انتشار: 1402/2/10
بروزرسانی: 1402/8/28

ویدیو مقایسه لندرور با FJ کروزر | یک مقایسه جذاب آفرودی در شرایط یکسان

لندرور و FJ کروزر، دو خودرو پرقدرت هستند، اما در مسیرهای مختلف می‌توانند عملکرد متفاوتی نشان دهند. این ویدیو را مشاهده کنید تا به تفاوت های این دو خودروی معروف در آفرود پی ببرید.

در این ویدیو، لندرور دیفندر و تویوتا FJ کروزر را مشاهده می‌کنیم که در یک مقایسه برابر و در شرایط و مسیر یکسان قرار می‌گیرند. نمی‌توان گفت که کدام یک از این خودرو ها بهتر یا بدتر است، زیرا هر یک از آن ها می‌توانند برای شرایط مختلفی مناسب باشد اما می‌توانیم آن ها را برای آفرود در مسیر های مختلف مانند صخره، رودخانه و یا حتی شیب های تند بسنجیم. در این جا چند تست بر روی هر دو ماشین انجام شده که شامل: تست سیستم تعلیق خودرو و صعود به صخره های تپه ای می‌شود.

در تست اول دو خودرو تلاش می‌کنند از یک تپه نسبتا کوتاه عبور کنند، همانطور که می‌بینیم هنگام بالا رفتن، لندرور دیفندر در قسمت چرخ های جلو از زمین جدا می‌شود، اما FJ کروزر بدون مشکل و به نرمی عبور می‌کند. در تست سوم و مسیر پر شیب و صخره ای، لندرور دیفندر سخت عمل می‌کند. نکته مهمی که باید بدانید این است که خودرو ها در مسیر های سخت که طولانی تر نیز هستند، مانند صد یا هزار کیلومتر، ممکن است آسیب جدی ببینند و این ویدیو ها تنها عملکرد آن ها را در یک مسیر کوتاه نشان می‌دهد. به نظرم می‌رسد که لندرور دیفندر امکان آسیب در مسیر های طولانی را داشته باشد.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.