انتشار: 1402/2/10
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو آفرود با تویوتا FJ | خودرو معروف به هیولای آفرودی

هر کس که به نوعی با آفرود در ارتباط باشد، می‌داند که خودروی تویوتا FJ کروزر یک خودروی معروف برای آفرود است، که از قدرت و عملکرد بالایی برخوردار است. در این ویدیو هیجان انگیز، توانایی های این خودرو را در یک مسیر برفی تماشا می‌کنید.

خودرو تویوتا FJ کروز از آن دست خودرو ها است که به دلیل قدرت، عملکرد و موتور قوی آن به شدت در آفرود معروف شده است. این خودرو ژاپنی، تمام امکانات را برای تجربه یک آفرود بی نقص فراهم می‌کند. این خودرو دارای موتور شش سیلندر و حداکثر قدرت، 260 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه است و وزن آن نیز به 1948 کیلوگرم، می‌رسد. همچنین این مدل به دلیل موتور 4000 سی سی آن نیز، لقب هیولا را دریافت کرده.

نیرو در این خودرو، توسط گیربکس 5 دنده اتوماتیک انجام می‌شود. باید بدانید که دنده های اتوماتیک تجربه بهتری را برای آفرود رقم می‌زنند. شاسی و بدنه FJ کروزر از یکدیگر جدا هستند و این یک آپشن خوب برای خودرو های آفرودی است. در این ویدیو می‌بینیم که FJ کروزر در مسیر عمیق برفی از یک شیب نسبتا ملایم بالا می‌رود. هر چند که در دفعات اول موفق نمی‌شود اما به دلیل موتور قوی، می‌تواند مسیر خود را پیدا کند. در حالی که خودرو های ضعیف تر در یک مسیر مشابه امکان گیر کردن در برف را داشتند.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.