انتشار: 1398/4/23
بروزرسانی: 1402/5/22

صید ماهی به روش کایاک در دریا | روش شگفت انگیز ماهیگیری در دریا

یکی از هیجان انگیزترین روش های ماهیگیری، صید ماهی به روش کایاک است. ماهیگیری کایاک به شما امکان می دهد به مکان هایی برای ماهیگیری بروید که کاملا غیرقابل دسترس هستند. صید ماهی به روش کایاک در دریا، چالشی شگفت انگیز است و شما را مستقیما وارد دنیای ماهی ها می کند.

کایاک سواری در اقیانوس یکی از محبوب‌ترین فرصت‌های تفریحی برای علاقه‌مندان به دریا است. برخی ماهیگیران با استفاده از کایاک‌های مجهز به وسایل ماهیگیری دل به دریا می‌زنند تا بتوانند ماهی‌های بزرگ‌تر و خاص‌تری را شکار کنند. به لطف طراحی جدید کایاک‌های امروزی(کایاک نشسته)، افرادی هم که تجربه بسیار محدودی از کایاک سواری دارند، می‌توانند از این روش برای ماهیگیری استفاده کنند. در کایاک‌های قدیمی که به صورت ایستاده بودند(در هنگام ماهیگیری باید در کایاک بایستید) که خطر افتادن در آب را زیاد می‌کردند. اما در کایاک‌های نشسته به راحتی می‌نشینید و از ماهیگیری لذت می‌برید. در ویدیو صید ماهی به روش کایاک در دریا، ماهیگیران با استفاده از قلاب ماهیگیری طعمه‌های درشتی را شکار می‌کنند.

ماهیگیری با کایاک، فرصت‌های جدیدی را برای شکار ماهی در آب‌هایی که به راحتی توسط قایق‌های بزرگتر یا موتوری قابل دسترس نیستند، باز می‌کند. قایق‌های کایاک، دارای ساختاری باریک‌تر و قابلیت حمل بهتر نسبت به قایق‌های سنتی هستند. با استفاده از کایاک می‌توانید به نقطه ماهیگیری مورد نظر‌تان رفته و بدون ترسیدن ماهی‌ها، آنها را به راحتی شکار کنید.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.