انتشار: 1402/2/16
بروزرسانی: 1402/8/29

ویدیو آفرود در مسیر گل آلود | تیم پاترول سواران رومانی

آفرود در مسیر های گلی می‌تواند، سخت و مشکل باشد و نیازمند تجهیزات مناسب است. تماشای این ویدیو می‌تواند به شما کمک کند تا با این نوع آفرود آشنا بشوید.

در این ویدیو، آفرود خودرو های معروف را مشاهده می‌کنیم. نیسان پاترول و تویوتا M57 و تویوتا  KZT، برخی از این خودرو ها هستند که از مسیر جاده وارد بیراهه می‌شوند.

در زمان ورود به مسیر گل آلود، به آسانی عبور می‌کنند. این خودروها از لاستیک های «گل جنگلی» استفاده کرده‌‌اند که این لاستیک ها مخصوص خودرو های آفرودی هستند و برای مسیر های گلی طراحی شده‌اند. میان آج های این نوع لاستیک ها، مقدار زیادی فاصله وجود دارد که باعث می‌شود خودرو آفرودی در گل و لای گیر نکند.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.