انتشار: 1402/12/9
بروزرسانی: 1402/12/9
برنامه سفر 10 روزه برای سفر به کنیا با بودجه کم

برنامه سفر 10 روزه برای سفر به کنیا با بودجه کم

هنگام سفر به نایروبی، پایتخت کنیا، شما با یک شهر پرانرژی مواجه خواهید شد. این شهر میزبان رستوران‌هایی با غذای خوشمزه، کافه‌های جذاب و جامعه‌ای دیجیتال در حال رشد است که باعث می‌شود سفر شما به یک تجربه فراموش‌نشدنی تبدیل شود.

سفر به کنیا آن هم برای 10 روز هیچ‌وقت برای یک ایرانی ارزان قیمت تمام نمی‌شود. یک شب اقامت در این کشور حداقل 10 میلیون تومان هزینه دارد. پس افرادی که بودجه کمی دارند نمی‌توانند با تور کنیا یا به صورت شخصی به این کشور سفر کنند. اما مسافرانی که می‌خواهند یک سفر لوکس را تجربه کنند، می‌توانند با رعایت یکسری از مسائل، بخشی از پول خود را صرفه‌جویی کنند. به شکلی که در زمان برگشت، هنوز مقداری از بودجه‌شان را داشته باشند.

روز اول: بازدید از زرافه‌ها

هنگام سفر به نایروبی، پایتخت کنیا، شما با یک شهر پرانرژی مواجه خواهید شد. این شهر میزبان رستوران‌هایی با غذای خوشمزه، کافه‌های جذاب و جامعه‌ای دیجیتال در حال رشد است که باعث می‌شود سفر شما به یک تجربه فراموش‌نشدنی تبدیل شود.

هنگام ورود به فرودگاه، می‌توانید یک سیم کارت محلی خریداری کنید و از خدمات اوبر برای حرکت در شهر بهره ببرید. اجاره ماشین در این شهر به دلیل ترافیک شهر و عدم رعایت کامل قوانین جاده توصیه نمی‌شود.

مسافت کوتاهی از فرودگاه تا محل نگهداری زرافه وجود دارد. سفر با اوبر به این مقصد گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و آسان است. توصیه می‌شود پرواز را در ساعات صبح یا اوایل بعد از ظهر رزرو کنید تا بتوانید بهترین لذت را از دیدن زرافه‌ها ببرید.

روز دوم و سوم سفر به کنیا: بازدید از پارک ملی نایروبی و پارک دروازه جهنم

اگر علاقه‌مند به تجربه تفریحات شبانه و لذت بردن از رستوران‌ها و کافه‌های برتر شهر هستید، بهتر است هتلی در منطقه وست‌لندز رزرو کنید.

برای افرادی که به دنبال لوکس بودن هستند، پیشنهاد می‌شود به ویلا روزا کمپینسکی، یک استراحتگاه 5 ستاره، مراجعه کنند که دارای استخر مجلل و سالن سیگار است. برای افرادی که ترجیح می‌دهند تجربه‌ای ساده‌تر داشته باشند، هتل‌های آپارتمانی فوق‌العاده از طریق Airbnb در دسترس هستند.

پس از ثبت‌نام، با اوبر به پارک ملی نایروبی بروید. این پارک فقط 30 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد و یک مکان بسیار مناسب برای سافاری و پیاده‌روی است. این پیاده‌روی بر روی سطحی بالاتر از زمین پارک انجام می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که از بازدید بسیاری از جانداران این پارک از جمله یوزپلنگ، پلنگ، گاومیش، زرافه، شیر و پرندگان متنوع لذت ببرید.

شما می‌توانید یک تور سافاری را در پارک رزرو کنید یا در صورت داشتن ماشین، خودتان به پارک بروید.

روز سوم؛ ورود به دروازه جهنم

در روز سوم سفر به کنیا، به یک سفر یک‌روزه به پارک ملی دروازه جهنم بروید. نام این مکان به دلیل گرم بودن بیش از اندازه زمین در این منطقه گذاشته شده است. در این مکان می‌توانید شیرها و گورخرها را مشاهده کنید. پارک دروازه جهنم همچنین مسیرهای پیاده‌روی و صخره‌نوردی فوق‌العاده‌ای دارد که می‌توانید از آنها بهره ببرید.

روز چهارم تا ششم سفر به کنیا: بازدید از Mahali Mazuri

ماهیلی مازوری به معنای "مکان زیبا" در زبان سواحیلی است. رسیدن به این مکان کمی تلاش می‌طلبد، اما ما به شدت توصیه می‌کنیم که حتما چند شب در اینجا اقامت داشته باشید. فاصله ماهیلی مازوری از نایروبی حدود 150 مایل است و می‌توانید با یک پرواز کوچک از فرودگاه ویلسون از مسیر جاده‌ای استفاده کنید.

در صورت انتخاب پرواز، به یاد داشته باشید که فضای محدودی در هواپیما و همچنین محدودیت وزن بارنامه وجود دارد! ماهیلی مازوری از 12 چادر مجلل با خدمات غذا، نوشیدنی و حتی خدمات خشک‌شویی تشکیل شده است.

شما می‌توانید دو بار در روز به درایوهای سافاری بروید که یکی از جذاب‌ترین تجربیات لذت‌بخش سفر شما خواهد بود. این مکان تورهای سفارشی و خدمات استخدامی خصوصی را ارائه می‌دهد که در صورت تمایل، حتما ارزش دیدن دارد.

روز هفتم تا نهم: کمپ سافاری جذاب Cottar's 1920

روز هفتم تا نهم را با کمپ سافاری جذاب Cottar's 1920 بگذرانید. تقریبا 100 سال از زمان افتتاح این شرکت سافاری می‌گذرد و کمپ متعلق به آنها در دهه 1920 یکی از بهترین‌ها در کنیا است! کمپ بر روی زمینی به مساحت 6000 هکتار قرار دارد و شما می‌توانید بین دو گزینه اقامتی، یعنی بوش ویلا و چادرهای لوکس یکی را برگزینید. ویلا بوش اساسا یک خانه شخصی مجلل در کمپ است.

این کمپ دارای دو چادر اصلی برای سرویس غذا و نوشیدنی، یک استخر شنا و یک منطقه آبگرم است. در طول روز، شما می‌توانید از فعالیت‌های متنوعی مانند درایوهای بازی با راهنمای خصوصی، رانندگی در شب، پیاده‌روی در بوته‌ها، شنا، ماهیگیری و بازدید از جاذبه‌های فرهنگی با مردم محلی ماسایی لذت ببرید. این کمپ در مرز با تانزانیا واقع شده است و شما می‌توانید در سفر به کنیا خود به پارک ملی معروف سرنگتی نیز بروید.

روز دهم: بازگشت به نایروبی

در روز دهم از سفر به کنیا، زمان بازگشت به نایروبی فرا می‌رسد. در این روز شما باید برای پرواز بازگشت آماده شوید. اما قبل از حرکت، فراموش نکنید که برای ناهار در یکی از رستوران‌های اتیوپیایی یا سواحیلی توقف کنید و از طعم‌های منحصربه‌فرد این مناطق لذت ببرید.

جمع‌بندی

سفر به کنیا در 10 با بودجه کم، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است. پیشنهاد می‌کنیم این تجربه را با تور کنیا نهال گشت تجربه کنید. نهال گشت این تور را با خدمات بلیط پروازهای رفت و برگشت، رزرو هتل، اخذ ویزا، گشت‌های متنوع به همراه تور لیدر و بیمه مسافرتی برگزار می‌کند. جهت مشاوره جهت رزرو تور کنیا می‌توانید به سایت nahalgasht.com مراجعه کنید یا با شماره 0261830 تماس بگیرید.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.