انتشار: 1402/2/25
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو ماهیگیری با تیر و کمان دست ساز

ماهیگیری با تیر و کمان از آن دسته کارهایی است که برای افراد شجاع، ماجراجو و هیجان طلب ساخت شده است. در این روش فرد سعی می‌کند ماهی‌هایی که در آب در حال شنا هستند را با یک تیر و کمان معمولی هدف قرار دهد و این‌گونه مهارت خود در صید ماهی را محک بزند.

ماهیگیری آنقدر گسترده است که شاید باور اینکه برخی از افراد با تیر و کمان به سراغ صید ماهی می‌روند، برایمان سخت باشد. اما این فعالیت محبوب بیشتر از آنچه فکر می‌کنیم متداول است. این روش، عمل تعقیب و گریز آبزیان و شکار آن‌هاست و بیش از آنکه ماهیگیری تجاری باشد، یک بازی سرگرم کننده و فعالیت بدنی است.

در این ویدیو دو نفر با ابزارهایی ساده و اولیه به سراغ گرفتن ماهی می‌روند. یکی از آن‌ها یک نیزه با نوک پنج سر دارد و دیگری یک تیر و کمان دست ساز. نوک تیر از استخوان ساخته شده و با تراش دادن این تکه از استخوان، آن را تیز و برنده ساخته‌اند. برای انتهای تیر از پر یک پرنده استفاده شده تا هنگامی که از کمان رها می‌شود، با شتابی مناسب به سمت هدف برود. 

همان طور که از عنوان ویدیو مشخص است، فردی موفق به صید ماهی می‌شود که تیر و کمان را در دست دارد. او در یک برکه کوچک یک ماهی تیلاپیا را از آب می‌گیرد. این ماهی گونه‌ای همه چیز خوار است و می‌تواند در شرایط مختلف زندگی کند. خوشبختانه تیلاپیا در خطر انقراض نیست و صید آن به وفور، چه برای ماهیگیران حرفه‌ای و چه برای ماهیگران آماتور، مجاز است. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.