیمت گذاری آن چه مزایایی دارند؟

سایت خودرو 45 - فروش فوری خودرو کارکرده تنها با یک بار مراجعه

خودرو۴۵ شرکتی فعال در زمینه فروش فوری خودروهای کارکرده در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما در این شرکت، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک‌بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب به فروش می‌رسانند. این شرکت به‌عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان با استفاده از بروزترین تکنولوژی‌های دنیا، فرآیند فروش خودرو را سریع‌تر، امن‌تر و شفاف‌تر از آنچه تاکنون تجربه کرده‌اید، انجام می‌دهد.

در خودرو۴۵ سعی شده تا با تکیه بر دانش فنی، کادر مجرب و سبک منحصر به فرد، مشکلات مربوط به معاملات خودروهای کارکرده با سایر روش‌ها را تا حد چشمگیری کاهش داده تا وسیله نقلیه در کمترین و سریع‌ترین زمان ممکن به فروش برسد.

علاوه بر مواردی که ذکر شد سایت‌های دیگر شناخته شده‌ای نیز در این حوزه فعال هستند. سایت‌هایی مثل دورهاتو، تجارت ایران، های کاررز، تخته گاز و ایران پلاک.

به صورت کلی می‌توان خدمات ارائه شده توسط سایت‌های خرید و فروش خودرو را تسهیل کننده معاملات و تأثیرگذار در حوزه قیمت گذاری خودروها دانست. مراجعات برخی از این سایت‌ها روزانه به بالای یک میلیون بازدید در روز هم می‌رسد. به علاوه، ارائه ابزارهای آنلاین محاسبه قیمت خودرو امکانی است که دید روشنی به فروشندگان از ارزش دارایی‌شان می‌دهد. و در طرف مقابل برای خریداران امکان انتخاب و بررسی شرایط خودرویی که قرار است بخرند را ارائه می‌کند.

مجموع این شرایط سبب شده است که نقش سایت‌های آنلاین خودرو بسیار پررنگ‌تر از فضای کسب و کار سنتی آن باشد.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.