انتشار: 1397/10/25
بروزرسانی: 1402/5/4

شکار ماهی های بزرگ در یک دریاچه کوچک!

آیا تا به حال ماهیگیری در دریاچه را امتحان کرده اید. شاید بتوانید از یک دریاچه کوچک، ماهی های درشتی را شکار کنید! به یاد داشته باشید که همیشه نیازی به استفاده از تکنیک های مرسوم ماهیگیری برای صید ماهی ندارید. با یک چوب ماهیگیری ساده، کرم و قلاب می توانید ماهیگیری را شروع کنید. اگر به دنبال گذراندن یک روز سرگرم کننده در کنار خانواده هستید، ماهیگیری در دریاچه می تواند گزینه بسیار لذت بخشی باشد.

شاید تصور اینکه بتوان در یک دریاچه کوچک، ماهی‌های درشت صید کرد، دشوار به نظر برسد. اما در این ویدیو میبینیم که ماهیگیرها موفق به شکار ماهی‌های بزرگ در یک دریاچه کوچک می‌شوند. ماهیگیری در دریاچه، دارای تکنیک‌های خاصی است که رعایت آنها نتیجه بهتری را عایدتان می‌کند. ماهیگیری در دریاچه، شامل ماهیگیری در دریاچه طبیعی و ماهیگیری در دریاچه مصنوعی می‌شود.دریاچه‌های طبیعی شامل آبراه‌های وسیع آب شیرین مانند دریاچه‌های بزرگ تا دریاچه‌های کوچک کوهستانی که فقط چند هکتار را پوشش می‌دهند، می‌شود. این دریاچه‌ها نتیجه رویدادهای طبیعی مانند ذوب یخچال‌های طبیعی، تکتونیک صفحه‌ای یا آتشفشان‌های غیرفعال هستند. بسیاری از دریاچه‌های طبیعی در نزدیکی سرچشمه‌های یک رودخانه یا نهر قرار دارند و نسبت به دریاچه‌های ساخته شده یا مصنوعی، رسوب کمتری دارند. هنگام یادگیری ماهیگیری در دریاچه‌های طبیعی،  چند نکته مفید برای ماهیگیری وجود دارد که می‌توانید از آنها برای افزایش شانس موفقیت خود استفاده کنید.

اگر قصد ماهیگیری در یک دریاچه طبیعی را دارید، به دنبال نقاطی در امتداد خط ساحلی باشید که دارای قسمت‌هایی از پوشش گیاهی آبزی مانند پدهای نیلوفر و یا نیزار هستند. هر منطقه‌ای که متوجه تغییر در نوع یا ضخامت پوشش گیاهی می‌شوید، نقاط خوبی برای تمرکز هستند. ماهی‌های آب شیرین، مانند سی‌بس بزرگ و اردک ماهی شمالی، اغلب در نزدیکی پوشش گیاهی دریاچه‌های طبیعی یافت می‌شوند، زیرا این مناطق سطح اکسیژن بالاتری داشته و ماهی‌ها برای یافتن غذا در آن کمین می‌زنند.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.