انتشار: 1400/3/6
بروزرسانی: 1402/5/4
guide-renting-suite-staying-in-kish | راهنمای جامع اجاره سوئیت و اقامت در جزیره کیش

راهنمای جامع اجاره سوئیت و اقامت در جزیره کیش

شما بدون نگرانی از اقامتگاهتان در کیش، می‌توانید به این جزیره سفر کنید و به جز هتل‌های این شهر، با اجاره سوئیت در کیش می‌توانید سفر دل‌پذیری را تجربه کنید و هزینه‌های کمتر بپردازید. اما چگونه؟ این سوالی است که در این مطلب می‌خواهیم به آن پاسخ دهیم.

کمتر کسی است که جزیره زیبا و توریستی خلیج فارس، کیش را نشناسد! ما هر سال شاهد تعداد زیادی گردشگر هستیم که مدتی مهمان این جزیره دوست‌داشتنی می‌شوند. اما آیا این جزیره کوچک و نقلی، برای تعداد زیادی مهمان اقامتگاه دارد؟

باید بگوییم که شما بدون نگرانی از اقامتگاهتان در کیش، می‌توانید به این جزیره سفر کنید و به جز هتل‌های این شهر، با اجاره سوئیت در کیش می‌توانید سفر دل‌پذیری را تجربه کنید و هزینه‌های کمتر بپردازید.

اما چگونه؟ این سوالی است که در این مطلب می‌خواهیم به آن پاسخ دهیم، پس اگر مقصد کیش را انتخاب کرده‌اید، این مطلب را از دست ندهید و تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بهترین زمان سفر به کیش

همانطور که می‌دانید کیش آب و هوای گرمسیری دارد. هوا در برخی از فصول دارای رطوبت بالایی است که ممکن است باب میل همه افراد نباشد. اما با این حال تفریحات و مراکز خرید کیش آنقدر زیاد هستند که همه افرادی که به کیش سفر می‌کنند می‌توانند از سفر خود لذت ببرند. مراکز خرید دارای سیستم تهویه مناسبی هستند که باعث می‌گردد هوا در تمامی فصول برای خرید مناسب باشد.  

بهترین فصل سفر به کیش پاییز و زمستان است. اما بهار فصل رویایی کیش به حساب می‌آيد. آب و هوا کیش در فصل بهار آنقدر مطبوع است که گویی در بهشت قدم می‌گذارید. در بهار می‌توانید با اجاره سوئیت ساحلی در کیش از منظره زیبای ساحل بهره‌مند شوید. امکانات رفاهی موجود در اقامتگاه‌های کیش سفر شما را جذاب‌تر و راحت‌تر می‌کند.

تابستان رطوبت و دمای هوا افزایش می‌یابد و گشتن در جزیره را به ساعات خاصی از روز باید اختصاص دهید. با این حال، همانطور که گفته شد، مراکز خرید از خنک‌کننده‌های قوی برخوردار هستند که باعث می شوند گرمای هوای بیرون را اصلا احساس نکنید.

همانطور که گفته شد، در فصول پاییز و زمستان شرایط آب و هوایی در جزیره کیش بسیار مناسب و عالی است. مسافران زیادی این دو فصل را برای سفر به کیش انتخاب می‌کنند.  حتی اگر در ماه‌های بهمن و اسفند به کیش سفر کنید، شاهد بارندگی‌های فصلی و خنکی هستید که به مطبوع  شدن هوا کمک می‌کنند. جزیره کیش را در زمستان از دست ندهید. در این فصل هتل آپارتمان‌ّ‌های کیش می‌تواند اقامتگاه مناسبی برای مسافران باشند.

راهنمای جامع اقامت در کیش با اجاره سوئیت

 راهنمای جامع اقامت در کیش با اجاره سوئیت!

هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، سوئیت و خانه‌های اجاره‌ای محل‌های مناسبی برای اقامت مسافران در کیش هستند. برخی از  هتل‌ها در فضای وسیع و سرسبز و زیبا پذیرای مهمان‌های کیش می‌باشند. یک هتل پنج ستاره با ویو ساحل برای مسافرانش خاطره خوبی می‌سازد. برخی از مسافران اجاره سوئیت ساحلی در کیش  را برای یک اقامت دلپذیر می‌پسندند. پنجره‌های آپارتمان، ویلا و سوئیت‌ها در منطقه دامون کیش رو به دریا باز می‌شود. چشم‌انداز رو به دریا، ساحل اختصاصی، نگهبانی و سوپر مارکت‌ها از امکانات این منطقه به حساب می‌آیند. با اجاره سوئیت در کیش هزینه کمتری برای اقامت پرداخت می‌کنید. همچنین اغلب سوئیت‌ها نسبت به هتل هزینه کمتری دارند و از این نظر خیالتان راحت‌تر است.

اگر قصد دارید در یک منطقه بهتر اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما به شما شهر آفتاب است. فضای عالی و سبز شهر آفتاب و ساحل تمیز و لاجوردی آن حس خوبی را به مسافران القا می‌کند. اجاره سوئیت ساحلی در کیش و منطقه شهر آفتاب این مزیت را به همراه دارد که هر روز صبح می‌توانید با صدای امواج آرام‌بخش دریا بیدار شوید، کنار پنجره خود ساحل را تماشا کنید و لذت ببرید.

جالب است بدانید 70 درصد منطقه در شهر ساحلی آفتاب به فضای سبز اختصاص داده شده است و تنها 30 درصد منطقه مسکونی و ساختمان می‌باشد. این ویژگی آن را به منطقه‌ای زیبا تبدیل کرده که اقامت در آن لذت‌بخش و البته آرامش‌بخش است.

علاوه بر سوئیت‌ها، در کیش هتل آپارتمان‌های زیادی، اقامت مناسب و تقریبا کم هزینه را برای مسافران مهیا کرده‌اند. هتل آپارتمان‌های کیش ویژگی خاص خود را دارند و در این اقامتگاه‌ها به شما اتاقی با تمام امکانات مانند یک خانه را اجاره می‌دهند. آشپزخانه، اتاق خواب و سرویس در همه هتل‌آپارتمان‌ها وجود دارد و در واقع هتل آپارتمان تلفیقی از هتل و آپارتمان است.

معمولا اتاق‌ها هر هفته توسط بخش خدماتی هتل آپارتمان‌ها تمیز می‌شوند. شاید یکی از نکات خوب هتل آپارتمان های کیش این باشد که هزینه اقامت شما به ازای افزایش هر روزه اقامت، کمتر می‌شود.

هتل آپارتمان‌ها انواع مختلفی از جمله هتل آپارتمان آن‌سایت و آف‌سایت، آپارت-هتل، هتل آپارتمان تک واحده و هتل آپارتمان اقامتی دارند (هتل آپارتمان کیش اف‌سایت بخش پذیرش نداشته و در واقع مدیریت از راه دور هستند. اما در آن‌سایت همانند هتل پذیرش و کارمندان وجود دارند).

در آپارت–هتل دقیقا مانند یک هتل امکانات رفاهی مانند سالن ورزشی، کافه و سرویس به مسافران ارائه می‌دهد. هتل آپارتمان اقامتی در مجتمع‌های آپارتمانی واقع شده‌اند و امکانات آن مانند یک مجتمع مسکونی است. هتل آپارتمان تک واحده مناسب افرادی است که تمایل دارند در یک محیط خلوت سکونت داشته باشند.

راهنمای جامع اقامت در کیش با اجاره سوئیت

 هتل آپارتمان اجاره کنیم یا سوئیت؟!

اگر شما هم بین دو گزینه اجاره سوئیت ساحلی در کیش و هتل آپارتمان شک کرده‌اید، توصیه می‌کنیم تفاوت‌های این دو گزینه را یاد بگیرید تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

آپارتمان و سوئیت در هتلداری تعریف خود را دارند و بر اساس آن می‌توان این دو را از هم تمیز داد. تفاوت عمده و مهم سوئیت با هتل آپارتمان در نقشه واحد اقامتی است. سوئیت‌ها اغلب دارای اتاق خواب نیستند و معمولا آشپزخانه نیز ندارند. البته در برخی از سوئیت‌ها ممکن است جای کوچکی برای آشپزخانه مهیا شده باشد. اجاره سوئیت در کیش اقامتی مناسب در فضای کوچک و امن را به شما می‌دهد.

اما هتل آپارتمان کیش دارای چند اتاق، آشپزخانه، سرویس و تمام امکانات یک آپارتمان است. در برخی از  هتل‌ آپارتمان‌ها خدمات مانند یک هتل ارائه می‌شود. البته این موضوع در مورد تمام هتل آپارتمان‌ها صدق نمی‌کند.

سوئیت‌ها یک ساختمان مستقل نیستند و امکانات محدودی نیز دارند. با اجاره سوئیت در کیش حیاط، فضای سبز و خدمات دیگر را مانند هتل‌ها نخواهید داشت.

اما در نهایت با توجه به نیاز خود و همچنین تعداد افرادی که با هم به سفر می‌کنید، می‌توانید محل اقامت خود را انتخاب نمایید. قبل از سفر و یا انتخاب اقامتگاه کاملا امکانات و منطقه را بررسی کنید. بهتر است مکانی را برای اقامت انتخاب کنید که در آن آرامش داشته باشید. استراحت و آرامش داشتن در هتل آپارتمان کیش یا سوئیت، هتل یا حتی ویلا سفر شما را خاطره‌انگیز می‌کند.

اگر محل اقامت راحتی نداشته باشید یا به اندازه کافی از امکانات و تمیزی برخوردار نباشد، مسلما در سفر دچار کسالت و ناراحتی می‌شوید.

راهنمای جامع اقامت در کیش با اجاره سوئیت

توصیه ما به شما

کیفیت اقامتگاه شما، تاثیر مستقیمی با کیفیت سفر شما دارد؛ یعنی هر چقدر اقامتگاه به ایده‌آل شما نزدیک باشد، در طول مسافرت بیشتر به شما خوش می گذرد و به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم، در انتخاب اقامتگاه خود بسیار دقت کنید.
شما می‌توانید به کمک سایت‌های مختلفی که در این زمینه وجود دارند، اقامتگاه مورد نظرتان را پیدا کنید و اولین قدم سفر را بردارید.

یکی از بهترین سایت‌هایی که در این زمینه وجود دارد، سایت "سامانه آنلاین اجاره اقامتگاه" اتاقک می باشد.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.