انتشار: 1397/6/24
بروزرسانی: 1402/5/4
fishing-in-ireland | ماهیگیری در ایرلند یکی از جذاب‌ترین مناطق صید در جهان

ماهیگیری در ایرلند یکی از جذاب‌ترین مناطق صید در جهان

ماهیگیری در مناطق مختلف جهان می‌تواند جذاب و لذت‌بخش باشد. با شناخت این مناطق می‌توانید لحظات شادی را تجربه کنید. ماهیگیری در ایرلند بسیار رایج است و یکی از مناطق جذاب و مشهور برای ماهیگیری محسوب می‌شود. تنوع زیاد ماهی‌ها در ایرلند آن را به مقصدی عالی برای ماهیگیری تبدیل کرده است. آب و هوای ایرلند بسیار برای ورزش ماهیگیری مناسب است.

مناطق ماهیگیری در جهان متفاوت و متعدد بوده و علاوه بر رودخانه، سد، دریا، اقیانوس‌ها را نیز شامل می‌شود. هرکدام از این مناطق دارای فاکتورهای جذابی برای سفر و ماهیگیری بوده و مناظر طبیعی، امکانات رفاهی و منابع غنی از آبزیان را در دل خود جای داده است. به همین سبب می‌توان با دریافت مجوزهای لازم از همان کشور، نسبت به صید تفریحی یا ورزشی در آن اقدام کرد، در این مقاله به معرفی جذابیت‌های ماهیگیری در ایرلند خواهیم پرداخت.

ماهیگیری در ایرلند؛ چرا ایرلند یکی از مقاصد ماهیگیری مشهور است؟

ایرلند در شمار یکی از جذاب‌ترین کشورهای جهان برای صید ماهی قرار می‌گیرد. وجود دریاچه‌های فراوان، بنادر، خلیج، سواحل و ... موجب شده تا بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا نسبت به ماهیگیری در ایرلند مشتاق باشند. علاوه‌ براین تمامی تجهیزات و امکانات رفاهی برای ماهیگیران در مجاورت منابع آبی ایرلند قرار گرفته و علاقه مندان می‌توانند با دریافت مجوز لازم نسبت به ماهیگیری در این کشور اقدام نمایند. 

ماهیگیری در ایرلند؛ چرا ایرلند یکی از مقاصد ماهیگیری مشهور است؟

معرفی مناطق مختلف ماهیگیری در ایرلند

آب و هوای ایرلند برای ماهیگیری ورزشی مناسب است. ایرلند دارای مناطق مختلفی برای ماهیگیری است که نیازمند دریافت مجوزهای لازم است. از جمله محبوب‌ترین مناطق ماهیگیری در ایرلند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خلیج گالوی (Galway Bay)؛ ماهیگیری در ایرلند

وجود امکانات رفاهی و تجهیزات ماهیگیری خلیج گالوی را تبدیل به یک منطقه جذاب و منحصر به فرد برای صیادان تبدیل کرده است. اغلب ماهیگیران جزایر آران را به سبب منابع غنی آبزیان و همینطور مناظر بدیع و جذاب آن انتخاب می‌کنند.

خلیج گالوی (Galway Bay)؛ ماهیگیری در ایرلند

دریاچه ارن؛ ماهیگیری در ایرلند

یکی دیگر از مناطق محبوب برای ماهیگیری در ایرلند دریاچه ارن بوده که ماهیگیران می‌توانند بهترین ماهی‌های خوشمزه و لذیذ قزل آلا و سالمون را در این منطقه صید کنند. وجود امکانات و تجهیزات رفاهی در این منطقه، صید ماهی را جذاب تر و خاص‌تر کرده است.

وست کرک (West Cork)؛ ماهیگیری در ایرلند

وست کرک، نام منطقه‌ای بکر و زیبا در طبیعت ایرلند که علاوه بر داشتن منابعی غنی از آبزیان، یکی از زیباترین مناطق طبیعی در کشور ایرلند محسوب می‌گردد. فصل شکار در این منطقه عموما در ماه فوریه صورت می‌پذیرد.

وست کرک (West Cork)؛ ماهیگیری در ایرلند

منطقه کانمارا (Kenmare)؛ ماهیگیری در ایرلند

دریاچه‌های زیبا، مناظر طبیعی و امکانات رفاهی نظیر هتل، رستوران، قایق و هتل از جمله جذابیت‌های ماهیگیری در ایرلند و منطقه کانمارا شمرده می‌شود. صید ماهی در این منطقه، اغلب در تابستان است و از مهم‌ترین مناطق ماهیگیری در این محدوده، می‌توان دلفی، کیلمور و اریف را نام برد.

جزیره دینگل (Dingle) ؛ ماهیگیری در ایرلند

بزرگترین منطقه ماهیگیری در ایرلند در این شبه جزیره زیبا واقع شده است و گردشگران هر ساله از سرتاسر جهان جهت صید به این منطقه مراجعه می‌کنند.

جزیره دینگل (Dingle) ؛ ماهیگیری در ایرلند

رودخانه‌ها؛ ماهیگیری در ایرلند

رودخانه‌های غنی ایرلند نظیر شانون و ارن از جمله مهم‌ترین مناطق جذاب برای صید در سرزمین زیبای ایرلند محسوب می‌شوند. شما می‌توانید با فراهم کردن تجهیزات مناسب ماهیگیری نظیر قلاب، نخ، طعمه، لانسر و ... و دریافت مجوزهای لازم به این مناطق زیبا سفر کرده و با دوستان خود لحظات جذاب و منحصر به فردی را تجربه کنید.

با ماهیگیری در ایرلند لحظات مهیجی را تجربه کنید

ایرلند یکی از جذاب‌ترین کشورها برای سفرهای تفریحی معرفی شده است. شما می‌توانید در هنگام ماهیگیری، از دیدن مناظر فوق العاده طبیعی نظیر جزیره‌ها، جنگل، رود، صخره‌ها و خط ساحلی نیز لذت ببرید. شما می‌توانید با دریافت مجوزهای لازم از محیط زیست مناطق ایرلند و همینطور دریافت ویزا در فصل شکار به ماهیگیری لذت بخش در این کشور دست بزنید.

با ماهیگیری در ایرلند لحظات مهیجی را تجربه کنید

تمامی امکانات رفاهی نظیر هتل، رستوران، قایق، فروشگاه تجهیزات ماهیگیری و ... در نزدیکی منابع آبی ایرلند قرار دارند و به همین سبب صید ماهی در این منطقه راحت، آسان و بدون نگرانی خواهد بود. ماهیگیری در ایرلند یکی از محبوب‌ترین مناطق صید ماهی در جهان به حساب آمده و بسیاری از صیادان هر ساله برای ماهیگیری به این منطقه سفر می‌کنند. 

  • تجربه ماهیگیری در کدام مناطق جهان را داشته اید؟
  • بهترین مناطق ماهیگیری جهان کجاست؟
لطفا نظرات و تجربیات خود را در مورد این مقاله با ما و سایر علاقمندان در میان بگذارید؛ از اینکه ما را تا پایان مقاله همراهی نمودید، سپاسگزاریم.
این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.