انتشار: 1399/11/10
بروزرسانی: 1402/5/4

مراحل صید شاه میگو از مرداب | شاه میگو به چه روشی صید می شود؟

شاه میگو یکی از انواع موجودات دریایی است که در دنیا به عنوان غذایی لوکس مصرف می شود. با یادگیری نحوه صید شاه میگو به صورت حرفه ای می توانید شانس خود را برای صید این جانور دریایی امتحان کنید. صید شاه میگو نیز مانند ماهی با قلاب و چوب ماهیگیری انجام می شود. در ویدیوی صید حرفه ای شاه میگو در مرداب مراحل کامل صید آن نمایش داده شده است.

از انواع موجودات دریایی محبوب و پرطرفدار می‌توان به شاه میگو یا لابستر اشاره کرد. لابسترها خانواده‌ای  از سخت پوستان دریایی هستند. آنها بدنی دراز با دم عضلانی داشته و اغلب در شکاف یا حفره‌های کف دریا زندگی می‌کنند. لابستر یک غذای لوکس، خوشمزه و عالی است، که اغلب برای موقعیت‌های خاص سرو می‌شود. لابستر یا شاه میگو طعمی شیرین‌تر نسبت به خرچنگ داشته و کمتر به طعم ماهی می‌زند؛ اما طعمی غنی و رضایت‌بخش دارد. به لطف حجم بالای عضله در دم خرچنگ، بسیار گوشتی و مفید است. خرچنگ دریایی یا شاه میگو یک غذا دریایی بسیار ارزشمند است که از نظر اقتصادی بسیار مهم بوده و اغلب یکی از سودآورترین کالاها در مناطق ساحلی محسوب می‌گردد. صید شاه میگو هنوز هم به همان روشی انجام می‌شود که ماهیگیری برای اولین بار شروع شد... البته با کمی فناوری مدرن برای آسان‌تر کردن کارها!

برای صید شاه میگو می‌توانید به مرداب نیز بروید. صیادان با استفاده از قایق‌های کوچک خود به داخل مرداب رفته و در نزدیکی محل زندگی میگوها با استفاده از طعمه‌های مخصوص و چوب ماهیگیری به صید شاه میگو می‌پردازند. بنابراین صید شاه میگو روش متفاوتی نداشته و می‌توان با همان روشی که ماهی صید می‌شود (یعنی با چوب ماهیگیری) به شکار شاه میگوها رفت. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.