انتشار: 1402/8/14
بروزرسانی: 1402/8/14
طریقه مصرف پروتئین وی کاله برای کاهش وزن و لاغری

طریقه مصرف پروتئین وی کاله برای کاهش وزن و لاغری

پروتئین وی کاله یک مکمل ورزشی است که از پروتئین وی کنسانتره تهیه می‌شود. پروتئین وی کنسانتره یکی از انواع پروتئین وی است که از شیر به دست می‌آید. در پروتئین وی کنسانتره مقدار کمی چربی و کربوهیدرات وجود دارد. به همین دلیل برای کمک به لاغری و کاهش وزن مناسب است.

در میان بهترین مارک‌های مکمل پروتئین وی، نام پروتئین وی کاله همواره می‌درخشد. بیشترین کاربرد پروتئین وی کاله در کمک به عضله‌سازی است اما با اهداف دیگری مثل کاهش وزن و لاغری نیز از این مکمل می‌توان بهره گرفت. با ما همراه باشید تا طریقه مصرف پروتئین وی کاله برای کاهش وزن و لاغری را برای شما شرح دهیم.

پروتئین وی چیست؟

پروتئین وی یک نوع پروتئین است که از آب پنیر گرفته می‌شود. آب پنیر مایعی است که در فرآیند تولید پنیر از شیر جدا می‌شود. پروتئین وی حاوی همه 9 اسید آمینه ضروری است که بدن انسان نمی‌تواند آنها را تولید کند. پروتئین وی به دلیل فواید متعددی که برای سلامتی دارد، به یک مکمل محبوب تبدیل شده است. مهم‌ترین این فواید عبارتند از:

  • افزایش توده عضلانی: پروتئین وی برای رشد و ترمیم عضلات ضروری است.
  • پیشگیری از تحلیل عضلانی: مصرف پروتئین وی می‌تواند به پیشگیری از تحلیل عضلانی در حین رژیم غذایی یا دوره‌های تمرینی شدید کمک کند.
  • تسریع روند کاهش وزن: پروتئین وی می‌تواند به افزایش احساس سیری و کاهش اشتها کمک کند کرده و در لاغری و کاهش چربی‌های بدن موثر واقع شود.
  • بهبود عملکرد ورزشی: پروتئین وی می‌تواند به بهبود عملکرد ورزشی مانند قدرت، استقامت و سرعت کمک کند.

در میان همه مکمل‌های بدنسازی، پروتئین وی بیش از بقیه محبوبیت و فروش دارد و بیشترین کاربرد آن در کمک به عضله‌سازی و حجیم‌تر کردن ماهیچه‌های بدن است.

پروتئین وی کاله چیست؟

پروتئین وی کاله یک مکمل ورزشی است که از پروتئین وی کنسانتره تهیه می‌شود. پروتئین وی کنسانتره یکی از انواع پروتئین وی است که از شیر به دست می‌آید. در پروتئین وی کنسانتره مقدار کمی چربی و کربوهیدرات وجود دارد. به همین دلیل برای کمک به لاغری و کاهش وزن مناسب است. 74% پروتئین در این مکمل وجود دارد و مقدار چربی و کربوهیدرات، حداقل است. به طور کلی می‌توان گفت که پروتئین وی کاله برای افرادی مناسب است که به دنبال:

  • عضله سازی
  • بهبود عملکرد ورزشی
  • کمک به بازسازی و رشد عضلات
  • پیشگیری از تحلیل عضلانی
  • تسریع ریکاوری و کاهش احساس خستگی
  • کاهش بافت چربی و تسریع کاهش وزن

هستند. پروتئین وی کاله را در سه طعم وانیلی، شکلاتی و کوکی می‌توانید در داروخانه‌های معتبر بیابید. این مکمل فاقد لاکتوز بوده و محبوب ورزشکاران است. برای خرید وی کاله حتما از مراکز معتبر اقدام کنید تا مکمل اصل به دست شما برسد.

پروتئین وی کاله چیست؟

فواید پروتئین وی کاله

پروتئین وی کاله دارای مزایای متعددی برای ورزشکاران است، از جمله:

  • رشد عضلات را بهبود بخشیده و بازسازی‌کننده بافت‌های بدن است.
  • کاهش بافت چربی در بدن را سرعت می‌بخشد.
  • حاوی آمینو اسیدهای ضروری و غیر ضروری برای بدن بوده و از تحلیل رفتن ماهیچه‌ها پیشگیری می‌کند.
  • تولید انرژی را در بدن افزایش می‌دهد.

اما یکی از مهم‌ترین خواص وی کاله این است که به کاهش وزن کمک می‌کند. در ادامه به طریقه مصرف پروتئین وی کاله برای کاهش وزن و لاغری خواهیم پرداخت.

پروتئین وی کاله برای عضله سازی

همان طور که اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین خواص مکمل وی کاله این است که به عضله سازی کمک می‌کند. مزایای این مکمل برای افزایش حجم و عضله‌سازی به شرح زیر است:

  • افزایش سنتز پروتئین عضله: این مکمل به رشد و ترمیم عضلات کمک می‌کند.
  • کاهش تجزیه پروتئین عضله: پروتئین وی کاله از تحلیل عضلانی جلوگیری می‌کند.

بعد از مدتی کوتاه که این مکمل را مورد استفاده قرار دهید، شاهد رشد عضلات خود و حجیم‌تر شدن توده عضلانی در بدن خود خواهید بود. البته از این مکمل باید در کنار تمرینات مقاومتی استفاده نمایید تا نتیجه بگیرید.

پروتئین وی کاله چگونه به لاغری کمک می‌کند؟

پروتئین وی کاله از 2 طریق می‌تواند در لاغری و کاهش وزن موثر واقع شود:

افزایش متابولیسم با وی کاله

مصرف مکمل وی کاله به افزایش متابولیسم یعنی سوخت و ساز بدن کمک می‌کند. این مکمل در عین حال که در حفظ توده عضلانی و رشد آن در بدن تاثیر دارد، چربی‌سوزی را نیز افزایش می‌دهد. به این طریق با مصرف مکمل وی کاله روند کاهش وزن با سرعت بیشتری در بدن صورت خواهد گرفت.

کاهش اشتها با مصرف مکمل وی کاله

به طور کلی می‌توان گفت که مصرف وی پروتئین کاله در کاهش اشتها اثر دارد. این مکمل احساس سیری را در بدن افزایش داده و موجب می‌شود تا فرد دیرتر به سراغ مصرف مواد غذایی برود زیرا احساس گرسنگی در بدن وی کاهش یافته است. به این ترتیب لاغری تسهیل شده و سرعت خواهد گرفت.

کاهش وزن با پروتئین وی کاله

طریقه مصرف پروتئین وی کاله برای کاهش وزن و لاغری

یک پیمانه از مکمل whey کاله 32.5 گرم پودر را در خود جای می‌دهد. برای استفاده از این مکمل باید 1 پیمانه را با 130 آب یا نوشیدنی دیگر ترکیب کرده و مورد استفاده قرار دهید. اما با هدف لاغری چه زمان و چگونه از این مکمل باید استفاده کرد؟

نحوه مصرف وی کاله برای لاغری

به طور کلی پروتئین وی کاله را می‌توان هنگام صبحانه، 3 ساعت قبل از تمرین، نیم ساعت بعد از تمرین و قبل از خواب مورد استفاده قرار داد. اگر هدف شما لاغری است، در مورد طریقه مصرف پروتئین وی کاله برای کاهش وزن و لاغری به نکات زیر توجه کنید:

  • می‌توانید وی کاله را در وعده صبحانه استفاده کرده و در کنار آن هیچ ماده غذایی دیگری استفاده نکنید.
  • یک راه دیگر آن است که این مکمل را قبل از تمرین استفاده نمایید.
  • پودر پروتئین وی را می‌توان با نوشیدنی‌های مختلفی مورد مصرف قرار داد. اما اگر قصد کاهش وزن دارید، فقط این مکمل را با آب ترکیب کنید که کالری اضافه برای شما نداشته باشد. به ویژه باید از ترکیب این مکمل با شیر پرچرب بپرهیزید.
  • قبل از خواب و بعد از تمرین، زمان مناسبی برای مصرف پروتئین وی کاله با هدف لاغر شدن نیست.

در هر صورت دقت داشته باشید که مصرف پروتئین وی کاله به تنهایی برای لاغری کفایت نمی‌کند. برای لاغر شدن حتما شما باید رژیم لاغری مناسب داشته باشید و فعالیت بدنی خود را افزایش دهید.

قیمت پروتئین وی کاله در داروخانه

دانستید که پروتئین وی کاله می‌تواند به لاغری کمک کند. اگر قیمت پروتئین وی کاله در داروخانه برای شما سوال است باید بگوییم که در حال حاضر (آبان 1402) قیمت این مکمل نزدیک به 2 میلیون و 200 هزار تومان است. تاکنون تجربه خرید مکمل‌های ورزشی را به صورت آنلاین داشته‌اید؟

به شما پیشنهاد می‌دهیم که خرید مکمل وی کاله را به صورت اینترنتی از داروخانه های آنلاین انجام دهید. سه دلیل برای این پیشنهاد داریم. نخست آنکه این داروخانه ها اصالت کالاهای خود را تضمین می‌کند. دوم آنکه پروتئین وی کاله را با تخفیف بسیار عالی از داروخانه ها می‌توانید تهیه کنید و سوم آنکه خرید اینترنتی یا آنلاین باعث صرفه جویی در وقت و هزینه‌های شما خواهد شد.

مشخصات وی پروتئین کاله

عوارض پروتئین وی کاله

آیا مکمل وی کاله عوارض دارد؟ این پرسش یکی از پرتکرارترین سوالات در مورد این مکمل است. تا به اینجای مقاله ممکن است مصمم شده باشید که از مکمل وی کاله برای لاغری استفاده کنید اما عوارض این مکمل برای شما سوال باشد. خوشبختانه باید بگوییم که اگر از این مکمل به اندازه توصیه شده استفاده کنید، اغلب هیچ نوع عارضه‌ای برای شما رخ نخواهد داد. با این حال به این موارد توجه کنید:

واکنش آلرژیک به پروتئین وی کاله

پروتئین وی کاله یک مکمل ایمن است. با این حال برخی از افراد ممکن است به پروتئین موجود در شیر گاو حساسیت داشته باشند. بنابراین اگر با مصرف پروتئین whey دچار تورم لب، صورت، زبان یا گلو شدید یا اختلالی در تنفس یا خارش پوست و بثورات پوستی پیدا کردید، فورا باید به پزشک مراجعه کنید.

مشکلات گوارشی

پروتئین وی کاله فاقد لاکتوز است. با این وجود برخی از افراد در موارد نادر با خوردن آن ممکن است دچار علائمی مثل نفخ، حالت تهوع یا استفراغ شوند.

آسیب به کلیه

مصرف وی پروتئین کاله باعث آسیب به کلیه نمی‌شود. اما اگر بیش از حد مجاز از این مکمل استفاده کنید، ممکن است برای کلیه مضر باشد؛ به ویژه اگر از قبل مشکل کلیوی داشته باشید.

پروتئین وی کاله را از کجا بخریم؟

برای خرید پروتئین وی کاله، داروخانه آنلاین مثبت سبز (https://mosbatesabz.com) را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این داروخانه مکمل‌های ورزشی اصل را با قیمت و تخفیف مناسب به فروش می‌رساند. از آنجایی که تقلب در مکمل‌های بدنسازی زیاد است، به طور کلی سعی کنید همواره از مراکز معتبر مثل داروخانه این نوع اجناس را تهیه نمایید.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.