انتشار: 1398/3/11
بروزرسانی: 1402/5/4

ماهیگیری در دریاچه | لذت ماهیگیری با تجهیزات کامل در دریاچه

در تکنیک ماهیگیری در دریاچه می توان از روش های مختلف ماهیگیری استفاده کرد. می توان سوار بر کایاک شد و به عمق دریاچه رفت و یا می توان از کناره ها و ساحل ماهیگیری کرد. رسیدن به آب های عمیق تر و دسترسی به ماهی های بیشتر با استفاده از قایق یا کایاک بسیار آسان تر است، و شانس موفقیت بیشتری در هنگام ماهیگیری در خارج از فصل تخم ریزی ایجاد می کند.

یکی از راحت‌ترین مکان‌ها برای شروع ماهیگیری، دریاچه‌ها هستند. دریاچه‌ها دارای فرصت‌های ماهیگیری شگفت‌انگیزی هستند. اما برای شروع، رعایت یک سری نکات تجربه شیرین‌تری را از ماهیگیری در دریاچه فراهم می‌سازد. ماهیگیری نیازمند یادگیری تکنیک‌های بی‌شماری است. اگر در اولین تجربه ماهیگیری خود، ماهی صید نکردید ناراحت نشوید! برای حرفه‌ای شدن در ماهیگیری نیاز به تمرین و صبر دارید. قبل از اینکه به ماهیگیری بروید قوانین و محدودیت‌های ماهیگیری محلی را در آن منطقه مطالعه کنید. شاخه درختان آویزان شده روی آب پوشش فوق‌العاده‌ای برای ماهی‌ها هستند و در روزهای آفتابی نیز ایجاد سایه می‌کنند. اگر آب خیلی کم‌عمق نباشد، این نقاط، مکان‌های استراحت خوبی برای ماهی‌ها هستند. هرچه عمق آب در زیر درخت بیشتر باشد، مکان بهتری برای ماهیگیری است.

در ماهیگیری در دریاچه و یا هر جای دیگر، انتخاب گونه و نوع ماهی، به مکان، نوع آب و خصوصیات آن و همچنین فصلی از  سال که در آن هستید، بستگی دارد. همیشه یک جعبه نگهداری تجهیزات ماهیگیری با خود به همراه داشته باشید؛ تا به راحتی تمام وسایل خود را سروسامان دهید. نگهداری تمام وسایل ماهیگیری در این جعبه به کار شما نظم می‌دهد و تمرکز شما در ماهیگیری را بالا می‌برد. در این جعبه می‌توانید قلاب‌ها، طعمه‌ها و سایر لوازم ماهیگیری را با خود حمل کنید.

 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.