انتشار: 1402/3/6
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو غواصی و ماهیگیری با تفنگ نیزه ای در پورتوریکو

پورتوریکو جزیره‌ای رویایی و مقصدی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به ماهیگیری است. چه طرفدار ماهیگیری در ساحل باشید و چه با روش هیجان انگیز ماهیگیری با تفنگ نیزه‌ای به سراغ صید آبزیان بروید؛ این کشور شما را ناامید نمی‌کند. غواصی و ماهیگیری با نیزه از آن دسته تفریحاتی است که در فصل‌های گرم سال یعنی بهار و تابستان در این کشور انجام می‌شود و قوانین و ضوابط مخصوص خود را دارد.

شاید کم‌تر جایی در جهان وجود داشته باشد که ماهیگیری در آن به اندازه پورتوریکو رایج و شیوه‌های مختلفی از آن وجود داشته باشد. پورتوریکو یکی از کشورهای آمریکای جنوبی محسوب می‌شود که از جزایر کوچک و بزرگی تشکیل شده است. همین جزایر متعدد و سواحل بکر و زیبا این کشور را برای ماهیگیری به یکی از مقصدهای جذاب و پر از شگفتی تبدیل کرده است.

یکی از روش‌های خاص صید ماهی در کشور پورتوریکو، ماهیگیری با تفنگ نیزه ای است. این روش از شکار ماهی در این کشور قانونی است؛ اما برخی محدودیت‌هایی هم وجود دارد تا از صید بی‌رویه آبزیان و آسیب به محیط زیست جلوگیری شود. مثلا در بعضی مناطق خاص در فصل‌های مشخصی تمام فعالیت‌های مربوط به صید ماهی از جمله "ماهیگیری با تفنگ نیزه ای" ممنوع است.

اما چه ماهی‌هایی را می‌توان در پورتوریکو یافت و با تفنگ نیزه ای شکار کرد؟ کشور پورتوریکو از نظر گوناگونی ماهی بسیار غنی است و می‌توان از صید انواع ماهی‌ها در این کشور لذت برد. اما محبوب‌ترین گونه‌های ماهی که می‌توان با این روش صید کرد شامل خانواده سرخوماهیان، خانواده گروپر، واهو، مارلین و نول ماهی می‌شود. البته این ماهی‌ها تنها نمونه‌های محبوب هستند و اگر طرفدار شکار جانوران دریایی مختلف باشید، می‌توانید از طیف گسترده ماهیان این جزیره لذت ببرید.  

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.