انتشار: 1397/10/25
بروزرسانی: 1402/5/4

تیر اندازی تفنگ بادی با یک دست

تیر اندازی با تفنگ بادی یک ورزش حرفه ای است حالا اگر این کار با یک دست انجام شود حرفه ای تر و جذاب تر می شود

تیر اندازی با تفنگ بادی

یکی از دوستانم در تیر اندازی با تفنگ بادی خیلی حرفه ای است و کاملا مسلط به این ورزش تا جایی که می تواند با یک دست تیر اندازی کند و با نشانه گیری عالی به هدف بزند. برای من بسیار قابل توجه بود.

امروز از این دوست عزیزم خواستم تیر اندازی با تفنگ بادی با یک دست را برای ما انجام دهد تا من این کار جالب را با شما به اشتراک بگذارم تا شما هم از دیدن این نوع تیر اندازی  با تفنگ بادی و به هدف زدن لذت ببرید.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.