انتشار: تاریخ وارد نشده
بروزرسانی: 1402/6/1
بهترین تورهای ترکیه کدامند؟

بهترین تورهای ترکیه کدامند؟

در این مقاله در مورد بهترین و ارزان ترین تورهای ترکیه مانند تور استانبول، تور انتالیا، تور کوش آداسی صحبت کرده‌ایم. این تورهای ترکیه برای گردشگران همه چیز دارند از مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری و تا دیدنی های طبیعی .... همچنین در مورد بهترین تورهای ترکیه، رزرف تورها و .... اطلاعاتی برای شما گذاشته‌ایم. اگر دلتان یک مسافرت خارجی مقرون به صرفه می‌خواهد این مقاله مناسب شما خواهد بود.

ترکیه یکی از مقاصد دیدنی و محبوب برای گردشگران بوده و دارای تورهای متعددی است. برخی از بهترین تور ترکیه شامل توراستانبول، تورآنتالیا، تورکوش آداسی و... می‌شوند. با تور استانبول، شما قادر خواهید بود از تمامی جاذبه‌های دیدنی این شهر بازدید کرده و از بازارهای محلی این شهر قدیمی نیز دیدن فرمایید. تور آنتالیا شامل منطقه‌های ساحلی زیبایی مانند بلک، لارا، کمر و... است که می‌توانید از تلفیقی از تاریخ، فرهنگ، تفریحات آبی و طبیعت زیبا لذت ببرید. منظره‌های زیبای کوش آداسی و تفریحات آبی بدروم در قلب کشور ترکیه، از جذابیت‌های تورهای ترکیه به شمار می‌آیند.

 تور استانبول

استانبول، از شهرهای تاریخی و فرهنگی ترکیه، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان است. با داشتن قدمت تاریخی بیش از 2500 سال، این شهر زیبا به عنوان پلی بین قاره‌های آسیا و اروپا شناخته شده است. تور استانبول ، فرصتی‌ است تا با زیبایی‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی این شهر بزرگ آشنا شوید. بازدید از آثار تاریخی معروف این شهر، مانند ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، مسجد سلیمانیه و پل گالاتا بسیار لذت‌بخش بوده و هر یک از این آثار با معماری شگفت‌انگیز، زیبایی طبیعی و تاریخی که در پشت‌شان پنهان است، مسافران زیادی را به خود جذب می‌کنند.

بازارهای بزرگ و زیبای این شهر نیز از جاذبه‌های گردشگری مهمی هستند که در سفر با تور استانبول ترکیه می‎‌توانید از آنها بازدید و خرید کنید. بازار کاپالی چارشی از بازارهای مهم در این شهر است که تجربه خرید لذت‌بخشی را به شما ارائه می‌دهد. همچنین بازدید از بازارهای معروف همچون گراند بازار و بازار مصنوعات چرم نیز مجموعه خاطرات فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهند زد. استانبول از مناظر طبیعی شگفت‌انگیزی نیز برخوردار بوده و ساحل بسیار زیبای خلیج طلایی، مکانی ایده‌آل برای استراحت و تفریح است. البته ناگفته نماند که جذابیت دیگری که تور استانبول به شما ارائه خواهد داد چشم‌اندازی زیبا از بالای تپه‌های کاپادوکیا است.

بهره‌مند شدن از تور استانبول به شما امکان می‌دهد از اماکن دیدنی این شهر بازدید کنید و غذاهای محلی آن مانند صبحانه جوجه وافل ترکی تکه تکه شده با حبوبات مختلف، شام شیرین و خوشمزه کهله پلو، دوغ محلی و شیرینی شیله یا باقلوای محبوب استانبول را میل کرده و لذت ببرید. همچنین سرگرمی‌های شبانه نظیر باشگاه‌ها، نمایش‌های موسیقی و رقص، رستوران‌ها و کافه‌ها، به شما امکان می‌دهد از جذابیت‌های شبانه این شهر بهره‌مند شوید.

بهترین تورهای ترکیه کدامند؟ | تور استانبول

تور آنتالیا

شهر آنتالیا به دلیل مناظر طبیعی خیره‌کننده و تاریخ و فرهنگ غنی خود معروف است. آب و هوای آنتالیا در فصول مختلف معتدل بوده و در هر فصل از سال برای گردش و تفریح انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. یکی از جاذبه‌های برتر آنتالیا شهر قدیمی (کاله) بوده که با معماری خاص و خیابان‌های سنگ کوچک به دنیای قدیمی در گذشته تبدیل شده است. می‌توانید در اطراف خیابان‌های باریک کوچه‌ها و بازارهای قدیمی پیاده‌روی کنید و از معماری بسیار جالب و آثار تاریخی لذت ببرید.
این شهر دارای بسیاری از مکان‌های تفریحی مانند پارک‌ها، شهربازی‌ها و نمایشگاه‌ها است. شما می‌توانید در پارک‌های آنتالیا استراحت کرده و به همراه خانواده و دوستان خود از جاذبه‌های متنوع لذت ببرید. علاوه بر این، آنتالیا یکی از مقاصد محبوب برای علاقه‌مندان به ساحل و تفریحات دریایی است. این شهر دارای چندین ساحل زیبا بوده که به شما امکان می‌دهد در مقابل آفتاب استراحت کنید و از ورزش‌های آبی مانند شنا، قایقرانی و جت اسکی لذت ببرید. منطقه‌های لارا، بلک، کمر و سیده مکان‌هایی هستند که هرگز نباید بازدید از آنها را فراموش کرد. آنتالیا به دسترسی آسان به تفریحات عالی، هتل‌های مجلل، رستوران‌ها و فروشگاه‌های معتبر معروف است. در نهایت، نگران قیمت تور آنتالیا نباشید چون می توانید بصورت لحظه آخری از سایت لحظه آخر رزرو کنید.

بهترین تورهای ترکیه کدامند؟ | تور انتالیا

 تور کوش آداسی

تور کوش آداسی، یکی از محبوب‌ترین تورهای تفریحی در کشور ترکیه است. کوش آداسی، یک شهر ساحلی زیبا واقع در نوار سواحلی منطقه اژه در جنوب غربی ترکیه بوده و طبیعتی استثنایی از جمله دریا، کوهستان‌ها، جنگل و آبشارها دارد. یکی از جذابیت‌های اصلی تور کوش آداسی، شناوری در آب‌های زلال و شفاف دریای اژه است. برخی از بهترین شهرهای ساحلی محبوب در نزدیکی این منطقه شهرهای بدروم، مارماریس و فتیه هستند که تعداد زیادی از گردشگران را جذب می‌کنند.

در این شهرها، شما می‌توانید از ساحل‌های بکر و زیبا لذت ببرید، غذاهای ترکیه‌ای فوق‌العاده را میل کرده و از فعالیت‌های دریایی مانند شنا، قایق‌رانی‌جنگی و اسکوبا دریایی لذت ببرید. تور کوش آداسی، ترکیبی عالی از تفریح، استراحت و زیبایی است که هر ساله مسافران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند. در کنار آب و هوای معتدل و زیبای ساحلی، تور کوش آداسی همچنین امکانات تفریحی و توریستی فراوانی دارد. علاقه‌مندان به تاریخ و فرهنگ می‌توانند به موزه‌های محلی و باستانی سری بزنند. 

بهترین تورهای ترکیه کدامند؟ | تور کوش آداسی

 تور بدروم

بدروم با طبیعت بکر، جاذبه‌های تاریخی و دیدنی‌های صخره‌ای، شهری بی‌نظیر در استان موغله ‌است. آب‌وهوای این شهر در زمستان‌ها سرد نبوده و تابستان‌ها گرم و خشک است. به عنوان یک جزیره، بدروم دارای سواحل زیبا و شن‌های طلایی بوده که می‌توانید در تابستانی آرام و لذت‌بخش در کنار دریا، به فعالیت‌های آبی بپردازید. یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های بدروم قلعه بدروم بوده که از دور قابل مشاهده است. قلعه بدروم دارای برج‌های قدیمی، دروازه‌های بزرگ و دیوارهای سنگی است که نشان از تاریخ و فرهنگ کهن این منطقه می‌دهند.

از قلعه بدروم می‌توانید چشم‌انداز نزدیک به دریای اژه و خیابان‌های پر رونق شهر را به خوبی مشاهده کنید. علاوه بر قلعه بدروم، یکی دیگر از جاذبه‌های شناخته شده این جزیره بازار محلی بدروم است. بازار بدروم غنی از رنگ‌وبو بوده و شامل سوغاتی‌های محلی، لباس‌های سنتی، ظروف چینی و آبلیمو می‌شود. به طور کلی، این بازار یک مکان مناسب برای خرید هدایای سوغاتی و حتی ظروف چینی ظریف است. از جمله فعالیت‌های دیگری که می‌توانید در بدروم انجام دهید، تماشای طلوع و غروب آفتاب بر روی ساحل، شنا در آب‌های آبی و شفاف، قایق‌رانی، بادبان‌بازی، غواصی و تفریحات آبی‌ دیگر است.
 همچنین، بدروم دارای رستوران‌های با منوی متنوع و کافه‌های روبازی که تماشای دریا را با سرویس‌های خوب پذیرایی همراه دارند، است. اگر به دنبال استراحت و تفریح در کنار آب و طبیعت هستید، تور بدروم گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود.

بهترین تورهای ترکیه کدامند؟ | تور بدروم

سخن پایانی
ترکیه یکی از مقاصد توریستی محبوب با تاریخ و فرهنگ غنی، طبیعت زیبا و امکانات تفریحی فراوان به‌شمار می‌آید. از جمله تورهای پرطرفدار در ترکیه، تور کوش آداسی، استانبول، آنتالیا و... هستند. شهر ساحلی کوش آداسی واقع در سواحل اژه، با ترکیبی از آب‌های صاف و زیبا، سواحل طبیعی و آبنماهای شگفت‌انگیز، مکانی عالی برای تفریح و استراحت است. همچنین استانبول، شهری با تاریخی بسیار کهن و شاهکارهای معماری باستانی و مسجد‌های زیبا بوده که بازدید از آثار تاریخی و بازارهای جذاب آن، دیدن منطقه‌های قدیمی با معماری‌های باشکوه خاطراتی تکرارنشدنی از سفر به ترکیه را به ارمغان می‌آورد. انجام انواع تفریحات آبی در بدروم و گشت‌وگذار در شهر لوکس آنتالیا انرژی مضاعفی را به شما هدیه خواهد داد.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.

ثبت نظر جدید

آخرین نظرات
هانیه
1 شهریور 1402
زمان مناسب برای خرید تور ارزان استانبول چه موقعی از سال است؟
پاسخ
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.