انتشار: 1402/4/3
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو ماهیگیری با دست و نیزه | صید شاه میگو با دست

ماهیگیری با نیزه از باستان جزئی از زندگی بشر بوده است. این روش تاریخی، زمانی برای بقا انجام می‌شد اما رفته رفته به یک ورزش محبوب در میان افراد تبدیل شد. ماهیگیری با دست هم که از اولین روش‌ها و ساده‌ترین تکنیک ماهیگیری است، برای افراد ماجراجو تبدیل به یک سرگرمی هیجان‌انگیز شده است. گذشته از پیشرفت‌های تکنولوژیکی، ماهیگیری با دست و نیزه در طول قرن‌ها تغییر آنچنانی نکرده است.

ماهیگیری با دست و همچنین با نیزه روش‌هایی قدیمی صید ماهی هستند. این روش‌ها در گذشته‌های دور که بشر دست به اختراعات پیچیده نزده بود، برای بقا و ادامه زندگی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اما امروزه هر دوی این تکنیک‌ها بیشتر برای سرگرمی انجام می‌شوند و تجربه منحصر‌به‌فرد از ماهیگیری هستند.

در این ویدیو چند غواص به سراغ آب‌های تمیز و عمیق اقیانوس رفته و با تفنگ نیزه‌ای به ماهیگیری می‌پردازند. آن‌ها ابتدا موفق می‌شوند با دستان خود چندین شاه میگوی تیغی را شکار کنند. این نوع از آبزی یکی از گونه‌های شاه میگو است که بیش از 60 نوع مختلف دارند.

زیستگاه طبیعی شاه میگوی تیغی در استرالیا، زلاند نو، ایرلند، آفریقای جنوبی و باهاماس است. یک شاه میگوی تیغی بالغ می‌تواند تا 30 الی 40 سانتی‌متر رشد کند و حتی در موارد نادری دیده شده که طول آن‌ها به 60 سانتی‌متر هم می‌رسد.

سایر قسمت‌های ویدیو، ماهی‌ها با تفنگ نیزه‌ای صید می‌شوند. یکی از این آبزیان، یک ماهی گروپر با جثه‌ای بزرگ است. عنبر ماهی و ماهی خوکی از دیگر جانوران دریایی‌ای هستند که در این ویدیو صید می‌شوند.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.