انتشار: 1402/7/9
بروزرسانی: 1402/7/9
شرایط فروش فردا موتورز

شرایط فروش فردا موتورز

این مقاله در مورد معرفی شرکت فردا موتورز است. فردا موتورز 511، فردا موتورز SX5، فردا موتورز T5 و ... از خودرهای شرکت فردا موتورز می‌باشند. امکان ثبت نام بدون محدودیت تا زمان تکمیل ظرفیت، پرداخت کلیه هزینه‌های بیمه شخص ثالث و شماره گذاری توسط شرکت، اعلام قیمت قطعی در زمان صدور دعوتنامه و ... از شرایط پیش فروش محصولات این شرکت می‌باشند. نحوه ثبت نام در طرح فروش فوری خودرو با شرایط ویژه فردا موتورز ... توضیحاتی در رابطه با الزامات و محدودیت‌های خرید از فردا موتورز ...

با وجود اینکه زمان زیادی از ورود شرکت فردا موتورز به بازار خودروی کشور نمی‌گذرد، اما این شرکت به سرعت جای پای خود را در میان عرضه‌کنندگان خودروهای چینی باز کرده است. همین عامل باعث شده که فردا موتورز دائما طرح‌های فروش برای مشتریان خود بگذارد و اقدام به عرضه محصولاتش تا زمان تکمیل ظرفیت نماید. اگر شما هم به خودروهای شاسی بلند چینی علاقه دارید و می‌خواهید در رابطه با شرکت فردا موتورز و شرایط پیش فروش ماشین‌های آن بیشتر بدانید، تا انتها همراهمان باشید.

شرایط فروش فردا موتورز

معرفی شرکت فردا موتورز

شرکت فردا موتورز حالا بیش از یک دهه است که فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرده است و کم کم به نامی شناخته شده در بازار خودروسازی ایران تبدیل شده است. این شرکت در ابتدای مسیر خود همکاری با ایران خودرو و بخش ایساکو را در دستور کارش قرار داد و با مشارکت در ساخت بیش از 30 هزار دستگاه پژو پارس، قدم‌های نخست را خیلی محکم برداشت. شرکت صنایع اتومبیل سازی فردا اما به این بسنده نکرد و با شناسایی نیاز بازار خودروی کشور، تصمیم گرفت قدمی بزرگ‌تر بردارد.

همین شد که فردا موتورز در سال 96 در همکاری مشترک با سایک موتور چین، خودرو ام جی RX5 را عرضه کرد. همکاری‌ای که البته طولانی مدت نبود و به دلیل خروج شرکت چینی از بازار ایران، خیلی زود متوقف شد. بعد از این همکاری نیمه کاره، فردا موتور به سراغ برند شناخته شده دانگ فنگ رفت و توانست چندین خودرو را وارد و مونتاژ کند و به این ترتیب به عنوان یک سایت فروش خودرو سر زبان‌ها بیفتد. حالا این شرکت به عنوان شریک تجاری اصلی دانگ فنگ در ایران شناخته می‌شود و عرضه محصولات آن را در کشورمان به صورت رسمی برعهده دارد. 

فردا موتورز چه خودروهایی را عرضه می‌کند؟

در حال حاضر فردا موتور عرضه 4 خودرو را انجام می‌دهد:

1.    فردا موتورز 511

خودروی FMC 511 سدان رده اقتصادی گروه خودروسازی فردا است که کار بسیار دشواری در جلب نظر مشتریان ایرانی دارد. این ماشین که برای ورود به بازار کشورمان کمی تا قسمتی ایرانیزه هم شده و از موتور TU5 بهره می‌برد، پیشرانه‌ای با حجم 1.5 لیتری با توان تولید 106 اسب بخار با گشتاور 135 نیوتن متر دارد و به گیربکس اتوماتیک دوکلاچه مجهز شده است. 

2.    فرداز موتورز SX5

فردا موتورز SX5

کراس اوورهای چینی اکثرا در بازار ایران فروش خوبی را تجربه کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود SX5 هم به عنوان یک کراس اوور شهری بازار خوبی داشته باشد. این ماشین پیشرانه 123 اسب بخاری با حداکثر گشتاور 150 نیوتن متر دارد که برای وزن 1350 کیلوگرمی آن خیلی هم بد به نظر نمی‌رسد. مخصوصا آنکه بدانیم موتور این خودرو تحت لیسانس میتسوبیشی ساخته شده و استانداردهایی کمابیش مشابه با آن دارد.

3.    فردا موتورز T5

این خودرو تاکنون موفق‌ترین اتومبیل گروه صنعتی فردا بوده و خیلی زود توانسته جای پای خود را در بازار شاسی بلندهای چینی باز کند. موتور دانگ فنگ T5 می‌تواند حداکثر 156 بخار با گشتاور 230 نیوتن متر تولید کند. این پیشرانه هماهنگی خوبی با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک آن دارد. همه این موارد در کنار ظاهر موجه و قابل قبول، باعث شده‌اند که این خودرو فروش خوبی را در بازار تجربه کند.

4.    فردا موتورز SUBA M4

لوکس‌ترین خودروی فردا موتورز که ظاهری جسورانه دارد و مشخصاتش روی کاغذ قابل توجه است، همین SUBA M4 است. در این ماشین از موتوری با توان تولید حداکثر 195 اسب بخار حداکثر گشتاور 285 نیوتن متر در دقیقه استفاده می‌شود که می‌تواند به راحتی SUBA M4 را با وزن 1750 کیلویی به حرکت در می‌آورد. گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر (WDCT) نیز احتمالا از جذاب‌ترین بخش‌های این ماشین است.

بیشتر بخوانید: بررسی دقیق محصولات فردا موتورز را در لینک زیر ببینید:

https://khodro45.com/

فروش اقساطی فردا موتور 1402 

فردا موتورز در سال 1402 چندین طرح فروش اقساطی و همچنین پیش فروش محصولاتش را اعلام کرده است. در آخرین طرح فروش خودرو این شرکت در شهریور ماه، خودروی SUBA M4 با مبلغ علی‌الحساب 910 میلیون تومان و همچنین خودرو FMC T5 با مبلغ علی‌الحساب 615 میلیون تومان عرضه شدند. زمان تحویل این خودروها 120 روز کاری بعد از تکمیل وجه دعوتنامه و تایید اعتباری آن بوده است. ضمن اینکه سود انصراف از طرح نیز 15 درصد محاسبه می‌شود.

شرایط پیش فروش محصولات فردا موتورز

شرایط پیش فروش محصولات فردا موتورز

در مقایسه با ایران خودرو و سایپا که شرایط پیچیده‌ای را برای فروش خودروهای خود در نظر می‌گیرند و ماشین‌هایشان را خیلی اوقات به صورت قرعه کشی عرضه می‌کنند، گروه خودروسازی فردا شرایط ساده‌ای را برای فروش محصولاتش اعلام کرده است. شرایط پیش فروش این شرکت عبارتند از:

•    اعلام قیمت قطعی در زمان صدور دعوتنامه

•    پرداخت 50 درصد از قیمت خودرو در زمان ثبت نام

•    پرداخت 20 درصد از قیمت خودرو دو ماه بعد از ثبت نام

•    پرداخت باقیمانده قیمت خودرو بعد از کسر سود مشارکت در زمان تحویل

•    امکان ثبت نام بدون محدودیت تا زمان تکمیل ظرفیت

•    پرداخت کلیه هزینه‌های بیمه شخص ثالث و شماره‌گذاری توسط شرکت

نحوه ثبت نام در طرح فروش فوری خودرو با شرایط ویژه فردا موتورز

برعکس بسیاری از خودروسازان داخلی، فردا موتورز امکان ثبت نام در طرح‌های فروش خودرو را به صورت حضوری فراهم کرده و لازم نیست برای خرید ماشین اول ثبت نام اینترنتی انجام داد. متقاضیان واجد شرایط در سامانه یکپارچه ثبت نام خودروهای گروه صنعتی فردا می‌توانند بعد از مشاهده طرح‌های فروش، با در دست داشتن مدارک لازم، به هر یک از نمایندگی یا عامیلت‌های مجاز آن مراجعه کنند. مدارک لازم برای ثبت نام در فروش فردا موتورز عبارتند از:

•    کپی شناسنامه

•    کپی کارت ملی

•    اصل حواله پرداختی

•    اقرارنامه (در صورتی که شخصی به غیر از مالک پول را واریز کرده باشد)

•    آدرس محل سکونت

•    کد پستی (نیازی به احراز محل سکونت نیست و صرف ارائه کد پستی معتبر کفایت می‌کند)

توضیحاتی در رابطه با الزامات و محدودیت‌های خرید از فردا موتورز

توضیحاتی در رابطه با الزامات و محدودیت‌های خرید از فراز موتورز

متقاضیان خرید از فردا موتورز در طرح فروش فوری خودرو با شرایط ویژه باید موارد زیر را مدنظر داشته باشند:

•    در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو، صرف قرار گرفتن متقاضی در لیست انتظار بر اساس زمان‌بندی اعلامی، تعهدی را برای شرکت فردا موتورز به منظور تحویل خودرو ایجاد نمی‌کند و این تعهد فقط بعد از انجام تمامی مراحل لازم و بر اساس انعقاد قرارداد فروش متقاضی با خودروساز و بر اساس مفاد آن قرارداد شکل می‌گیرد.

•    برای متقاضیان سامانه یکپارچه، امکان صلح طرح فروش وجود ندارد.

•    در صورت مغایرت مشخصات و شرایط متقاضی (چه شرایط عمومی و چه شرایط اختصاصی) شرکت تعهدی بابت تحویل خودرو به متقاضی نداشته و ظرف 20 روز وجه پرداختی را مسترد می‌کند. ثبت نام مشتری نیز در این حالت کان لم یکن تلقی می‌شود.

•    قیمت اعلامی (جهت واریز وجه اولیه) غیرقطعی است و قیمت نهایی در زمان صدور دعوتنامه اعلام می‌شود.

•    پس از ارسال اطلاعیه، مشتری باید ظرف 72 ساعت از زمان اعلام جهت انتخاب شرایط و صدور دعوتنامه به نمایندگی منتخب خود مراجعه کند.

•    پس از صدور دعوتنامه، متقاضی باید ظرف 72 ساعت نسبت به تکمیل وجه اقدام نماید. در غیر این صورت ثبت نام وی به صورت یک طرفه ابطال می‌شود.

کیفیت و گستردگی خدمات پس از فروش فردا موتورز چطور است؟

فردا موتورز قصد دارد در سال جاری نمایندگی‌های فروش خود را به بیش از 70 عاملیت افزایش دهد. در همین راستا، گروه اتومبیل‌سازی فردا گسترش هرچه بیشتر عاملیت‌های تخصصی ارائه دهنده خدمات پس از فروش را هم به عنوان چشم‌اندازی برای خود قرار داده است. طبیعتا نیز با توجه به سابقه کوتاه این خودروساز نیز نمی‌توان انتظار داشت که خدمات پس از فروش آن به گستردگی خودروسازان داخلی یا دیگر شرکت‌های تولیدکننده اتومبیل‌های چینی باشد. فردا موتورز در حال حاضر تنها در شهرهای تهران، مشهد، بابلسر، اردبیل، انزلی، قم و کرج نمایندگی خدمات پس از فروش دارد.

سخن پایانی

با توجه به آنکه قیمت کارخانه ماشین‌های فردا موتورز تقریبا هم‌اندازه با قیمت روز بازار آن‌ها است، به کسانی که پول نقد در اختیار دارند توصیه می‌کنیم خرید خود را از بازار آزاد انجام دهند. اما اگر قصد دارید با پرداخت مبلغ کم‌تری ماشین‌دار شوید، شرکت در طرح‌های پیش فروش گروه اتومبیل‌سازی فردا را پیشنهاد می‌کنیم. زیرا هم قیمت خودرو نسبت به کیفیت آن‌ها قابل قبول است، و هم شرایط طرح‌های پیش فروش فردا موتور مناسب است. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.