انتشار: 1400/2/30
بروزرسانی: 1402/5/4
full-guide-buying-villa-in-north-of-iran | راهنمای خرید ویلا در شمال و هر آنچه لازم است درباره آن بدانید

راهنمای خرید ویلا در شمال و هر آنچه لازم است درباره آن بدانید

افراد با دلایل مختلفی اقدام به خرید ویلا در شمال می‌کنند. زندگی در طبیعت شمال هر آدمی را وسوسه می‌کند که یک ویلا در شمال داشته باشد و در آن زندگی کند یا گاهی به آن سفر کند. آپارتمان نشینی و مشکلات آن باعث شده تا نیاز به داشتن یک فضای خصوصی احساس شود و ترجیح افراد این است که مالکیت شخصی را در ویلاها تجربه کنند.

خرید خانه یکی از روش‌های امن در سرمایه گذاری چه برای فروش و چه برای اجاره است که از گذشته افراد به آن توجه داشتند. با پیشرفت امکانات در شهرهای شمالی و فراهم شدن راه‌های متعدد دسترسی، افراد به خرید ویلا در این مناطق روی آورده‌اند.

ویلاهای مختلف با معماری مدرن و کلاسیک و با امکانات مختلف در این شهرها ساخته می‌شود که نیاز سلایق مختلف را برآورده می‌کند. خرید ویلا نیم پیلوت در شمال نه تنها برای زندگی و سفر که یک روش امن برای سرمایه گذاری نیز به شمار می‌رود.

تنوع ویلا،‌ سبک‌های متفاوت در ساخت،‌ امکانات ویلا،‌ کیفیت مصالح به کار رفته، موقعیت قرار گیری،‌ ویلای ساحلی یا جنگلی،‌ ویلای شهرکی یا مستقل و شهری که ویلا در آن واقع شده و ...

همه این عوامل باعث می‌شود که قیمت ویلا دستخوش تغییراتی شود. برای اینکه انتخاب درستی داشته باشید،‌ باید با آگاهی و مشورت با افرادی که در این باره اطلاعات کافی دارند، اقدام کنید.

مشاور املاک کیان شمال یکی از بنگاه‌های معاملات املاک در شمال کشور است که تجربه چندین ساله در حوزه خرید و فروش ملک در شمال کشور دارد و می‌تواند اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با ویلاها و شهرهای شمالی در اختیارتان قرار دهد.

چرا به سراغ خرید ویلا در شمال برویم؟

افراد با دلایل مختلفی اقدام به خرید ویلا در شمال می‌کنند. زندگی در طبیعت شمال هر آدمی را وسوسه می‌کند که یک ویلا در شمال داشته باشد و در آن زندگی کند یا گاهی به آن سفر کند.

آپارتمان نشینی و مشکلات آن باعث شده تا نیاز به داشتن یک فضای خصوصی احساس شود و ترجیح افراد این است که مالکیت شخصی را در ویلاها تجربه کنند.

ویلا در شمال طرفداران زیادی دارد و بنابراین شما هر وقت که بخواهید می‌توانید ویلای شمال خود را بفروشید.

خرید ویلا ارزان در شمال یک مزیت بزرگ برای آینده نگری و سرمایه گذاری محسوب میشود، ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم شما میتوانید برای این امر به صفحه بالا مراجعه فرمایید.

خرید ویلا یک سرمایه گذاری امن به شمار می‌رود زیرا ارزش سرمایه شما در گذر زمان نه تنها کم نمی‌شود بلکه ارزش ملک شما روز به روز افزایش خواهد یافت و شما در این مدت علاوه بر لذت داشتن و زندگی در ویلای شمال،‌ سود کرده‌اید.

راهنمای خرید ویلا در شمال و هر آنچه لازم است درباره آن بدانید

نزدیکی پایتخت به شهرهای شمالی دلیل دیگری برای داشتن ملک در این منطقه است. این نزدیکی باعث می‌شود پیشرفت و امکانات شهری در شهرهای شمالی سریع‌تر اتفاق بیفتد و شاهد رشد اقتصادی در آنها باشیم.

اقتصاد مبتنی بر توریست و گردشگر هم اکنون نیز موجب رشد بسیاری از شهرها در جهان شده و شرایط زندگی را برای افراد ساکن آن شهر نیز بهتر کرده است.

فاکتورهای مهم برای خرید ویلا در شمال

مزایای خرید ویلا در شمال زیاد است و برخی از آنها را بیان کردیم. اما برای خرید ویلا باید فاکتورهای متعددی را نیز در نظر بگیرید تا یک خرید موفقیت آمیز داشته باشید. در ادامه برخی از مهم‌ترین موارد را بیان می‌کنیم.

سند ویلا:

سند ویلا باید به صورت تک برگ یا منگوله‌دار باشد. این نوع اسناد معتبرترین نوع سند کشور هستند. قبل از خرید ویلا درباره وضعیت آن از دفترخانه استعلام بگیرید و در محل ملک نیز حاضر شوید و تحقیقات محلی انجام دهید.

کیفیت مصالح:

رطوبت شمال در عین اینکه طبیعت زیبایی برای این مناطق رقم زده مشکلاتی را برای ساخت و ساز نیز به وجود آورده است.

مصالحی که در ساختمان به کار می‌روند باید در برابر رطوبت مقاوم باشند و در کوتاه مدت دچار فرسایش نشوند. برخی از سازندگان ویلا تنها معیار زیبایی را مد نظر قرار می‌دهند و نسبت به این مسئله کم توجه می‌شوند.

امکانات شهری:

آیا می‌خواهید که به امکانات شهری دسترسی داشته باشید یا به دنبال جایی دنج برای گذراندن اوقات فراغت هستید؟ پاسخ به این سوال تعیین می‌کند که باید ویلای داخل شهر بخرید یا خارج از آن.

ویلاهای جنگلی معمولا در حاشیه شهر هستند و امکانات این مناطق به نسبت مناطق شهری کمتر است. البته این به این معنا نیست که این مناطق فاقد امکانات است، بلکه منظور امکاناتی نظیر بیمارستان، ساختمان‌های اداری و ... است.

در همه مناطق شمالی شما می‌توانید به راحتی به فروشگاه‌های بزرگ، مناطق تفریحی مجهز، رستوران‌ها و سایر امکانات گردشگری دسترسی داشته باشید.

ویلا شهرکی یا ویلا مستقل:

در ویلاهای مستقل شما فضای خصوصی را تجربه می‌کنید و به اصطلاح "چهار دیواری اختیاری" در آن حکمفرماست.

اما در ویلاهای شهرکی دست بردن در ظاهر ویلا یا حیاطتان منوط به هماهنگی با سایر شهرک نشینان است. همین مسئله باعث می‌شود که افراد تمایل به ویلاهای مستقل داشته باشند.

البته برخی از افراد نیز به خاطر فضای خصوصی و ساختار منظم و یکپارچه شهرک‌ها به دنبال ویلای شهرکی هستند.

شما به ویلای ساحلی علاقه‌مند هستید یا ویلای جنگلی؟

ویلاهای ساحلی و جنگلی هر کدامشان جذابیتهایی دارد که انتخاب بین آنها واقعا کار سختی است. اما برخی از محدودیت‌های آنها کمک می‌کند که از بین آنها یکی را انتخاب کنید.

راهنمای خرید ویلا در شمال و هر آنچه لازم است درباره آن بدانید
 
ویلاهای ساحلی به نسبت ویلاهای جنگلی در شمال کمترند زیرا نوار ساحلی کوچکتر از مناطق حاشیه جنگل است. همچنین بیشتر ویلاهای ساحلی در نزدیکی مراکز شهری واقع هستند و مشکلات و مزایای شهری را نیز دارند.

همین ویژگی قیمت ویلاهای ساحلی را بیشتر از ویلاهای جنگلی کرده است. با وجود این،‌ ویلاهای ساحلی همچنان محبوب است و هنگام فروش نیز می‌توانید آن را راحت‌تر از ویلای جنگلی بفروشید.

ویلاهای جنگلی پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از افراد دوستدار شمال است. سرسبزی و جنگل شمال یکی از دلایل عمده مسافرت به این منطقه است و ویلای جنگلی کار را برای این دوستداران تمام می‌کند.

بعلاوه میزان رطوبت در نواحی نزدیک به جنگل شمال کمتر است و برای افرادی که گریزان از هوای شرجی شمالی هستند، خرید ویلای جنگلی در شمال بهتر است.

سامانه املاک کیان شمال ویلاهای جنگلی و ساحلی بسیاری را برای فروش در اختیار دارد که علاقه‌مندان به ویلای شمال می‌توانند از این سایت بازدید و اطلاعات بیشتری در رابطه با آن کسب کنند.

تنوع اندازه و طراحی ساختمان ویلا در شمال

وجود پیمانکاران و طراحان مختلف باعث شده تا طراحی ساختمان ویلا در شهرهای شمالی بسیار زیاد شود و شما می‌توانید ویلاهایی با امکانات مختلف در اندازه و طرح‌های متفاوت را در این شهرها ببینید.

 اندازه ویلا و نوع طراحی روی قیمت آن نیز تاثیر گذار است. هنگام خرید ویلا در شمال ویلاهایی با طراحی متفاوت و در سبک‌های متنوع خواهید دید.

راهنمای خرید ویلا در شمال و هر آنچه لازم است درباره آن بدانید

هنگام خرید ویلا به نورگیر بودن و روشنایی ویلا توجه کنید

اغلب ساختمان‌هایی که در شمال ساخته می‌شود معمولا فاصله استاندارد را با هم دارند و به همین دلیل نورگیر آنها معمولا خوب است. اما با این حال سازندگانی نیز هستند که به نورگیر بودن ویلا بی توجه هستند. بنابراین هنگام خرید ویلا شمال دقت کنید که پنجره‌ها نورگیر خوبی داشته باشند.

مشاورین املاک افراد مناسبی برای تحقیق هستند زیرا آگاهی و شناخت کامل از منطقه دارند و شما با صحبت با آنها می‌توانید اطلاعات خوبی به دست بیاورید.

دفتر املاک کیان شمال با نشانی اینترنتی https://kianshomal.com با در اختیار داشتن مشاوران مجرب می‌تواند اطلاعات خوبی درباره ویلاها در شمال به شما بدهد و به شما برای خرید ویلا کمک کند.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.