انتشار: 1402/3/28
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو 25 شلیک عالی با تفنگ نیزه ای ماهیگیری

ماهیگیری با نیزه در واقع همان شکار ماهی زیر آب است. این روش در اوایل دهه 1930 ابداع و پس از جنگ جهانی دوم رایج شد. هم اکنون این روش در کشورهایی که قوانین صید ماهی با نیزه چارچوب مشخصی دارند کاملا رایج است و حتی یکی از مقصدهای گردشگری ماهیگیران هستند. این کشورها شامل اندونزی، ژاپن، جزایر قناری در اسپانیا و هاوایی می‌شوند.

هدف از ماهیگیری با تفنگ نیزه ای تجربه هیجان شلیک به ماهی و فضای پرمخاطره زیر آب است. برخی از ماهیگیران حتی ممکن است به سراغ صید کوسه‌های کوچک با این روش هم بروند و حس ماجراجویی خود را ارضا کنند. البته بیشتر آبزیانی که با این روش گرفته می‌شوند ماهیان آب شیرین مثل کپور هستند.

برای موفقیت در "ماهیگیری با نیزه" باید نه تنها عاشق ماهی گرفتن باشید؛ بلکه تسلط خوبی به غواصی داشته و تیرانداز ماهری هم باشید. در این ویدیو ماهیگیری با لباس غواصی زیر آب‌های شفاف و تمیزی که دورتادور جزایر قناری را فراگرفته، می‌رود و مهارت خود را در تیراندازی به ماهی‌های بزرگ به نمایش می‌گذارد.  

جزایر قناری قوانین و مقررات مخصوص خود را در مورد این روش از صید ماهی دارد. مثلا افراد فقط در طول روز، یعنی از طلوع افتاب تا غروب، می‌توانند به این فعالیت بپردازند. نواحی اطراف جزایر هم طبقه‌بندی شده‌اند و وزن ماهی گرفته شده در مناطق خاص نمی‌تواند بیش از 5 کیلوگرم باشد و صید ماهی‌های بزرگ و در آب‌های بسیار عمیق فقط در تعطیلات و آخر هفته‌ها مجاز است. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.