انتشار: 1401/5/29
بروزرسانی: 1402/5/4
how-get-portugal-visa | چگونه ویزای پرتغال بگیریم

چگونه ویزای پرتغال بگیریم

چگونه ویزای پرتغال بگیریم چگونگی دریافت ویزای پرتغال موضوعی است که کمتر به آن پرداخته اند. اما جالب است بدانید، این ویزا یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ویزاها در بین متقاضیان می باشد. این کشور...

چگونگی دریافت ویزای پرتغال موضوعی است که کمتر به آن پرداخته اند. اما جالب است بدانید، این ویزا یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ویزاها در بین متقاضیان می باشد. این کشور با جاذبه های بی شمار خود همواره یکی از مقاصد گردشگری محبوب دنیا به شمار می رود. موسسه مهاجرتی سفری دیگر با تجربه چندین و چند ساله در زمینه مشاوره و ارائه خدمات گردشگری تا پایان راه رسیدن شما به مقصد، همراه شما خواهد بود. اگر به دنبال دریافت ویزای پرتغال هستید، این مطالب را دست ندهید.

 چرا ویزای پرتغال؟

پرتغال جاذبه های دیدنی و شگفت انگیز بسیار زیادی دارد که دیدن آن ها یک تجربه به یاد ماندنی در ذهن هر بیننده ای خواهد بود. تعدادی از مکان هایی که هرساله مقصد گردشگران سراسر دنیا می باشد، به شرح زیر است:
•    قلعه پنا
•    برج سنت وینسنت
•    آلگاروه
•    سواحل بی نظیر
•    شهر پورتو
•    قلعه اوبیدوس

چطور ویزای پرتغال را بگیریم؟

برای دریافت ویزای پرتغال باید درخواستتان را به سفارت این کشور در ایران ارائه دهید. بعد از صدور ویزا شما مجوز ورود به این کشور را خواهید داشت. قانون گذاران این کشور قوانین و شروطی را برای صدور ویزا وضع کرده اند که آن ها را بررسی خواهیم کرد.

ویزای پرتغال انواع مختلفی دارد که هرکدام شرایط خاص خود را دارند. اطلاع از همه این شرایط و قواعد کمکی است که مؤسسه سفری دیگر برای شما در نظر گرفته است. شما می توانید با در نظر گرفتن شرایط خود یکی از انواع ویزاهای اسپانیا را انتخاب و برای دریافت آن اقدام نمایید.

پس از انتخاب نوع ویزا شما موظف خواهید بود که مدارک مورد نیاز را جمع آوری کنید. جمع آوری مدارک مرحله مهمی است که سرنوشت صدور یا عدم صدور ویزا به آن بستگی دارد.

پیشنهاد می کنیم در مهیا کردن مدارک حتماً با مشاوری با تجربه و متخصص مشورت کنید. کلیه مدارک باید دقیقاً طبق خواسته سفارت آماده باشد و هرگونه خلل در این مدارک موجب اخلال در روند صدور ویزا برای شما خواهد شد. بعد از تحویل مدارک تقریباً دو یا چهار هفته طول می کشد که سفارت پاسخ درخواست شما را ابلاغ کند. اگر از سفارت پاسخ مثبت دریافت کرده باشید، می توانید ویزای پرتغال را بگیرید و سفرتان را به این کشور آغاز کنید.

ویزای پرتغال یکی از بهترین و معتبرترین ویزاهای دنیا است که با کمک متخصصین و مشاوران به راحتی می توانید این ویزا را داشته باشید. گرفتن وقت از سفارت و همچنین تکمیل مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا خدمات سختی هستند که متخصصان ما در مؤسسه سفری دیگر به شما هدیه خواهند داد.

این خدمات تنها بخشی از خدماتی است که این مؤسسه برای شما در نظر گرفته است. سفری دیگر، به واسطه تجربه چند ساله در امر مهاجرت و سفر به کشورهای حوزه شینگن و با کوله باری از اعتماد شما عزیزان، بهترین همراه برای دریافت ویزای پرتغال خواهد بود.

چگونه ویزای پرتغال بگیریم

انواع و اقسام ویزای پرتغال

برای سفر به پرتغال انواع مختلفی ویزا پیش روی شما قرار دارد که با توجه به مقصودتان از سفر می توانید یکی از این راه ها را انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم، تعدادی از این ویزاها را به ترتیب محبوبیت مورد بررسی قرار دهیم.

ویزای توریستی پرتغال

این ویزا محبوب ترین ویزای پرتغال است که به هدف  گشت و گذار در این کشور یا ملاقات اقوام ساکن در این کشور برای شما صادر خواهد شد. مدت زمان این ویزا 90 روز است و در دسته ویزاهای کوتاه مدت قرار می گیرد.

ویزای تجارتی پرتغال

این ویزا همان طور که از اسم آن پیداست به منظور انجام کارهای تجاری و شرکتی در خاک این کشور صادر می شود. هدف از این ویزا می تواند عقد قرارداد با شرکتی پرتغالی باشد که در این صورت اخذ ویزا مشروط به داشتن دعوتنامه از سوی این شرکت است.

ویزای کاری پرتغال

یکی دیگر از انواع ویزای پرتغال، ویزای کاری آن است که به منظور کار در این کشور برای افراد متقاضی صادر می شود. شرط اصلی برای اخذ این ویزا داشتن یک دعوتنامه از سمت یک کارفرمای پرتغالی است. دقت داشته باشید که این ویزا دارای شرایط و قواعد پیچیده‌ای است که توضیحات آن در این مقاله نمی گنجد. پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات مربوط به این ویزا با مشاورین ما در سفری دیگر در تماس باشید.

ویزای تحصیلی پرتغال

ویزای تحصیلی پرتغال برای دانشجویانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند به دو صورت کوتاه مدت و دراز مدت صادر می شود. از شروط مهم این ویزا داشتن تمکن مالی است که باید به آن توجه داشته باشید.

مراحل صدور ویزای پرتغال

مراحلی که شما برای صادر شدن ویزا طی می کنید، به شرح زیر است:

در مرحله اول مدارکی که تحویل داده‌اید در دفتر vfs که مسئول بررسی مدارک ویزای پرتغال است، مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت عدم وجود ایراد در مدارکتان این مدارک به مرحله بعد می روند.

در مرحله بعدی پرونده شما به سفارت اصلی پرتغال برای تأییدیه نهایی تحویل داده خواهد شد. در این مرحله کارمندان سفارت به دقت مدارک و در خواست شما را بررسی خواهند کرد.

بعد از طی این دو مرحله در صورتی که هیچ مشکلی در پرونده شما وجود نداشته باشد، مهر یا برچسبی در پاسپورت شما درج خواهد شد که به معنی صدور ویزای پرتغال برای شما است.

مدارک مورد نیاز برای ویزای پرتغال

برای دریافت ویزای پرتغال با توجه به نوع ویزای خود به مدارک مختلفی احتیاج دارید که در لیست زیر تعدادی از آن ها را مشاهده می کنید:

•    فرم تکمیل شده درخواست ویزا
•    شناسنامه و کارت ملی
•    پاسپورت معتبر
•    و...

برای اطلاع از دیگر مدارک مورد نیاز ویزای مورد نظرتان می توانید با مشاورین مؤسسه سفری دیگر در ارتباط باشید.

مدت زمان بررسی و صدور ویزای پرتغال

زمانی که برای دریافت پاسخ از سمت دفتر vfs نیاز است، چیزی بین 3 تا 14 روز خواهد بود. به طور کلی زمانی که باید برای دریافت ویزای پرتغال در نظر گرفت تقریباً یک ماه است. توجه داشته باشید، این اعداد ممکن است تحت تأثیر عواملی همچون میزان شلوغی و تعداد تقاضاها متغیر باشد. از طرف دیگر اگر مدارک شما ناقص باشد، ممکن است پروسه دریافت ویزا طولانی تر شود.

برای جلوگیری از طولانی شدن پروسه دریافت ویزا می توانید کار را به متخصصین این حوزه در مؤسسه سفری دیگر بسپارید و با اطمینان از اینکه مشکلی پیش نخواهد آمد آماده رفتن به سفر شوید.

کلام آخر

همان طور که مطالعه کرید آژانس  سفری دیگر با ارائه خدمات مسافرتی مشاوری حرفه ای در امر دریافت ویزای پرتغال برای شما خواهد بود. شما می توانید با بهره مندی از خدمات این مؤسسه از دریافت ویزا تا پرواز به سوی پرتغال، مسیری آسوده را طی کنید.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.

ثبت نظر جدید

آخرین نظرات
کاربر تارگتینو
23 مرداد 1402
سلام 
ویزای پرتغال رو به هیچکس نمیدن فعلا، حتی اگر از ترکیه و اربیل هم اقدام کنید اصلا امکان ندارد، دیگه چه برسه به ایران
پاسخ
احسان
23 مرداد 1402
مگه شرایط تمدید ویزای پرتغال با صدور اولین ویزای پرتقال فرق میکنه؟
پاسخ
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.