انتشار: 1398/3/20
بروزرسانی: 1402/8/27

روش ساخت طعمه ماهیگیری | چگونه طعمه ماهیگیری بسازیم؟

آیا به تازگی ماهیگیری را شروع کرده اید، اما موفق به تهیه تمام تجهیزات آن نشده اید؟ خب باید بدانید که یکی از مهم ترین وسایل ماهیگیری یعنی طعمه ماهیگیری را می توانید خودتان در خانه بسازید. در این ویدیو روش ساخت طعمه ماهیگیری به صورت دست ساز آموزش داده شده است.

در این ویدیو آموزشی یاد می‌گیرید که چگونه طعمه ماهی بسازید. ساخت طعمه ماهی دست ساز می‌تواند سرگرم کننده و مفید باشد. قبل از اینکه به سراغ روش ساخت طعمه ماهیگیری برویم، باید نوع ماهی را که می‌خواهید صید کنید، در نظر بگیرید. به عبارت دیگر بهترین طعمه برای ماهیگیری بستگی به نوع و گونه ماهی مورد نظرتان دارد. انواع مختلف طعمه ماهی برای گونه‌های آب شیرین و آب شور مورد استفاده قرار می‌گیرد. بخشی از لذت یادگیری ماهیگیری این است که بفهمیم کدام طعمه‌ها، برای کدام گونه‌ها بهتر عمل می‌کنند! 

برای مثال گونه‌هایی مانند گربه‌ماهی یا کپور، طعمه‌های خمیری را که از مخلوط آرد سفید و آرد ذرت تهیه می‌شود، دوست دارند. در ساخت طعمه‌های ماهیگیری می‌توان از بوها و رایحه‌های مختلف نیز استفاده کرد. برای مثال موثرترین رایحه‌های موجود در جذب ماهی عبارتند از بوی سیر، بوی روغن ماهی طبیعی، فرومون ماهی، روغن بادیان و ... است. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.