انتشار: 1399/5/7
بروزرسانی: 1402/5/4

صید ماهی غول پیکر با استفاده از طعمه غول پیکر!

آیا همیشه در ماهیگیری طعمه های کوچک نصیبتان می شود؟ از اینکه همیشه ماهی های ریز و کوچک در دام تور یا قلاب ماهیگیری شما می افتند، خسته شده اید؟ آیا به دنبال یک صید غول پیکر و چشمگیر هستید؟ خب باید بدانید این کار چندان آسانی هم نیست و نیازمند یادگیری دانش و مهارت های لازم است. در این راه همچنین می توانید از تجربیات دیگران نیز استفاده نمائید. در ویدیو صید ماهی غول پیکر با استفاده از طعمه غول پیکر می بینید که چگونه می توان با استفاده از یک مرغ یا بوقلمون درسته یک ماهی غول پیکر شکار کرد.

همه می‌دانند که وقتی به ماهیگیری می‌روید، همیشه ماهی نصیبتان نمی‌شود. شاید در نهایت، چیزی که معمولا اتفاق می‌افتد، صید تعدادی ماهی کوچک و متوسط باشد. اما هدف از هر بار رفتن به ماهیگیری، این است که در ماهیگیری "بهترینِ خود باشیم" و تجربیات جدید کسب کنیم. اما به هر حال صید ماهی غول پیکر آرزوی هر ماهیگیری است که در جهت تحقق آن تلاش می‌کند. در این ویدیو صیادان با استفاده از مرغ و بوقلمون به عنوان طعمه به سراغ  ماهی‌های غول پیکر رفته‌اند.

هنگام صید ماهی بزرگ، قانون شماره یک، این است که از بهترین طعمه برای نقطه موردنظر استفاده کنید. برای موقعیت‌های مختلف از طعمه‌های متفاوتی استفاده می‌شود. در برخی مکان‌ها از طعمه زنده و در جاهای دیگر از طعمه مصنوعی و ... استفاده می‌شود. حتی گاهی اوقات، بهترین طعمه میگو یا حتی خرچنگ است. بنابراین، اگر در حال شکار ماهی‌های بزرگ هستید، همیشه بهترین کار این است که طعمه‌های مختلفی را امتحان کنید تا ببینید ماهی مورد نظر به کدام یک علاقه نشان می‌دهد.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.