انتشار: 1400/7/10
بروزرسانی: 1402/5/4
suite-house-daily-rental-tehran | اجاره سوئیت در تهران 🏘️ اجاره روزانه خانه با تخفیف عالی

اجاره سوئیت در تهران 🏘️ اجاره روزانه خانه با تخفیف عالی

قیمت مناسب، دسترسی آسان به مراکز تفریحی، تجاری و اداری، تمیز و شیک بودن از مهم‌ترین عوامل برای انتخاب یک سوئیت مناسب است. از مزایای اجاره روزانه سوئیت در تهران در مقایسه با هتل، تنوع این سوئیت‌ها در متراژ، هزینه و... است که با هر سلیقه و بودجه‌ای می توان یک یا چند شب در آن‌ها اقامت داشت.

اجاره سوئیت در تهران

تهران، بزرگترین کلانشهر و پایتخت ایران است که با جمعیتی 10 میلیونی، پرجمعیت‌ترین شهر کشور نیز به شمار می‌رود. اگرچه در نظر بسیاری، تهران وجهه یک پایتخت شلوغ و پر سر و صدا را دارد اما همین شهر زیبایی‌های فراوانی را نیز در دل خود جای داده است. وجود موزه‌های فراوان، کاخ‌ها، جاذبه‌های تاریخی، مراکز تفریحی پرشمار و... از جمله جذابیت‌های تهران به شمار می‌روند. همین جاذبه‌های گردشگری و تفریحی مسافران بسیاری را از کل کشور روانه پایتخت می‌کنند.

تجمع ارگان‌ها، سازمان‌ها، ادارات و... نیز باعث شده که افراد زیادی برای انجام کارهای اداری به تهران سفر کنند و یک یا چند شب در این شهر اقامت داشته باشند. بسیاری از این افراد برای اقامت خود، سوئیت را انتخاب می‌کنند که یک گزینه بسیار مناسب در بین مراکز اقامتی است. هزینه اجاره سوئیت در تهران به نسبت دیگر اقامتگاه‌ها پایین‌تر است و همچین با اجاره سوئیت درتهران دسترسی و تردد در شهر نیز اغلب آسان‌تر می‌شود. شما در سایت اتاقک به راحتی می‌توانید سوئیت مد نظر خود را بسته به محل، قیمت، متراژ و... انتخاب و رزرو کنید.

بعضی از زیبایی‌های پرشمار تهران

همانطور که گفته شد، جاذبه‌هایی که تهران در دل خود جای داده، از دلایل عمده سفر به این شهر است. اکنون به بررسی مختصر بعضی از این جاذبه‌ها می‌پردازیم.

بعضی از زیبایی‌های پرشمار تهران

کاخ گلستان

کاخ گلستان از معروف‌ترین و البته قدیمی‎ترین آثار پایتخت است. این کاخ تنها اثر ثبت جهانی تهران به حساب می‌آید که در سال های اخیر به لیست آثار ثبت جهانی کشورمان افزوده شد. قدمت کاخ گلستان را به دوران کریم خان زند و آقا محمدخان قاجار نسبت می‌دهند اما با سلطنت فتحعلی شاه قاجار، این کاخ شکل رسمی‎تری به خود گرفت. در زمان سلطنت ناصر الدین شاه قاجار بود که این کاخ بیشترین دگرگونی‌ها را به خود دید و اکثر آثاری که امروزه در این کاخ می‌بینیم، متعلق به دوران همین پادشاه است. کاخ گلستان در نزدیکی بازار تهران قرار دارد.

کاخ‌موزه سعدآباد

کاخ‌موزه سعدآباد، مجموعه کاخ‌های سلطنتی دوران قاجار و پهلوی است. این کاخ‌‌ها در مساحتی بالغ بر 300 هکتار ساخته شده‌اند.  کاخ سعدآباد در یکی از شمالی‌ترین نقاط تهران قرار دارد و با برخورداری از 180 هکتار جنگل طبیعی، زیبایی منحصر به فردی را در پیش چشم رهگذران قرار می‌دهد. مشهورترین کاخ مجموعه سعدآباد، کاخ سبز است که در زمان پهلوی اول بنا شده است.

کاخ نیاوران

کاخ نیاوران با مساحتی بالغ بر 11 هکتار در منطقه شمال‌شرقی باغ نیاوران در زمان قاجار بنا شد. این کاخ بعدها تبدیل به اقامتگاه تابستانی محمدرضا شاه شد و امروزه یکی از جاذبه‌های پربازدید پایتخت به شمار می‌رود. از کاخ‌های مشهور این مجموعه می‌توان به کاخ صاحبقرانیه اشاره کرد که به دستور ناصرالدین شاه قاجار ساخته شد.

 موزه جواهرات ملی

 موزه جواهرات ملی تهران

 موزه جواهرات ملی بدون شک یکی از غنی‌ترین موزه‌های جواهرات در دنیاست. درخشش و زیبایی جواهرات این موزه به حدی است که هر بیننده‌ای را به حیرت وا می‌دارد. سوای از زیبایی و ارزش مادی این جواهرات، در پس هر کدام، تاریخ و داستان‌های گفته و ناگفته پنهان است که ارزش معنوی آن‌ها را چندین برابر می‌کند. این موزه هم اکنون در اختیار بانک مرکزی و در نزدیکی میدان فردوسی قرار دارد. علاقه مندان می‌توانند روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعات 14 تا 17 از این موزه بازدید کنند. با اجاره سوئیت در تهران می‌توانید به اغلب جاذبه‌های مرکز شهر تهران دسترسی داشته باشید.

موزه ملی ایران یا موزه ایران باستان

شاید در هیچ کجای دیگری نتوانید شکوه ایران باستان را در دوره‌های مختلف، یکجا به نظاره بنشینید. موزه ملی ایران نماد تاریخ چند هزار ساله و تمدن کهن این سرزمین است و سیر زندگی مردمان مختلف را در پهنه فلات ایران روایت می‌کند. این موزه توسط معمار فرانسوی، آندره گدار در سال 1313 در دو طبقه طراحی شد. معماری منحصربه‌فرد این موزه، با الهام از طاق کسری، یا همان ایوان مدائن ساخته شده است.

اجاره آنلاین سوئیت مبله در تهران

اجاره آنلاین سوئیت مبله در تهران

 قیمت مناسب، دسترسی آسان و سریع به مراکز تفریحی، تجاری و اداری، تمیز و شیک بودن از مهم‌ترین عوامل برای انتخاب یک سوئیت مناسب است. از مزایای اجاره روزانه سوئیت در تهران در مقایسه با هتل، تنوع این سوئیت‌ها در متراژ، هزینه و... است که با هر سلیقه و بودجه‌ای می توان یک یا چند شب در آن‌ها اقامت داشت.

مدارک مورد نیاز برای اجاره آنلاین سوئیت در تهران

برای اجاره سوئیت و آپارتمان مبله در تهران، قبل از هر چیز نیاز به مدارک شناسایی مانند شناسنامه، کارت ملی و یا هرگونه سندی است که هویت فرد را احراز کند. اگرچه ممکن است شرایط اجاره هر سوئیت به نسبت منطقه و یا میزبان آن متفاوت باشد اما به طور کلی برای اجاره این سوئیت‌ها، از یک سری قوانین کلی پیروی می‌شود. مهمان باید بداند که در صورت هرگونه آسیب فیزیکی به ساختمان، خسارت آن پای خود اوست و باید هزینه تعمیرات را بپردازد.

بهترین مناطق تهران برای اجاره سوئیت

می توان گفت امروزه در تمام نقاط تهران امکان اجاره سوئیت و آپارتمان مبله وجود دارد و از این حیث چندان محدودیتی پیش رو نیست. البته باید در نظر داشت که آپارتمان‌های مبله شمال تهران بیشتر خواهان دارند که طبیعتا هزینه بیشتری نیز برای آن‌ها باید صرف کرد. برای اجاره سوئیت و خانه مبله در تهران می‌توانید به سراغ وب‌سایت‌های رزرو آنلاین بروید. اتاقک یکی از این وب‌سایت‌هاست که به راحتی امکان رزرو و اجاره سوئیت و خانه مبله در تهران را برای شما فراهم کرده است.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.