انتشار: 1399/7/14
بروزرسانی: 1402/5/4

نحوه صید ماهی های بزرگ در فلوریدا | ماهی های بزرگ چگونه صید می شوند؟

صید ماهی های درشت جثه آرزوی هر ماهیگیری است. زمانی می رسد که دیگر که بر اصول ماهیگیری مسلط شده اید و دیگر وقت آن رسیده که مهارت خود را ارتقا داده و چالش بزرگ تری را شروع کنید. ماهی بزرگ یعنی گوشت بیشتر روی میز! اما برای گرفتن ماهی های بزرگ باید استراتژی های مناسبی داشته باشید؛ زیرا یک شکار بزرگ به معنای یک مبارزه جنجالی است. در ویدیو نحوه صید ماهی های بزرگ در فلوریدا تا حد زیادی با این استراتژی آشنا می شوید.

فلوریدا یکی از مراکز بزرگ ماهیگیری در دنیا است. این ایالت دارای خطوط ساحلی و اسکله‌های بیشمار برای گردشگران ماهیگیری است. فلوریدا دارای تنوع ماهی‌ها، زیستگاه‌ها، آب‌وهوای عالی، زیرساخت‌های گردشگری مناسب و صنعت ماهیگیری بی‌نظیری است و فرصت ماهیگیری در تمام طول سال در آن فرآهم است. فلوریدا شامل بیش از 7700 دریاچه، 10550 مایل رودخانه و 2276 مایل خط ساحلی است. رونق ماهیگیری در فلوریدا تا حدی است که در آن رویدادهای متنوعی برای ماهیگیری برگزار می‌شود. برای مثال رویداد "آخر هفته ماهیگیری رایگان"، در اولین آخر هفته در آوریل هر سال برگزار می‌شود. کمیسیون حفاظت از ماهی و حیات وحش فلوریدا از رویدادهای متعددی در سراسر این ایالت حمایت می‌کند تا والدین و سایر بزرگسالان را تشویق کند تا فرزندانشان را به ماهیگیری ببرند. نحوه صید ماهی‌های بزرگ در فلوریدا با اصول خاصی انجام می‌شود که در ویدیو بالا قابل مشاهده است.

از جمله ماهی‌های معروف در فلوریدا می‌توان به تارپون غول پیکر (که به دلیل توانایی مبارزه‌اش بسیار ارزشمند است، اما به عنوان غذا ارزشی ندارد)، بادبان‌ماهی، قزل آلای دریایی خالدار، ماهی اسنوک، خارماهی قرمز، سی‌بس دهان بزرگ و هامور اشاره کرد. شاه‌ماهی کوبیا و شاه‌ماهی قرمز نیز از جمله ماهی‌های غول پیکر در فلوریدا هستند که نحوه صید آنها در ویدیو نشان داده شده است. جاش جورگنسن، ماهیگیر حرفه‌ای است که آدرنالین عجیبی برای صید ماهی‌های غول پیکر دارد! چه صید شاه‌ماهی یا ماهی‌های بزرگ و خاص از ساحل باشد، چه یا قایق از وسط دریا، جاش محدودیتی برای صید ماهی بزرگ برای خود ندارد و این حس را به بقیه افراد نیز انتقال می‌دهد.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.