انتشار: 1398/4/26
بروزرسانی: 1402/5/24

صید گربه ماهی بزرگ با قلاب | حرفه ای ترین روش صید گربه ماهی

برای صید گربه ماهی بزرگ با قلاب، بهتر است از قلاب ماهیگیری دایره ای استفاده کنید. قلاب دایره ای پرکاربردترین و محبوب ترین قلاب برای صید گربه ماهی است. گربه ماهی ها، بینایی بسیار ضعیفی دارند و برای درک محیط اطراف خود به شاخک هایشان وابسته اند. همچنین به نور حساس بوده و اغلب برای تغذیه در شب بیرون می آیند. دانستن این نکات کمک زیادی به صید آنها می کند.

گربه ماهی به دلایل مختلفی یکی از محبوب‌ترین ماهی‌ها در ماهیگیری است. فیله‌های گوشتی آنها نیز به محبوبیت آنها افزوده است. گربه ماهی‌ها، تقریبا همیشه گرسنه هستند و به دام انداختن آنها آسان است. سخت‌ترین بخش صید گربه ماهی مکان‌یابی آنها است. از آنجایی که آنها اغلب ماهی آب شیرین هستند، بهتر است نحوه صید آن را در رودخانه‌ها، برکه‌ها و دریاچه‌ها یاد بگیرید. رایج‌ترین روش صید گربه ماهی، با استفاده از قلاب است. برای صید گربه ماهی بزرگ با قلاب، انتخاب چوب ماهیگیری مناسب، ضروری است. برای صید ماهی‌های کوچک تا متوسط مانند گربه ماهی کانالی می‌توان از چوب ماهیگیری سبک استفاده کرد. برای ماهی‌های بزرگ‌تر نیز، از چوب‌های ماهیگیری سنگین استفاده کنید.

گربه ماهی از جمله ماهیان کف‌خوار و همچنین همه‌چیزخوار است که معمولا به دلیل ترس از نور در شب تغذیه می‌کند. مواد غذایی مورد علاقه آنها شامل گیاهان و دانه‌های آبی، ماهی‌ها، نرم‌تنان، حشرات و لاروهای آنها و سخت پوستان است. نکات صید گربه ماهی را در این ویدیو جذاب مشاهده کنید تا شانس خود را برای به دام انداختن این ماهی‌های خوشمزه به حداکثر برسانید.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.