انتشار: 1399/10/2
بروزرسانی: 1402/5/4
best-cars-800-millions-budget | با 400 میلیون، ماشین 800 میلیونی بخر! (معرفی 3 عدد از مناسب ترین گزینه های بازار خودرو)

با 400 میلیون، ماشین 800 میلیونی بخر! (معرفی 3 عدد از مناسب ترین گزینه های بازار خودرو)

معرفی سه عدد از بهترین گزینه های بازار خودرو در ایران برای افرادی که بودجه ای در حدود 800 میلیون تومان دارند. قبل از تصمیم به خرید خودرو، حتما این سه گزینه را مد نظر داشته باشید.

در اینجا میخواهیم در مورد خودروهایی که می توانند جزء گزینه های خرید شما قرار بگیرند صحبت کنیم و در ادامه درباره ی خرید خودرو اقساطی توضیحاتی ارائه خواهیم داد. اگر بودجه ای 850 میلیون تومانی دارید، گزینه های مختلفی می تواند در سبد خرید شما برای خرید قسطی خودرو شما قرار بگیرد.

در این بازه قیمتی  به خودروهای خارجی نسبتا با کیفیتی دسترسی خواهید داشت. اگر بودجه شما کمتر 850 میلیون تومان است، باز میتوانید با خرید خودرو اقساطی، نیز صاحب  این ماشین جذاب شوید. در این مقاله که با کمک مقاله خرید خودرو اقساطی آفتاب آنلاین نوشته شده، راجع‌ به خودروهایی صحبت می‌کنیم که می‌توانند در گزینه‌های خرید شما قرار بگیرد.

کمری 2010 LE فول – 750 میلیون تومان

کمری GL مدل 2010 یک سدان خوش ساخت محصولی از شرکت نام آشنای تویوتا و از خانواده کمری است .اما کمری GL که پنجمین نسل از کمری‌های تاریخ است، با موتور قدرتمند، فضای جادار و مصرف سوخت بهینه، به یکی از محبوب‌ترین سدان‌های موجود در بازار خودروهای کشور بدل شده است. این خودرو یک پیشرانش 2.5 لیتری دارد که می‌تواند بیشینه قدرت 181 اسب بخار را تولید کند. محور محرکه دیفرانسیل جلو نیز برای این خودرو تعبیه شده است که در همکاری با یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک، نیروی موتور را به چرخ‌ها انتقال می‌دهد.

کمری مدل 2010 خودرویی نسبتاً چابک است که می‌تواند در مدت زمان 9.3 ثانیه سرعت صفر تا صد را طی کند. این خودرو همچنین مصرف سوخت پایینی دارد که در حالت ترکیبی به حدود 7.8 لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد.

اپتیما TF 2013 فول – 750 میلیون تومان

کیا اپتیما 2013 TF فول

اپتیما 2013 فول مدل TF یکی از محصولات شرکت کیا است. در قلب پیشرانش این خودرو یک موتور 2.4 لیتری می‌تپد که قادر است 178 اسب بخار قدرت و 229 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این خودرو نسبت به رقبایش که در این مطلب بررسی کردیم، اندکی کندتر است و به 10 ثانیه زمان نیاز دارد تا از سرعت 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. این سدان زیبا و جادار، در هر 100 کیلومتر پیمایش ترکیبی، 7.1 لیتر سوخت مصرف می‌کند. از نظر امکانات رفاهی، اپتیما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اما در ردیف دوم صندلی‌ها فضای کافی برای سرنشینان ندارد و این مسئله در سفرهای طولانی مدت می‌تواند کمی اذیت کننده باشد. مورد بعدی این است که طراحی کنسول مرکزی داشبورد به نحوی صورت گرفته است که راننده به دکمه‌ها و کنترل امکانات مختلف دسترسی بیشتری داشته باشد.

النترا 2016 فول – 770 میلیون تومان

هیوندای النترا 2016 فول

النترا فول 2016 بعد از آن که مورد استقبال خریداران قرار گرفت، و در سال 1397 توسط شرکت کرمان موتور داخل ایران مونتاژ شد. در دل این خودرو یک موتور 2 لیتری قرار گرفته است که می‌تواند 153 اسب بخار قدرت تولید کند. نیروی تولید شده توسط موتور، با کمک یک جعبه دنده 6 سرعته به چرخ‌های جلویی منتقل می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که النترا فول 2016 دارای محور محرکه دیفرانسیل جلو است.

این خودرو از نظر مصرف سوخت بسیار مقرون به صرفه است و با مصرف 7.5 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی، به یکی از خودروهای کم‌مصرف موجود در بازار کشور بدل شده است. سیستم پیشرانش موجود در خودروی النترا می‌تواند در مدت زمان 9.6 ثانیه آن را از جا کنده و به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

النترا 2016 خودرویی خوش ساخت و با کیفیت است که امکانات رفاهی آن در رده خودروهای نیمه لوکس، بسیار قابل‌قبول است. اما در خصوص نقاط ضعف آن می‌توان گفت که در ردیف عقب، صندلی‌ها فضای کافی خصوصاً برای افراد قدبلند را دارا نیستند.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.