انتشار: 1400/1/9
بروزرسانی: 1402/5/4
introduction-chehelston-hotel-isfahan | آشنایی با هتل چهلستون اصفهان

آشنایی با هتل چهلستون اصفهان

در این مطلب می‌خواهیم یکی از هتل‌های تک ستاره اصفهان را به شما معرفی کنیم که در لیست رزرو هتل اصفهان از سایت علی بابا نیز وجود دارد. هرگاه در سفر به اصفهان مایل بودید در یک هتل قیمت ‌مناسب با امکانات معمولی اقامت داشته باشید، می‌توانید این هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

اصفهان یکی از تاریخی‌ترین و توریستی‌ترین شهرهای ایران است. کم‌تر کسی پیدا می‌شود که حداقل یکبار به این شهر شگفت‌انگیز سفر نکرده باشد. چنین شهر زیبا و پرصلابتی حتما اقامتگاه‌های باکیفیت و متعددی دارد تا بتواند از خیل عظیم مهمانانش میزبانی کند. انواع هتل های اصفهان از یک تا پنج ستاره، در همه طول سال آماده پذیرش مسافران و گردشگران این شهر هستند. در این مطلب می‌خواهیم یکی از هتل‌های تک ستاره اصفهان را به شما معرفی کنیم که در لیست رزرو هتل اصفهان از علی بابا نیز وجود دارد. هرگاه در سفر به اصفهان مایل بودید در یک هتل قیمت ‌مناسب با امکانات معمولی اقامت داشته باشید، می‌توانید این هتل را برای اقامت انتخاب کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

هتل چهلستون اصفهان

هتل یک ستاره چهلستون اصفهان، یکی از هتل‌های قیمت ‌مناسب اصفهان است که با 11 اتاق و 31 تخت آماده پذیرش از مهمانان است. همان‌طورکه اطلاع دارید، هتل‌های یک و دو ستاره به نسبت هتل‌های سه تا پنج ستاره، امکانات محدودتری دارند و جزو هتل‌های معمولی محسوب می‌شوند. بنابراین هرگاه برای سفر به اصفهان، به هر دلیلی، بودجه کمی را به محل اقامت خود در این شهر اختصاص داده بودید، هتل چهلستون گزینه مناسبی برای اقامت شما خواهد بود. اتاق‌های هتل چهلستون دو، سه‌، چهار و پنج تخته هستند. این هتل در خیابان مسجد سید اصفهان واقع شده است. (شماره تماس هتل: ۰۳۱۳۳۳۷۷۸۵۵)

آشنایی با هتل چهلستون اصفهان - سایت رزرو بلیط و هتل علی بابا

امکانات رفاهی هتل چهلستون اصفهان

از جمله امکاناتی که هتل یک ستاره چهلستون اصفهان برای مهمانان خود درنظر گرفته، می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

-    رستوران اختصاصی
-    کافی‌شاپ اختصاصی
-    خشکشویی
-    اینترنت در قسمت لابی هتل
-    آسانسور
-    اتاق چمدان

رستوران هتل چهلستون غذای معروف اصفهان مانند بریانی و... را برای گردشگران سرو می‌کند. این هتل در هر واحد اقامتی خود نیز امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی، دمپایی، حوله، شامپو و صابون را برای مسافران آماده کرده است. شما می‌توانید برای رزرو هتل چهلستون اصفهان به سایت علی‌بابا مراجعه کرده و قبل از اینکه سفرتان را شروع کنید، اتاق موردنظر خود را در این هتل رزرو فرمایید. اکثر گردشگران و مسافران در سفر به اصفهان از رزرو هتل اصفهان از علی بابا استفاده می‌کنند تا بتوانند شامل تخفیف‌های همیشگی این سایت هم باشند. (سایت علی‌بابا طرف قرارداد اکثر هتل‌های کشور بوده و قیمت‌های مناسب‌تری را به نسبت دیگر سایت‌ها برای رزرو ارائه می‌دهد.)

راهنمای اقامت در شهر اصفهان

با توجه به اینکه در شهر اصفهان هتل‌های بسیاری وجود دارد، ممکن است انتخاب یک هتل مناسب برای اقامت کار سختی باشد. اگرچه همه هتل های اصفهان می‌توانند در سایت‌ها رزرو شوند؛ اما بهتر است خود اطلاعات کلی در مورد هتل‌های این شهر داشته باشید تا بتوانید بهترین اقامتگاه ممکن را برای مدت ‌زمان سفر خود انتخاب کنید. اصفهان به‌دلیل جایگاه توریستی بالایی که دارد، مکان‌های اقامتی مناسبی برای همه سبک‌ها و سلیقه‌ها ارائه می‌دهد. اگر بخواهیم بهترین و عالی‌ترین هتل‌های این شهر را به شما معرفی کنیم، می‌توانیم به هتل‌های پنج ستاره عباسی و کوثر اصفهان اشاره کنیم. هتل‌های سنتی موجود در اصفهان نیز فضای آرامش‌بخشی را برای مهمانان خاص فراهم می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که در فصول گرم‌تر سال، برخی از مسافران در مکان‌های تفریحی و طبیعی اختصاصی شهر اصفهان، چادر زده و شب‌ها را در دامن طبیعت سپری می‌کنند. فرقی ندارد چه سبکی را برای اقامت می‌پسندید، درهرصورت از خرید سوغات اصفهان غافل نشوید!

علاوه‌براین موارد، مهمانپذیرهای بسیاری نیز در سطح شهر اصفهان وجود دارند که به نسبت هتل های اصفهان هزینه کم‌تری را از مهمانان خود اخذ می‌کنند. مهمانپذیرها یک درجه از هتل‌های تک ستاره پایین‌تر بوده یا هم‌سطح با آن‌ها هستند. بنابراین آن‌ها نیز می‌توانند گزینه‌های به‌صرفه‌ای برای سفرهای ارزان به اصفهان باشند. خوشبختانه در چند سال اخیر امکان رزرو اینترنتی همه هتل‌های شهر اصفهان فراهم شده است. شما پس از اینکه تصمیم گرفتید تعطیلات خود را در اصفهان سپری کنید، با جستجوی رزرو هتل اصفهان در علی بابا می‌توانید لیست همه هتل‌های موجود در این شهر را ببینید و گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید مهمانپذیرهای اصفهان را نیز از طریق سایت علی‌بابا رزرو کنید. تیم پشتیبانی این سایت به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان است. بنابراین بدون دغدغه، برای سفر به هر شهر ایران، روی سایت علی‌بابا حساب کنید.

آشنایی با هتل چهلستون اصفهان - سایت رزرو بلیط و هتل علی بابا

رزرو بلیط اصفهان از علی‌بابا

سایت علی‌بابا علاوه‌بر ارائه امکان رزرو هتل اصفهان، امکان رزرو بلیط اتوبوس، قطار و هواپیمای اصفهان را نیز فراهم کرده است. این بلیط‌ها معمولا به مبدا تهران انتخاب می‌شوند. شما می‌توانید به‌صورت همزمان بلیط‌ها و هتل خود در اصفهان را از علی‌بابا رزرو کنید. کل این عملیات فقط چند دقیقه زمان می‌برد؛ اما می‌تواند خیال شما را از بابت مسیر و اقامت در این شهر راحت کند.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.

ثبت نظر جدید

آخرین نظرات
سعید
8 شهریور 1402
استخر داره این هتل؟
پاسخ
18 شهریور 1402
سلام، دوست عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات رفاهی این هتل باهاشون تماس بگیرید
پاسخ
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.