انتشار: 1400/6/6
بروزرسانی: 1402/5/4
sweet-experience-kish-tour-dariush-kourosh-shayan-hotels | تجربه شیرین و لذت بخش تور کیش در هتل های داریوش، کوروش و شایان

تجربه شیرین و لذت بخش تور کیش در هتل های داریوش، کوروش و شایان

جزیره کیش، لاکچری ترین جزیره در در ایران می باشد. رفتن به سواحل بسیار آرامش بخش و زیبای کیش، قایق سواری، جت ‌اسکی‌ سواری، شنا و غواصی، رزرو هتلی شیک و مدرن، اجاره خودروهای تجاری و لوکس، تجربه صرف شام و نهار در رستوران های لاکچری و ... می تواند تجربه سفر شما را بسیار به یادماندنی و منحصر به فرد کند.

سفر به جزیره‌ ی کیش، قطعا یک تجربه لذت بخش و به یادماندنی خواهد بود. چرا که این جزیره آنقدر زیباست و آنقدر گوشه گوشه‌ هایش لاکچری و شیک است که با زیبایی شهرهای اروپایی برابری می ‌کند. قطعا هر کس که تجربه سفر به خارج از کشور را داشته، می ‌تواند به وضوح گفته های ما را درک کند.

درباره جذابیت های کیش در سایت های معتبر و معروف مثل سایت wikitravel.org نیز صحبت های بسیاری شده است و آن را تبدیل به یک مقصد گردشگری فوق العاده کرده است.

"Kish Island, often called the Pearl of the Persian Gulf has an area of 90 square km (36 sq. miles). It is known for being a beautiful resort in the Middle East and the Persian Gulf. Kish Island has relaxed laws in comparison to the rest of Iran. Like mainland Iran, the people of Kish are friendly and hospitable."

اکنون در صورتی که تا به حال به جزیره ‌ی زیبای کیش سفر نکرده اید؛ پس از فرصت‌ های تور کیش در هتل کوروش، هتل شایان و هتل داریوش نهایت استفاده را ببرید. با ما باشید تا با این تورها بیشتر آشنا شوید.

تا فرصت هست به جزیره کیش سفر کنید

به جرات می ‌توان گفت که جزیره کیش لاکچری ترین جزیره در در ایران می باشد. رفتن به سواحل بسیار آرامش بخش و زیبای کیش، قایق سواری، جت ‌اسکی‌ سواری، شنا و غواصی، رزرو هتلی شیک و مدرن، اجاره خودروهای تجاری و لوکس، تجربه صرف شام و نهار در رستوران های لاکچری و ... می تواند تجربه سفر شما را بسیار به یادماندنی و منحصر به فرد کند.

جاهای دیدنی و بکر در سفر به جزیره کیش

مکان های دیدنی جزیره ی کیش آنقدر متنوع است که هر مسافری، با هر نوع سلیقه و سبک و سیاقی را به سمت خود جذب می‌ کند. کیش واقعا جهان دیدنی هاست. شاید تصور کنید که این جمله کمی اغراق آمیز است؛ اما اگر به جزیره زیبای کیش سفر کنید؛ قطعا با ما هم نظر می ‌شوید. به عنوان مثال جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی جزیره کیش از جمله:

•    فرهنگسرای سنایی کیش
•    خانه اعیانی کیش
•    گذر هنرمندان کیش
•    آب انبار سنتی کیش
•    آب انبار دوقلو کیش
•    پارک آبی اوشن کیش
•    تهران قدیم کیش
•    شهر باستانی حریره کیش
•    کشتی یونانی کیش
•    شهر زیرزمینی کاریز کیش
•    باغ پرندگان کیش
•    بوستان آهوان کیش
•    روستای باغوی کیش
•    موزه مردم شناسی یا خانه بومیان کیش
•    و... هر مسافری را به سمت خود جذب می ‌کند.

البته پارک و سواحل کیش جای خود دارد و جاذبه‌ های دیدنی همچون حرکت نمایشی دلفین ها، قایق سواری و پیاده روی در سواحل و پارک ‌های کیش بسیار پرطرفدار است. سواحل کیش به تنهایی آنقدر باشکوه و زیبا است که دیگر نیازی به دیدن مکان‌ های دیدنی در کیش نخواهد بود. البته اگر بتوان تمامی جاذبه ‌های دیدنی جزیره کیش را مشاهده کرد؛ بی شک سفر شما به بهترین و لذت بخش ‌ترین سفرتان تبدیل خواهد.

هزینه سفر به کیش چقدر است؟

یکی از مزیت ‌های اصلی سفر به کیش، کم هزینه بودن آن نسبت به مزایای آن است. در حقیقت امکانات و زیبایی جزیره کیش مانند شهرهای توریستی خارجی است و شما با صرف هزینه ای مناسب می توانید به این جزیره ی زیبا سفر کنید.

اگر قرار باشد تفریحات ساحلی همچون، غواصی، جت اسکی و ... را در جایی جز جزیره ی کیش تجربه کنید؛ باید به کشورهای خارجی سفر کنید و در ازای آن هزینه های چند ده میلیونی را پرداخت کنید. اما سفر به جزیره کیش هزینه ای مناسبی داشته و بیشتر خانواده ها می ‌توانند چنین سفر دلچسبی را تجربه نمایند.

بهترین و معتبرین تور کیش

اگر عزمتان را برای سفر به جزیره ی کیش جزم کرده اید؛ پس بهتر است که در ادامه شما را با سه تور معتبر کیش آشنا کنیم. پیشنهاد می‌ کنیم که از تور کیش از تهران یا از سایر شهرهای ایران، نهایت استفاده را ببرید و یک سفر دلچسب را تجربه کنید.

از ویژگی های این سفر وجود پروازهای مختلف چارتر است که از اکثر فرودگاههای ایران به سمت فرودگاه کیش حرکت دارند. خود همین مسله به تنهایی می تواند باعث شود قیمت تور کیش شما در ارزان ترین حالت ممکن قرار بگیرد. وجود انواع هتل های مختلف از 2 ستاره تا 5 ستاره لاکچری نیز به شما کمک خواهند کرد تا سفر کامل تر و بهتری را طبق سلیقه تجربه کنید.

تور کیش هتل کوروش

تور کیش هتل کوروش https://faragasht.com/tour/kish-fellow-traveler-hotel-kourosh/ ، یکی از لوکس ‌ترین تورهای این جزیره زیبا است. هتل کوروش که جز هتل ‌های ۵ ستاره در ایران محسوب می ‌شود؛ با ارائه خدمات لاکچری و بسیار باکیفیت توانسته بهترین تورهایی سفر به کیش را با قیمت ‌های مناسبی با همکاری آژانس های مسافرتی برگزار کند. از خدمات تور کیش هتل کوروش می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رزرو  بلیط رفت و برگشت هواپیما به کیش
دریافت خدمات ترانسفر فرودگاهی
اقامت در هتل بسیار زیبای کوروش کیش
امکان سرو غذا در رستوران هتل کوروش
استخر سونا و جکوزی
گشت در جزیره کیش به صورت رایگان

تور کیش هتل شایان

تور کیش هتل شایان

یکی دیگر از معتبرترین تور های کیش، تور کیش هتل شایان https://faragasht.com/tour/kish-fellow-traveler-hotel-shayan/ است. هتل شایان مانند هتل کوروش بسیار لوکس و لاکچری و از هتل های 5 ستاره با قدمت جزیره است. از جمله امکانات تور هتل شایان می ‌توان به:

اخذ بلیط چارتری رفت و برگشت کیش
رزرو اقامت در هتل زیبای شایان
 امکانات تفریحی استخر و سونا
 امکان سرو غذا در رستوران، سفره‌ خانه سنتی و کافی شاپ های شایان
گشت و تفریحات رایگان در جزیره کیش
امکان انتخاب اتاق رو به دریا و پارک
و ده ها امکانات دیگر

انتخاب هتل شایان می ‌تواند اقامتی لوکس را برای شما عزیزانی که می ‌خواهید سفر شیرینی داشته باشید؛ فراهم کند. هتل شایان در یکی از بهترین مناطق کیش قرار گرفته است. این هتل در مجاورت اسکله تفریحی کیش در قلب مرکز تجاری و تفریحی، می تواند از نظر رفت و آمد صرفه جویی بسیار بالایی برای شما داشته باشد. این هتل دارای دو نوع واحد اقامتی است. قسمت ساختمان اصلی و چند طبقه و قسمت کابانا که در بخش محوطه هتل قرار گرفته اند.

تور کیش هتل داریوش

تور کیش هتل داریوش

یکی دیگر از هتل ‌های بسیار لوکس جزیره ی کیش هتل داریوش است. تور های متنوعی در ایران با این هتل همکاری کرده وw برای شما سفری بسیار جذاب و لاکچری با هزینه ای مناسب فراهم می‌ کند. خدمات تور کیش هتل داریوش فارا گشت همانند دیگر تور هایی که در بالا ذکر شد؛ شامل موارد زیر می ‌باشد.

رزرو  بلیط چارتری رفت و برگشت کیش
اقامت در هتل زیبای داریوش
 امکانات تفریحی آبی همچون استخر و سونا
استفاده از امکانات تفریحی و ورزشی همچون بیلیارد، ماساژ، پینت بال، آتلیه عکاسی و ..
 امکان سرو غذا در رستوران . کافی شاپ داریوش
گشت رایگان در جزیره کیش
و ده ‌ها امکانات دیگر.

هتل داریوش یکی از زیباترین هتل های جزیره است. دکوراسیون آن شما را به یاد دوران هخامنشیان می اندازد و با قدم زدن در بین ستونهای آن، به قلب تاریخ تمدن ایران می روید.

به علت نزدیکی به دریا، این هتل دارای اتاق های رو به دریا می باشد که منظره زیبای دریای خلیج پارس به شما لذتی چند برابر هنگام اقامت در این هتل می دهد. ساختمان هتل داریوش کیش به دو بخش تقسیم شده است. ساختمان اصلی و قسمت ویلایی.

 آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر

 محاسن استفاده از آژانس های مسافرتی برای رزرو تور کیش از تهران و سایر شهرها

برای سفر به جزیره کیش و یا هر شهر توریستی دیگر، بهترین و مقرون به صرفه ترین روش استفاده از تور های آژانس‌ های مسافرتی است. چرا که با استفاده از این فرصت، در هزینه ‌های سفر صرفه جویی می شود و با توجه به برنامه ریزی های دقیق آژانس های مسافرتی، هیچگونه اتلاف وقتی رخ نمی ‌دهد.

علاوه بر این با توجه به اطلاعات دقیقی که آژانس های مسافرتی از شهر های توریستی همچون کیش دارند؛ هیچ مکان دیدنی از زیر دست شما خارج نمی ‌شود و با در نهایت می ‌توان به شکل ایده آلی یک سفر بسیار شیرین تجربه کرد.

رزرو بلیط کیش با تخفیف و رزرو هتل های کیش با قیمت ارزان از تخصص های آژانس های مسافرتی مطمئن و معتبر همچون فارا گشت کوروش کبیر است.

 اگر به دنبال هیجان و آرامش در کنار یکدیگر هستید ما به شما تور کیش از تهران فارا گشت یا از هر شهر دیگری را در هتل کوروش، داریوش و شایان پیشنهاد می کنیم.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.

ثبت نظر جدید

آخرین نظرات
شیما
14 شهریور 1402
فصل مناسب برای رفتن به کیش چه فصلیه هم از نظر قیمت و هم از نظر هوا که خیلی گرم نباشه
پاسخ
18 شهریور 1402
پاییز به بعد خوبه ولی تو تابستون ارزون تره
پاسخ
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.