انتشار: 1397/4/31
بروزرسانی: 1402/8/10
fishing-net | ماهیگیری با تور ؛ روش صحیح پرتاپ تور ماهیگیری

ماهیگیری با تور | روش صحیح پرتاپ تور ماهیگیری

یکی از تجیهزات ماهیگیری، تور ماهیگیری است. استفاده از تور برای ماهیگیری تکنیک خاص خودش را دارد. اگر به تازگی می‌خواهید روش پرتاب تور ماهیگیری را یاد بگیرید تور را ابتدا محکم پرتاب نکنید؛ چون یقینا به خوبی پهن نخواهد شد. بهتر است سعی کنید تور را در فاصله حداقل یک متری خودتان باز کنید و به فاصله اهمیت ندهید فقط به باز شدن تور اهمیت بدهید تا موفق شوید.

آموزش روش صحیح پرتاپ تور ماهیگیری، صرفا به منظور آگاهی از روش‌های مختلف ماهیگیری ارائه شده است و هر گونه استفاده از این روش‌ها و عواقب آن به عهده استفاده کننده خواهد بود. وبسایت تارگتینو هیچگونه مسئولیتی نسبت به استفاده شما از این روش‌ها ندارد. ما ماهیگیری با قلاب و گرفتن مجوز را پیشنهاد می‌کنیم. روش صحیح پرتاپ تور ماهیگیری را در ادامه بخوانید.

آموزش روش صحیح پرتاب تور ماهیگیری (دام) گرد یا سفره‌ای یا پهن کنی

امروز می‌خواهیم ماهیگیری با تور را به شما آموزش دهیم. در جاهای مختلف نام‌های مختلفی برای این تور در نظر گرفته اند. پرتاب این تور احتیاج به تمرین خیلی زیادی دارد. مراحل روش صحیح پرتاب تور ماهیگیری به شرح زیر است.

  1. ابتدا طناب تور را به داخل دستتان کنید؛ اگه دست راست هستید داخل دست چپ و برعکس.
  2. طناب را به شکل دایره جمع کنید تا به تور برسید.
  3. تور را به شکل دایره جمع کرده و بهتر است تور بیشتر از 2 بار جمع نشود.
  4. یک طرف از طناب پایین تور را گرفته و به زیر آرنج دست چپ قرار دهید. سپس دستتان را به شکل افقی نسبت به زمین نگه دارید.
  5. کمی جلوتر از تور (حدود نیم متر ) زیر آرنج را به دهان بگیرید.
  6. با دست راست بقیه تور را شروع به جمع آوری می‌کنیم( حدود 50 درصد).
  7. تور را به سمت جلو و کمی بالا پرتاب می‌کنیم.

آموزش روش صحیح پرتاب تور ماهیگیری (دام) گرد یا سفره‌ای یا پهن کنی

نکات مهم در روش صحیح پرتاب تور ماهیگیری

  • اگر به تازگی می‌خواهید روش صحیح پرتاب تور ماهیگیری را یاد بگیرید تور را ابتدا محکم پرت نکنید؛ چون مطمئنا پهن نخواهد شد و سعی کنید تور را در فاصله 1 متری خود باز کنید. به فاصله اهمیت نداده و فقط به باز شدن تور اهمیت بدهید.
  • هنگام پرت کردن باید تورهایی که به دست راست است را کمی دیرتر رها کنیم و به سمت راست دستمان در هوا حرکت داشته باشد و تور را رها کنیم.
  • طناب تور را به دست بگیرید تا در موقع خطر احتمالی بتوانید تور را رها کرده و از آب بالا بیایید.
  • احتمال گیر کردن تور در عمق زیاد و فشار آب و کشیده شدن انسان به داخل آب‌های دارای فشار زیاد و عمیق و خفگی حتی در صورت آشنایی کامل به شنا وجود دارد.
  • پیشنهاد می‌کنیم برای ماهیگیری با این روش تنها نباشید. حتما شخص با ترجیحا با تجربه ای را در کنار خود داشته باشید.

نکات مهم در روش صحیح پرتاب تور ماهیگیری

برای ماهیگیری روش‌های مختلفی وجود دارد و می‌توانید از تکنیک‌ها و ابزارهای متنوعی برای ماهیگیری بهره ببرید. البته بهتر است قبل از اقدام به ماهیگیری با این تجهیزات و آموزش استفاده از آنها آشنا شوید. در این مقاله سعی کردیم نکات مربوط به روش صحیح پرتاب تور ماهیگیری را به همراه مراحل آن آموزش دهیم. اگر تجربیاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید.

  • روش مناسب برای پرتاب تور ماهیگیری چیست؟
  • برای کاهش خطرات ماهیگیری چه پیشنهادی دارید؟
لطفا نظرات و تجربیات خود را در مورد این مقاله با ما و سایر علاقمندان در میان بگذارید؛ از اینکه ما را تا پایان مقاله همراهی نمودید، سپاسگزاریم.
این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.