انتشار: 1397/10/29
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو اسب های سیاه | آموزش پذیری آسان اسب های سیاه

در این ویدیو اسب های سیاه دوست داشتی و حرکات جالب آنها برای شما به نمایش گذاشته‌ایم. کسانی که اسب های سیاه و چابک را دوست دارند از تماشای این فیلم نهایت لذت را می‌برند.

اسب‌ها دارای نژادهای گوناگونی هستند. هر نژاد رنگ و مشخصات بدنی متفاوتی دارد. حتی اسب سواری هر نژاد با نژاد دیگر تفاوت دارد. این موجود عجیب و غریب هنگام دراز کشیدن یا نشستن انرژی بیشتری نسبت به زمانی که ایستاده است مصرف می‌کند. اسب‌ها حیوان‌های اجتماعی هستند و معمولا به صورت گله‌ای زندگی می‌کنند. به گفته دانشمندان حدود 60 میلیون اسب در جهان وجود دارند. امروزه اسب‌ها در هر کشور و قاره‌ای به جز قطب جنوب زندگی می‌کنند.

تربیت اسب‌ها در دو دوره زمانی انجام می‌شود.

دوره اول: یک تا پنج سالکی. در این دوره اسب انعطاف پذیری لازم را دارد.

دوره دوم: پنج تا شش سالگی. در این دوره اسب فرمرمانبردار است.

 در این ویدیو اسب های سیاه را نشان می‌دهد و حرکاتی که نشان دهنده میزان تربیت پذیری و هماهنگی این موجودات دوست داشتنی است.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.