انتشار: 1400/1/8
بروزرسانی: 1402/5/4
travel-pristine-beautiful-tourist-destinations-iran | سفر به بکرترین و زیباترین مقاصد توریستی ایران

سفر به بکرترین و زیباترین مقاصد توریستی ایران

در این مطلب میخواهیم نقاطی بکر و زیبا از ایران بزرگ که از جذابترین مقاصد گردشگری کشور هستند را به شما معرفی کنیم و درباره اقامت شما در طول این سفرها راهنماییتان کنیم.

ایران زیبا از شمال تا به جنوب سرشار از دیدنی های طبیعی و تاریخی است و همین موضوع سبب شده که برای گردشگران بسیار جذاب باشد. آب و هوای چهارفصل در نقاط مختلف سبب شده که از جنگل تا کویر و از ساحل تا کوهستان را با هم داشته باشد و پیشینه طولانی تاریخی و مذهبی کشور سبب شده که جای جای آن دارای جذابیت های تاریخی و گاهی مذهبی باشد. اما گاهی گردشگران به دنبال نقاطی بکر و دست نخورده از این خاک هستند نقاطی که کمتر به دست بشر دچار تغییرات شده است و قدرت طبیعت درآن حکمرانی میکند. در ادامه این مطلب میخواهیم نقاطی بکر و زیبا از ایران بزرگ را به شما معرفی کنیم و درباره اقامتتان در طول این سفرها راهنماییتان کنیم.

ماسال، بهشت گیلان

در استان گیلان در کنار کوه های تالش در میان مه ها شهری به نام ماسال واقع شده است که چشم هایتان نمی تواند زیبایی آن را باور کند. طبیعت، فرش سبز رنگی را در سرتاسر این شهر راز آلود گسترده است. رودهای روان، آبشارها و غارهای زیبا همگی دست به دست هم داده اند تا ماسال زیباترین شهر گیلان و حتی ایران شود.

اگر به این بهشت کوچک سفر کردید نگران اقامت خود نباشید چرا که می توانید از طریق سایت رومیتا و به صورت آنلاین اقدام به اجاره ویلا در ماسال کنید. اکثر ویلاها در ماسال به صورت خانه های محلی مستقل با حیاط های بزرگ و سرسبز هستند و اقامت درآنها به تنهایی برای لذت بردن از این سفر به دل طبیعت کافیست. بهتراست بدانید موقعیت جغرافیایی شهر ماسال در نزدیکی شهرهای فومن، خلخال و اردبیل است. به دلیل کوهستانی بودن این شهر بهتر است لباس های گرم مخصوصا برای شب ها به همراه داشته باشید. بی شک سفر به ماسال تجربه ای ویژه از سفر کردن به شمال کشور خواهد بود.

سفر به بکرترین و زیباترین مقاصد توریستی ایران - سایت رومیتا

ماسوله، شهر پلکانی ایرانی

ماسوله در سال 1357 به عنوان اولین شهر تاریخی زنده کشور در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این شهر زیبا هم در استان گیلان واقع است و از معروفترین جاذبه های گردشگری شهر رشت محسوب می شود. از نظر موقعیت جغرافیایی ماسوله در حدود 65 کیلومتری غرب شهر رشت واقع شده است. معماری خاص پلکانی این شهر اصلی ترین جذابیت آن محسوب می شود و باید بدانید که اکثر خانه ها و بازارها در این شهر بافت سنتی خود را حفظ کرده اند.

اگر قصد سفر به ماسوله زیبا را دارید میتوانید از طریق سایت رومیتا اقدام به اجاره روزانه خانه در ماسوله کنید و در یکی از همان خانه های سنتی و زیبا با ویو باورنکردنی شهر پلکانی اقامت کنید. سایت رومیتا سال هاست که در حوزه اجاره روزانه ویلا و اقامتگاه در سرتاسر ایران فعال است و همه مجوزهای لازم را در این زمینه اخذ کرده است. فرآیند اجاره از این سایت بسیار ساده و مطمئن است. رومیتا ضمانت کیفیت، نظافت و بازگشت وجه دارد و جای هیچ نگرانی برای مسافران خود باقی نمی گذارد. پشتیبانی تلفنی و آنلاین این سایت در تمام مراحل سفر در کنارتان خواهد بود.

ماسوله، شهر پلکانی ایرانی - سایت رومیتا

از دیدنی های ماسوله زیبا علاوه بر چشم انداز زیبای خود شهر و طبیعت دلچسبش می توان به بازار سنتی آن اشاره کرد. این بازار مانند سایر بازارهای سنتی گیلان سرشار از صنایع دستی و خوراکی های خوش طعم مخصوص همان شهر است. و نکته جالب این بازار پلکانی بودن آن است. اگر اهل عکاسی هستید شک نکنید که ماسوله چشم اندازه های زیادی برای شما فراهم می آورد.

کندوان، زیباترین روستای باستانی ایران

کندوان یک روستای تاریخی و باستانی با معماری خاص و چشم گیر است که در استان آذربایجان شرقی در شهرستان اسکو واقع شده است. این روستا به دلیل قرار گرفتن در محل طلوع خورشید، کندوان به معنی محل طلوع خورشید نامیده شده است. این روستا یکی از پر مسافرترین مناطق آذربایجان شرقی و بسیار مورد علاقه گردشگران خارجی است. کندوان در فصل تابستان آب و هوایی بسیار دلچسب و طبیعتی باورنکردنی دارد.

برای اجاره سوئیت در کندوان نیز می توانید از طریق سایت رومیتا اقدام کنید. رومیتا بیشترین تنوع و بهترین قیمت اقامتگاه در کندوان را به شما ارائه می دهد و سفر به این روستای تاریخی و زیبا را برای شما شیرینتر می کند. آنچه در کندوان می بینید خانه های صخره ای با ظاهری بسیار زیبا هستند اما وقتی وارد آن ها می شوید با خانه هایی مجهز و راحت روبرو خواهید شد. این خانه های محلی را میتوانید در رومیتا ببینید و به سادگی اجاره کنید.

کندوان، زیباترین روستای باستانی ایران - سایت رومیتا

آنچه سبب شده که کندوان را یک روستای باستانی بخوانیم قدمت 6 هزار ساله این روستا است و باستان شناسان قدمت خانه های صخره ای کندوان را 700 سال تخمین زده اند. گفته می شود که اهالی این روستا برای در امان بودن از حمله مغول ها به این بخش از کوه سهند پناه آورده اند.

آشنایی با سایت رومیتا

امیدواریم که این مطلب شما را به دیدن و لذت بردن از این سه منطقه بکر و زیبای ایران ترغیب کرده باشد. اما ما می خواهیم سفر کردن را برایتان ساده کنیم و یکی از معضلات همیشگی مسافران یافتن و اجاره اقامتگاهی مناسب در طول سفر است. شما می توانید به راحتی قبل از سفر با مراجعه به سایت رومیتا به نشانی roomita.com اقامتگاه مورد نظرتان را انتخاب و اجاره کنید.

در این سایت تنوع بالایی از اقامتگاه های معتبر و مناسب وجود دارد که بیشترین حق انتخاب را به شما خواهد داد. فرآیند اجاره کاملا به صورت آنلاین انجام می شود و حتی نیاز به برقراری یک تماس تلفنی ندارید و این پشتیبانی سایت رومیتا است که بعد از رسیدن به مقصد با شما تماس گرفته تا از رضایت شما اطمینان حاصل کند. پرداخت مبلغ از طریق درگاه بانکی سایت رومیتا انجام می شود که شرکتی معتبر است و بازگشت کامل وجه شما را در صورت بروز هر گونه مشکلی از سمت سایت یا صاحبخانه ضمانت می کند. پشتیبانی تلفنی و آنلاین این سایت همیشه در دسترس است تا به سوالات شما پاسخ دهد و جای هیچ گونه نگرانی و ابهام برایتان باقی نگذارد.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.

ثبت نظر جدید

آخرین نظرات
آرزو
14 شهریور 1402
ماسال یکی از زیباترین مناطق شمال ایرانه، در ماسال منطقه ای است به نام  اولسبلنگاه که پیشنهاد میکنم حتما از انجا دیدن کنید
پاسخ
18 شهریور 1402
سلام ممنون از پیشنهاد خوبتون
پاسخ
کاربر تارگتینو
23 مرداد 1402
حدود مبلغ اجاره خانه در ماسوله چطور هست؟؟ میشه راهنمایی کنید؟
پاسخ
25 مرداد 1402
شما می تونید ویلاهایی با قیمت های مختلف پیداکنید و یا از اقامتگاه های سنتی استفاده کنید ، البته هزینه ها به فصل سفر شما هم خیلی بستگی دارد.
پاسخ
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.