انتشار: 1400/9/30
بروزرسانی: 1402/5/4
kelardasht-travel-clean-lungs | سفر به کلاردشت؛ معجونی برای تمیز کردن ریه‌ها!

سفر به کلاردشت؛ معجونی برای تمیز کردن ریه‌ها!

سفر به کلاردشت؛ معجونی برای تمیز کردن ریه‌ها! احتمالا شما هم تا حرف از هوای پاک می‌شود، ناخودآگاه تصویر جنگل‌های سرسبز شمالی را در ذهنتان مجسم می‌کنید. اما اگر راستش را بخواهید در میان شهرهای شم...

احتمالا شما هم تا حرف از هوای پاک می‌شود، ناخودآگاه تصویر جنگل‌های سرسبز شمالی را در ذهنتان مجسم می‌کنید. اما اگر راستش را بخواهید در میان شهرهای شمالی کلاردشت یک چیز دیگر است. جایی که خاکش بوی نم باران می‌دهد و طبیعتش برای شگفت‌زده کردن فرزندان آدم خلق شده است! این شهر با فاصله نیم ساعته تا دریا؛ از هوای شرجی در امان مانده و برای همین هم تنها خصوصیت هوای شمال که ممکن است در روزهای گرم سال آزاردهنده باشد، ندارد.

سفر به کلاردشت؛ معجونی برای تمیز کردن ریه‌ها

 اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه چمدان‌تان برای سفر آماده است، بیایید یک چرخی در کلاردشت زیبا بزنیم. امروز علاوه بر گردش در این بهشت گمشده از ترفندهای سفری کم‌هزینه برایتان می‌گوییم. شاید باورتان نشود اما اثبات شده؛ کسانی که کم‌خرج و کم‌دردسر سفر می‌کنند لذت بیشتری از تجربیات روزهای گردش خود خواهند برد! پس بیایید برای یک بار هم شده مثل مارکوپولو فکر کنیم و به خاطر پول خودمان را از تفریح و خوشگذرانی محروم نکنیم. بزن بریم.

ماجراجویی در دل طبیعت کلاردشت

گشت و گذارمان را از دهکده مازیچال شروع می‌کنیم. روستایی کوچک که غرق در ابر است و با قدم گذاشتن به آن در اقیانوسی از مه شناور خواهید شد. اینجا در تابستان هم خنک است اما اگر ماجراجو باشید، پاییز هزاررنگ مازیچال را هم از دست نخواهید داد! البته نباید لباس گرم یادتان برود. خب وقتمان تنگ است، دل از اقیانوس سرسبز مه و ابر بِکنید که می‌خواهیم به سمت دریاچه ولشت حرکت کنیم. شنا، قایق‌سواری و ماهیگیری از کارهای جذابی است که می‌توانید در ولشت انجام دهید. حال خیالتان را به جاده‌ای پرواز دهید که از دو طرف با جنگلی انبوه احاطه شده است. اینجا جاده کلاردشت به عباس‌آباد محسوب می‌شود. جایی که تشخیص مرز خیال و واقعیت را برایتان سخت می‌کند! اصلا انگار کلاردشت آفریده شده برای به هیجان آوردن بشر.

برای اینکه به زیبایی‌های این شهر کوچک شمالی واقف شوید به روستای سیاه‌بیشه می‌رویم. روستایی که بوی باران و مه می‌دهد و اقامت در آن برای سرزنده کردن هر فردی کارساز است. خب حالا بگویید ببینم کارتون بچه‌های کوه آلپ را به خاطر دارید؟ دیگر هایدی را که یادتان می‌آید؟ اگر دلتان برای زندگی در دهکده‌ای کوهستانی با آن سرسبزی کارتونی پر می‌کشد، به روستای کردیچال بروید. اما هنوز تمام نشده؛ جنگل‌گردی نکرده‌ایم! جنگل مِجِل در روستایی با همین نام همه‌ی انتظارتمان از یک جنگل شمالی را برآورده می‌کند.

ماجراجویی در دل طبیعت کلاردشت

در کلاردشت کجا بمانیم که بیشتر خوش بگذرد؟

از من می‌شنوید، بزنید به دل روستاها و ویلایی مستقل و راحت در دل طبیعت اجاره کنید. بدون تردید همه ما دوست داریم هنگام مسافرت به دور از شلوغی‌های شهر در جایی با امکانات و آسایش کامل اقامت کنیم. اجاره ویلای دربست مبله در دل جنگل و هوایی مه‌آلود همان جای رمانتیکی است که دنبالش می‌گردید. از طرفی با اجاره ویلا در کلاردشت دیگر نیاز نیست که نگران پایین نگه داشتن سر و صدای خود برای حفظ آسایش دیگران باشید.

برای اینکه بیشتر بهتان خوش بگذرد باید به سلیقه‌تان رجوع کنید. چراکه در همه جای کلاردشت ویلا برای اجاره وجود دارد. اگر می‌خواهید در آرامش کامل صبح‌ها به ماهیگیری بروید، نزدیک دریاچه ولشت اقامت کنید. اما اگر زندگی در دل روستاهای ییلاقی و کوهستانی تجربه خوشایندی برایتان محسوب می‌شود، روستاهای سیاه بیشه و مازیچال انتظارتان را می‌کشند. همچنین برای اقامت در دل جنگل و شنیدن چه‌چه پرندگان روستای مجل بهترین انتخاب است. اما همانطور که می‌دانید قسمت اعظمی از هزینه‌های سفر مربوط به ویلا می‌شود. در بخش بعدی از چگونگی اجاره ویلای ارزان در کلاردشت به شما می‌گویم.

هزینه اجاره ویلا در کلاردشت

از قبل به فکر جایی ارزان و به‌صرفه باشید

حتی اگر یک بار به شهرهای شمالی سفر کرده باشید، پلاکارد به دست‌های اجاره ویلا را دیده‌اید. اگر جایی برای ماندن نداشته باشید، چاره‌ای جز راه افتادن به دنبال این افراد ندارید. در چنین موقعیتی هرچند ویلا یا سوئیتی که به شما نشان می‌دهند، نامناسب و گران باشد، چاره‌ای جز قبول کردن شرایط آن ندارید. اما دنیای مدرن امروزی اینطور بی‌برنامه سفر کردن‌ها را بر نمی‌تابد. وقتی می‌شود از وجود وبسایت‌های معتبر اجاره ویلا استفاده کرد، چرا به افراد ناشناسی که با قیمت‌های گزاف‌شان پوست آدم را می‌کنند، اعتماد کنیم؟ سری که درد نمی‌کند را دستمال نمی‌بندند.

حال فرض کنید که همین الان که این مطلب را می‌خوانید، در حال برنامه‌ریزی برای سفر به کلاردشت باشید. اینکه چه زمانی حرکت کنید، چه وسایلی با خود ببرید، در کجا اقامت کنید و هزاران برنامه دیگر را در ذهنتان می‌چینید. تصور کنید که با خواندن بخش قبل از همین حالا می‌دانید که در کجا قرار است بمانید. اما احتمالا دغدغه بعدی‌تان هزینه اجاره ویلا در کلاردشت باشد.

هزینه اجاره ویلا در کلاردشت

 لازم نیست نگران باشید، دیگر صنعت گردشگری کشور مثل گذشته‌ها نیست. شما می‌توانید با ورود به سایت‌های معتبر اجاره ویلا در کشور تصاویر اقامتگاه، جزء به جزء امکانات ویلا و قیمت آن را ببینید. اقامتگاه‌ها را با هم مقایسه کرده و جایی ارزان و متناسب با سلیقه خود رزرو کنید. در هنگام رسیدن به مقصد هم تنها کاری که باید انجام دهید، تحویل کلید است و مستقیم به ویلای‌تان در کلاردشت خواهید رفت. احتمالا الان این سوال برای‌تان پیش آمده که سایت معتبر اجاره ویلا از کجا پیدا کنیم؟ نگران نباشید ما به شما معتبرترین وبسایت اجاره ویلا در کلاردشت و شهرهای دیگر را معرفی می‌کنیم. وبسایت اتاقک همان جایی است که دنبالش می‌گردید. این وبسایت عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی است و رتبه اول سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ۹۹ به این سایت تعلق دارد. برای اجاره ویلا در کلاردشت بین ۱۴۰ هزار تومان تا ۲ میلیون پانصد هزار تومان باید در وبسایت اتاقک هزینه کنید.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.