انتشار: 1401/4/11
بروزرسانی: 1402/5/4
cheap-markets-baku-azerbaijan | بازارهای ارزان باکو آذربایجان

بازارهای ارزان باکو آذربایجان

بازارهای ارزان باکو آذربایجان شهر باکو یکی از زیباترین شهرهای آذربایجان و پایتخت آن است که هرساله میزبانی گردشگران زیادی را برعهده دارد. باکو تمدنی بسیار قدیمی دارد و مردم آن به خوبی توانسته‌ا...

شهر باکو یکی از زیباترین شهرهای آذربایجان و پایتخت آن است که هرساله میزبانی گردشگران زیادی را برعهده دارد. باکو تمدنی بسیار قدیمی دارد و مردم آن به خوبی توانسته‌اند این تمدن را با ارائه محصولات بومی خود در دنیا به‌نمایش بگذارند. مراکز خرید باکو علاوه‌بر محصولات بومی مانند فرش، پارچه‌های محلی و... ارائه‌دهنده محصولات مارک‌های معروف دنیا مانند zara، mango، new York و... هم هستند.

وجود مراکز خرید زیبا و مدرن باکو کنار بازارهای سنتی آن خرید در این شهر زیبا را به یک تجربه هیجان‌انگیز در سفر با تور باکو تبدیل کرده است. بسیاری از گردشگرانی که به باکو سفر می‌کنند، دنبال خرید لباس یا اجناس دیگر با قیمت مناسب هستند. از آن‌جایی که تنوع بازارهای باکو بسیار زیاد است، پیداکردن اجناس خوب و ارزان کار چندان سختی نیست. مراکز تجاری، بازارها و مغازه‌های کوچک محلی، اوت‌لت فروشی‌ها و... نیاز شما را برای یک خرید ارزان در سفر با تور آذربایجان باکو برطرف می‌‌کند.

نکته‌ای که در خرید از شهر باکو وجود دارد، این است مردم باکو اکثرا به زبان انگلیسی مسلط نیستند و این موضوع ممکن است کار شما را برای خرید کمی سخت کند. در سفر به باکو سعی کنید از فردی که با زبان مردم باکو آشنایی دارد، کمک بگیرید تا در خرید و پیداکردن مراکز خرید و سایر مکان‌های دیدنی باکو دچار مشکل نشوید. در این مقاله قصد داریم شما را با معروف‌ترین بازارها و مراکز خرید باکو آشنا کنیم. بهتر است قبل از سفرتان با تور باکو این مقاله را مطالعه کنید تا بتوانید یک خرید شیک و ارزان را در این شهر تجربه کنید.

بازار پارک بلوار (park bulvar mall)

مرکز خرید park bulvar mall یکی از معروف‌ترین مراکز خرید واقع‌در بلوار باکو است. بلوار باکو در تجاری‌ترین بخش شهر قرار گرفته و فقط پنج دقیقه با ایستگاه متروی ساحیل فاصله دارد. این مجتمع تجاری شامل هشت طبقه است که دو طبقه آن حالت زیرزمینی دارد. 99 مغازه، سینمای سه بعدی، شش سالن سینما، رصدخانه، رستوران، سوپرمارکت و فضای بازی کودکان ازجمله امکانات این مرکز خرید هستند.

شما می‌توانید مارک‌های zara، new York و سایر برندهای مشهور را در این مرکز خرید بیابید. رستوران این مجتمع تجاری معروف‌ترین غذاهای چینی، آذری، اسپانیایی و... را سرو می‌کند. منظره آن به‌گونه‌ای است که می‌توانید دریای خزر را به‌راحتی مشاهده کنید و از غذای خود لذت ببرید. قیمت تور باکو در وب‌سایت‌ها به‌صورت لحظه‌ای اعلام می‌شود. با انتخاب یک تور مناسب برای سفر به باکو خرید از بهترین مراکز خرید و مارک‌ها را تجربه کنید.

خیابان نظامی (nizami street)

یکی از دیدنی‌ترین خیابان‌های شهر باکو خیابان نظامی در مرکز شهر است. دو طرف این خیابان فروشگاه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و اوت‌لت فروشی‌ها قرار دارند. این خیابان درواقع یک پیاده‌روی خیلی بزرگ است که از میدان آبشار حالت تجاری پیدا می‌کند. تنوع کیفیت و قیمت اجناس در این خیابان بسیار بالا است؛ به‌طوری‌که می‌توانید گران‌ترین مارک تا ارزان‌ترین محصول را در آن پیدا کنید. وجود کافه و رستوران‌ها زیبایی این خیابان و لذت خرید در آن را دوچندان کرده است.

زمانی‌که در سفر با تور باکو به این خیابان زیبا رفتید، پیشنهاد می‌کنم درطول زمان خریدتان به ساختمان‌های آن هم توجه کنید. بیش‌تر سفارت‌های خارجی در خیابان نظامی قرار دارند و هر سفارت‌خانه با نمایش فرهنگ و معماری خاص خود زیبایی بی‌نظیری به این خیابان بخشیده است. تور آذربایجان باکو این فرصت را به شما می‌دهد که در یک سفر با فرهنگ چند کشور آشنا شوید.

 بازارهای ارزان باکو آذربایجان

گنجیلیک مال (ganjilik mall)

Ganjilik mall بزرگ‌ترین مرکز خرید شهر باکو است. این مرکز تجاری چهار طبقه و چندین سینما، فروشگاه و مراکز تفریحی مختلف برای بازدیدکنندگان دارد. تنوع مارک و قیمت در این مرکز تجاری بالا است؛ به‌طوری‌که می‌تواند طیف گسترده‌ای از نیازها و سلایق مختلف را پوشش بدهد. در فصولی که قیمت تور باکو کم است، می‌توانید یک سفر و خرید کاملا مقرون‌به‌صرفه را در این شهر تجربه کنید.

مرکز خرید پورت باکو (port baku mall)

اگر در شهر باکو ‌دنبال خرید لباس و محصولات مختلف از برندهای معروف مانند رالف لورن، ژیوانژی، استلا مک کارنتی و... هستید، می‌توانید سری به مرکز تجاری port baku بزنید. این مرکز تجاری زیبا در سال 2014 افتتاح شده و یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید باکو به‌‌شمار می‌رود. در مرکز تجاری port baku بسیاری از برندهای معتبر نمایندگی دارند و بازدید کنندگان می‌توانند به‌راحتی از خدمات این نمایندگی‌ها بهره‌مند شوند.

بازار 28 (28 mall)

یکی از مکان‌هایی که می‌توان در آن خریدی ارزان و باکیفیت داشت، 28 mall است. مرکز تجاری 28 تقریبا در خارج شهر قرار دارد؛ اما دسترسی به آن به‌دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو may 28 بسیار آسان است. اگر با تور آذربایجان باکو عازم سفر شدید و خواستید از این مرکز تجاری زیبا بازدید کنید، بهتر است از صبح به این مرکز خرید بروید تا با خیال راحت به خریدتان بپردازید و زمان کم نیاورید. لازم به‌ذکر است که 70 برند معتبر دنیا در این مجتمع تجاری شعبه دارند.

 بازارهای ارزان باکو آذربایجان

بازار صدرک (sadarak)

بازار صدرک یکی از بزرگ‌ترین بازارهای سرپوشیده شهر باکو است که اجناس بسیار متنوع و ارزانی دارد. لباس، طلا، ادویه‌جات، میوه، سبزیجات، سوغاتی‌های باکو، عطر، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و... ازجمله مواردی هستند که در بازار صدرک به‌فروش می‌رسد. قیمت تور باکو را می‌توانید از وب‌سایت‌های مختلف چک کنید و با خرید از این بازار بزرگ یک خاطره فراموش‌نشدنی را برای خود رقم بزنید.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.