انتشار: 1402/2/17
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو آفرود در جاده های خطرناک | هرگز به این جاده ها بر‌نمی‌گردید!

تجربه آفرود به خودی خود، می‌تواند خطرناک و سخت باشد، اکنون تصور کنید این تجربه در خطرناک ترین و ناهموار ترین بیراهه‌ها انجام شود. تماشای این ویدیو آدرنالین را در بدن شما بالا می‌برد.

در این ویدیو، با یک تیم حرفه ای آفرود همراه می‌شویم تا به خطرناک ترین و بیراهه ترین جاده های دنیا سفر کنیم و تجربه جذاب آنها را تماشا کنیم. این گروه با خودرو جیپ به سمت مسیر های خاص می‌روند و از باتلاق و رودخانه های عمیق عبور می‌کنند. در قسمتی از مسیر از یک پل چوبی بسیار خطرناک گذر می‌کنند و در نهایت در مسیر باتلاق، خودرو در گل گیر فرو می‌رود و همین موضوع باعث بکسل کردن خودرو جیپ می‌شود. در این ویدیو می‌توان تشخیص داد که این گروه با تجهیزات کامل به این مناطق رفته است تا در زمان پیش آمدن مشکل از آن جلوگیری کنند.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.