انتشار: 1401/10/4
بروزرسانی: 1402/5/4
ارزان ترین مراکز خرید در ایتالیا کجاست؟ + نکات مهم

ارزان ترین مراکز خرید در ایتالیا کجاست؟

ارزان ترین مراکز خرید در ایتالیا کجاست؟ حتما شما هم دوست دارید در اروپا و به خصوص در کشور ایتالیا، از برندهای لباس ایتالیایی و تازه های مد در محصولات کیف و کفش چرم و عطر و جواهرات مثل جورج...

حتما شما هم دوست دارید در اروپا و به خصوص در کشور ایتالیا، از برندهای لباس ایتالیایی و تازه های مد در محصولات کیف و کفش چرم و عطر و جواهرات مثل جورجیو آرمانی، روبرتو کاوالی، گوچی و ده ها برند آشنای دیگر جنس های اصل با قیمت مناسب بخرید. اگر بودجه‌ی محدودی دارید و نمی ‌خواهید تمام پول ‌های خود را در یک روز خرج کنید، بهتر است بدانید چگونه باید خرید ارزان در ایتالیا داشته باشید. در این صورت می ‌توانید اجناسی متنوع با قیمتی مناسب خریداری کنید. در این مطلب با برخی از ارزان ‌ترین مراکز خرید در شهرهای معروف ایتالیا آشنا شوید. این کشور بزرگ پر از شگفتانه های جالب است و شما می ‌توانید با پرداخت هزینه کمتر اجناسی خاص خریداری کنید. با تور ارزان ایتالیا به این کشور سفر کنید و و سوغات معروف ایتالیا را تهیه کنید.

ارزان ترین مراکز خرید در ایتالیا کجاست؟

نکاتی در مورد خرید از مکان های ارزان ایتالیا

فروشندگان در این کشور موظف هستند روی تمام کالاهای خود برچسب قیمت داشته باشند. در بازارهای روز هم فروشنده‌ ها قیمت میوه‌ ها و سبزی ‌ها را معین کرده ‌اند. خبر خوبی که برای مسافران تور ارزان ایتالیا وجود دارد این که مالیات پرداختی هنگام خرید را در زمان برگشت باز پس بگیرند. در زمان خرید از مکان های ارزان ایتالیا حتما به این نکته توجه کنید که چیزی به نام پس دادن بعد از خریداری کالا در ایتالیا وجود ندارد؛ شاید فروشنده بتواند محصول را عوض ‌کند یا اعتبار برای خرید دیگری از فروشگاه را به شما بدهد.

آیا می توان هنگام خرید در سفر با تور ارزان ایتالیا تخفیف گرفت؟

هنگام خرید در سفر با تور ارزان ایتالیا از مکان‌ هایی مانند فروشگاه‌ های کوچک و بازارها می‌ توانید کمی چانه هم بزنید. اما اغلب در خرید غذا یا وسایل الکترونیکی نمی توانید برای تخفیف چانه زنی کنید. بهترین راه برای بدست آوردن تخفیف، خرید همزمان چندین کالا و سپس درخواست تخفیفی جزئی است.

معرفی مراکز خرید ارزان ایتالیا

معرفی مراکز خرید ارزان ایتالیا

از عجایب ایتالیا برخلاف دیگر کشورهای اروپایی، عدم مراکز خرید شیک و مدرن زیادی وجود ندارد و بیشتر بازارهای سنتی و بوتیک های کوچک در گوشه و کنار شهرهای توریستی ایتالیا خواهید دید.

مراکز خرید در رم

رم مهمترین مرکز خرید در زمینه مد و فشن بعد از پاریس، لندن، نیویورک و میلان به شمار می ‌رود. چند نمونه از مراکز خرید مقرون به صرفه ای را که در سفر با تور ارزان ایتالیا می توانید از آنها دیدن کنید در ادامه معرفی می کنیم.

خیابان ویا کوندوتی (Via Condotti)

این خیابان از شلوغ ترین مراکز مد و فشن در شهر رم است. حدود 30 برند مشهور مد ایتالیایی مثل ولنتینو، پرادا و بولگار  در این خیابان شعبه دارند.

خیابان ویاکولادی رینزو (Via Cola di Rienzo)

فروشگاه های لباس زیادی با قیمت های متوسط و مناسب در این مرکز تجاری شلوغ و پر رفت و آمد به چشمتان می خورد.

خیابان ویاول کورسو (Via del Corso)

در مرکز شهر رم خیابانی باریک و طولانی طولانی وجود دارد که از محبوب ترین مراکز خرید در رم به شمار می رود. کورسو عصرها محل تجمع توریست های زیادی است. مغازه های کتاب فروشی و بوتیک های برندهای زارا، لیوایز و … در این خیابان بسیار به چشمتان خواهند خورد.

بازار هفتگی پورتو پورتسه (Porto Portese Flea Market)

پورتو پورتسه از بزرگ ترین یکشنبه بازار های شهر رم محسوب می شود و مرکزی است که در آن افراد به فروش اشیاء نوی ارزان قیمت و یا اجناس دست دوم سالم مشغول هستند. اگر با تور ارزان ایتالیا به این کشور سفر کردید صبح های یکشنبه می توانید به این بازار رفته و اجناس مختلفی چون مواد غذایی، عتیقه جات، لباس و … را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

بازار هفتگی پورتو پورتسه (Porto Portese Flea Market)

مراکز خرید میلان

اگر قصد تجربه لذت بخش خرید در سفر به شهر میلان را دارید، یا در پی تهیه سوغات این شهر هستید به شما توصیه می کنیم از این سه مرکز خرید میلان ایتالیا دیدن کنید.

•    گالریا ویتوریو امانوئل 2 (Galleria Vittorio Emanuele II)
•    بازار سراواله دیزاینر (Serravalle Designer Outlet)
•    آی وان سنترو (Il Centro)

کورسو بوئنوس آیرس

اولین خیابان ارزانی که در میلان باید از آن دیدن کنید خیابان کورسو بوئنوس آیرس در نزدیکی ایستگاه مرکزی میلان است. این خیابان یکی از مکان های تجاری اصلی در میلان محسوب می شود. بوتیک ‌هایی از برندهای فست فشنِ معروف مانند اچ‌ اند ام و زارا و ... ایتالیایی را پیدا کرد.

ویا تورینو

یکی دیگر از خیابان‌های تجاریِ معروف میلان خیابان ویا تورینو (Via Torino) است. این خیابان از کلیسای جامع تا یادواره‌ی کولون دی سان لورنزو (Colonne di San Lorenzo) امتداد پیدا می‌کند. خیابان ویا تورینو هم مانند خیابان کورسو بوئنوس آیرس دارای انواع بوتیک‌ها و مغازه‌ها است.

بادارو

این بازار خیریه است. در این بازار هم می ‌توانید اجناس متنوع را با قیمت کاملا مناسب بخرید، هم با این خرید به  خیریه مردم نهاد کمک کنید.

محبوب ترین مراکز خرید ارزان ونیز از دید توریست ها

محبوب ترین مراکز خرید ارزان ونیز از دید توریست ها

ونیز مناطق دیدنی بسیار جذابی دارد، پس احتمالاً دوست ندارید زمان گشت و گذار در این شهر را به وقت خرید صرف نکنید؛ ولی اگر زمان کافی داشتید به مراکز خرید زیر سری بزنید.

•    میدان سن مارکو ونیز (St. Marks Square)
•    بازار نوونتا دیپیاوه (Noventa di Piave Designer Outlet)
•    مرکز خرید ناوه ده ورو (Nave de Vero)

تور ارزان ایتالیا

برای خرید تور ارزان ایتالیا بهتر است زمانی اقدام به خرید کنید که آژانس ها و موسسات گردشگری با افت تعداد مسافر روبرو می شوند، زیرا در این زمان است که این شرکت ها بلیط های خود را با تخفیف به فروش می رسانند. در هنگام ثبت نام در تور ارزان ایتالیا با آژانس های مسافرتی همچون سام سیر در خصوص ضمانت رفت و برگشت صحبت نمایید؛ چرا که این موسسات باید ضمانت نامه ای برای بازگشت شما از تور ارزان ایتالیا امضا کنند.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.

ثبت نظر جدید

آخرین نظرات
ناهید عباسی
26 فروردین 1402
ویا تورینو رو من رفتم خیلی خوب بود
پاسخ
26 فروردین 1402
چقدر عالی! اگر دوست داشتید از تجربه‌تون برای ما بگید.
پاسخ
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.