انتشار: 1397/10/21
بروزرسانی: 1402/5/22

تفنگ بادی قدرتمند و بلوک بتنی

نمایش قدرت تفنگ بادی می تواند جذابیت خاصی برای علاقمندان رشته تیر اندازی داشته باشد.

تفنگ بادی و منفجر کردن بلوک بتنی

امروز قصد بررسی تیر اندازی با تفنگ بادی و فشنگ PCP در مقابل بلوک بتنی داشتم. نتیجه این تست برایم جالب و حیرت آور بود. البته به دلیل این که هدف گیری و تیر اندازی نیاز به شرایط مناسب و تجهیزات کامل دارد، من فضایی را انتخاب کردم که دارای این امکانات برای تیر اندازی با تفنگ بادی باشد. دوست داشتم این تست تیر اندازی را با شما به اشتراک بگذارم.

البته این را بگویم که این کلیپ فقط جهت آموزش است. برای انجام این تجربه در تیر اندازی حتما نیاز به امکانات و فضاهای مناسب است و توجه به نکات کلیدی وایمنی بسیار مهم است.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.