انتشار: 1400/2/6
بروزرسانی: 1402/5/4
most-beautiful-destinations-travel-holidays | زیبا ترین مقاصد برای سفر در نوروز

زیبا ترین مقاصد برای سفر در نوروز

تور گرجستان در چند سال اخیر توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است. این کشور نیز همانند ترکیه و فرانسه در فصل بهار، یک طبیعت زیبا و دیدنی دارد. در این مقاله بهترین و زیباترین مقاصد برای سفرهای نوروزی را به شما معرفی می کنیم.
مشاهده عنوان‌های مقاله

از گذشته های دور تاکنون سفر یکی از مهمترین بخش زندگی ایرانیان بوده است. هرچند در سایر فصول سال هم می توان به مسافرت رفت اما سفرهای نوروزی حال و هوای دیگری دارد. برخی از مردم راهی شهرهای خوش آب و هوای ایران می شوند و برخی دیگر هم یک مسافرت لاکچری به کشورهای دیگر همانند ترکیه یا فرانسه را انتخاب می کنند.

تور گرجستان در چند سال اخیر توانسته است بسیاری از مسافران نوروزی را به سمت خود متمایل کند. این کشور نیز همانند کشور ترکیه و فرانسه در فصل بهار یک طبیعت زیبا و دیدنی دارد. در این مقاله تصمیم گرفته ایم بهترین و زیباترین مقاصد برای سفرهای نوروزی را به شما معرفی کنیم. قطعا تور مناسب گرجستان برای کسانی که تاکنون به این کشور مسافرت نکرده اند جذاب و قابل توجه خواهد بود.

زیبا ترین مقاصد برای سفر در نوروز و فصل های مختلف سال

 کشور ترکیه

کشور ترکیه کشور فصل های مختلف است. حتی شهر استانبول خود به تنهایی چهار فصل کامل به همراه دو بخش ساحلی و غیر ساحلی دارد به همین علت می گویند سفر به استانبول می تواند تمام توقعات شما را برآورده کند. تور استانبول یکی از پرطرفدارترین تورهای ممکن در میان سفرهای نوروزی است. فاصله کم با ایران و پایین بودن هزینه های سفر به ترکیه در مقایسه با سایر کشورها در کنار آب و هوای مطلوبی که در شهرهای توریستی این کشور همانند استانبول، ازمیر و آنتالیا نهفته است همگی باعث شده اند تا ترکیه به یکی از بهترین مقاصد سفرهای نوروزی مبدل گردد.

زیبا ترین مقاصد برای سفر در نوروز و فصل های مختلف سال

 پاریس

مسافرت به پاریس هزینه های بالایی می طلبد. پاریس یکی از لاکچری ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان محسوب می شود. گذشته از زیبایی بی نهایت خیابان های پاریس، بازارها و آثار تاریخی باید به زیبایی های طبیعت در ماه آوریل و می اشاره کنیم که تقریبا مصادف با فروردین و اردیبهشت در ایران هستند.

در روزهای اولیه بهار، شهر از فضای سرد و خشک زمستان بیرون می آید و رنگ های مختلف در قالب چمن ها، گل ها، شکوفه ها و مانند آن سراسر پاریس را در بر می گیرد. هتل های محدودی در طبیعت بسیار زیبای پاریس ساخته شده اند که هرچند قیمت بالاتری دارند اما تجربه چند شب اقامت در یکی از بهترین و زیباترین مناطق جهان را به شما می دهد.

زیبا ترین مقاصد برای سفر در نوروز و فصل های مختلف سال

 

کشور گرجستان

گرجستان مهمترین هدف ما در معرفی زیباترین مقاصد برای سفرهای نوروزی است. فصل بهار در این کشور به فصل رنگ های مختلف می ماند. سراسر مناطق گردشگری گرجستان با گل های زیبا و دشت های وسیع آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند. طبیعت گردی مهمترین رکن سفرهای نوروزی است و کشور گرجستان هم بهترین فضای ممکن جهت طبیعت گردی را دارد.

این کشور دارای کوهستان های بلندی است که باعث می شوند آب و هوای کلی کشور گرجستان خنک و یا سرد باشد. شما حتی در فصل تابستان هم می توانید کاهش دما را به خوبی احساس کنید. ساحلی بودن این کشور هم مزید بر علت بوده و باعث شده است تا گرجستان یک مقصد فوق العاده برای سفرهای نوروزی باشد. در کمتر کشوری می توان کوهستان، ساحل، طبیعت زیبا، بازارهای پررونق و امثال آن ها را یک جا مشاهده کرد.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.