انتشار: 1402/7/23
بروزرسانی: 1402/7/23

ویدیو آموزش تیراندازی با کمان | ترفندها و توصیه‌های ضروری تنظیم تیر و کمان

این ویدیو در مورد آموزش تیراندازی با کمان (archery)، نحوه ایستادن، نحوه کشیدن زه کمان، استقرار، نشانه گیری، رها کردن تیر، نحوه درست نگه داشتن کمان و ... است. همچنین ترفندها و توصیه‌های ضروری تنظیم تیر و کمان بیان شده است.

در این ویدیو آموزش تیر اندازی با کمان و ترفندها و توصیه‌های ضروری تنظیم تیر و کمان را مشاهده می‌کنید. از نظر تاریخی، تیراندازی با کمان برای شکار و جنگ مورد استفاده قرار می‌گرفت، زیرا در اواخر دوره پارینه سنگی اختراع شد. قدیمی‌ترین نشانه‌های تیراندازی با کمان کشف شده در اروپا به حدود 10000 سال قبل از میلاد برمی‌گردد، در حالی که شواهد در آسیا قدمت اختراع کمان را حتی زودتر نشان می‌دهد. در دوران مدرن، تیراندازی با کمان در درجه اول یک ورزش رقابتی و فعالیت تفریحی است.

در حالی که فرمت تیراندازی تغییر کرده است، اما اصول، دقت، تمرکز، کنترل و تکرار یکسان است. این ورزش در بازی‌های المپیک در اوایل دهه 1900 به نمایش درآمد و در سال 1972 برای همیشه به این برنامه پیوست. به عنوان یک ورزش، تیراندازی با کمان برای طیف وسیعی از افراد بدون توجه به سن، جنسیت یا توانایی آن‌ها قابل دسترسی است. این سرگرمی گسترده در کشورها توسعه یافته و در حال توسعه است. تیراندازی با کمان نیز یکی از معدود ورزش‌هایی است که می‌تواند توسط ورزشکاران توانا و کم توان در یک زمین بازی برابر انجام شود.

فدراسیون بین‌المللی مسئولیت تنظیم، توسعه و ترویج ورزش تیراندازی با کمان را بر عهده دارد. این سازمان یک آیین نامه رسمی منتشر می‌کند، رویدادهای مهمی از جمله مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان، جام جهانی تیراندازی با کمان و ... سازماندهی می‌کند. بیش از 160 کشور در سراسر جهان دارای فدراسیون‌های ملی وابسته به تیراندازی با کمان جهانی هستند. این فدراسیون‌ها مسئول سازماندهی، تنظیم و ترویج این ورزش در کشورهای خود هستند. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.