انتشار: 1402/3/28
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو ماهیگیری با تیر و کمان در شب

برای چندین دهه بسیاری از افراد ماهیگیری با تیر و کمان را مانند و هم رده شکار و یا تیراندازی می‌دانستند. اما در حدود یک دهه گذشته، این روش جذاب ماهیگیری به یک ورزش محبوب برای افرادی که عاشق دست و پنجه نرم کردن با طبیعت هستند، تبدیل شده است. این ورزش سرگرم کننده برخلاف باور بسیاری، آنقدرها هم سخت نیست و حتی برای کسانی که اصلا تجربه ماهیگیری ندارند هم ممکن است.

روش ماهیگیری با تیر و کمان را می‌توان در تمام طول روز انجام داد. اما بیشتر افراد ترجیح می‌دهند به دلیل باز بودن دستشان در انتخاب ماهی‌های خاص، در شب به سراغ صید آبزی بروند.

علاوه بر زمان، اینکه در چه جاهایی به سراغ این روش از صید ماهی بروید هم مهم است. البته که در فضاهای مختلف می‌توان با کمان ماهی گرفت؛ اما بهتر است آبی که در آن به صید می‌پردازید شفاف و سطحی باشد. یعنی از دریاچه و نهر گرفته تا رودخانه و مرداب، در هر نوع آب شیرین می‌توانید با کمان ماهیگیری کنید.

البته این به آن معنا نیست که نمی‌توان در آب شور به این فعالیت پرداخت؛ بلکه این کار برای مبتدیان سخت‌تر است و شاید دسترسی به آب شیرین راحت‌تر از دسترسی به آب شور باشد. بنابراین خلیج‌ها هم می‌توانند مقصد خوبی برای صید آبزی با تیر و کمان باشند.

در این ویدیو دو ماهیگیر به سراغ گرفتن ماهی در یک برکه می‌روند. آن‌ها موفق می‌شوند ماهی‌های کوچک و بزرگ از خانواده کمان باله صید کنند. کمان باله یکی از ماهی‌های بومی قاره آمریکای شمالی است. زیستگاه این جانور دریایی، آب‌های کم عمق و نیزارهای کنار رود و دریاچه است.  

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.