انتشار: 1398/3/6
بروزرسانی: 1402/5/22

شکار گربه ماهی با ساده ترین تجهیزات | روش سنتی صید گربه ماهی توسط روستاییان آسیایی

برای شکار گربه ماهی می توان حتی با استفاده از ابتدایی ترین تجهیزات نیز موفق بود. به راحتی می توان با استفاده از یک چوب بلند، طعمه و قلاب، ماهیگیری کرد. این یک روش سنتی رایج برای ماهیگیری در بین روستاییان آسیایی است. شاید باورتان نشود اما استفاده از چوب و قلاب ماهیگیری یک روش باستانی است. در طول سالیان دور، مدت زیادی طول نکشید که ماهیگیری به تکامل رسید. اجداد ما به سرعت دریافتند که می توانند قلاب های ماهیگیری خود را با چسباندن وزنه به آنها در اعماق بیشتری از آب ببرند. در حدود 800 سال قبل از میلاد، یونانیان باستان ماهیگیری را با بررسی الگوهای مهاجرت ماهی تن و گونه های دیگر آغاز کردند.

ماهیگیری یک عمل باستانی است که به مدت بیش از 40000 سال، بخش اساسی زندگی بشر بوده است. در بسیاری از نقاط جهان، ماهی یک منبع غذایی اولیه بود، بنابراین افراد محلی در صید آنها از مهارت خوبی برخوردار بودند. در طول قرن‌ها، مردمان سرزمین‌های مختلف، تکنیک‌های ماهیگیری متفاوتی را برای زنده ماندن در محیط‌ زندگی خود، گسترش دادند. ماهیگیری با قلاب یکی از رایج‌ترین و همچنین قدیمی‌ترین تکنیک‌های ماهیگیری است. در ویدیو شکار گربه ماهی با ساده‌ترین تجهیزات می‌بینید که چگونه روستاییان با چوب و قلاب ماهیگیری دست‌ساز، ماهی شکار می‌کنند.

در ماهیگیری با قلاب، استفاده از انواع طعمه، بسته به آنچه در دسترس است، از محلی به محل دیگر متفاوت خواهد بود. استفاده از قلاب در ماهیگیری به دوران نوسنگی برمی‌گردد. قدیمی‌ترین قلاب‌هایی که تا به حال پیدا شده‌اند، در غار ساکیتاری در جزیره اوکیناوا در ژاپن کشف شدند که تخمین زده می‌شود بیش از 22000 سال قدمت داشته باشند. قلاب‌های اولیه در مقایسه با قلاب‌های امروزی نسبتا ابتدایی بودند و از قطعات استخوان، صدف، شاخ حیوانات و منقار پرندگان ساخته می‌شدند.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.