انتشار: 1402/2/17
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو آفرود نیسان پاترول، تویوتا 4runner و میتسوبیشی پاجرو

در این ویدیو، می‌توانید تفاوت عملکرد خودرو های مشابه را در مسیر برفی و گلی مشاهده کنید و تماشای این ویدیو ها، می‌تواند برای افرادی که تجربه آفرود در این مسیر ها را ندارند، بسیار کمک کننده باشد.

خودرو های نیسان پاترول، تویوتا 4runner و میتسوبیشی پاجرو را مشاهده می‌کنیم که در یک مسیر تپه‌ای از شیب تپه بالا می‌روند. خودرو تویوتا در حین عبور از یک تپه با یک پرش موفق می‌شود عبور کند. بعد از گذشت چند دقیقه از ویدیو مشاهده می‌کنیم که مسیر گلی بیشتر می‌شود و خودرو ها یکی پس از دیگری از گل عبور می‌کنند و کمی بعد وارد مسیر برف می‌شوند. 

همانطور که مشاهده می‌کنید، لاستیک های استفاده شده بر روی این خودرو ها، لاستیک های «آج دار» یا اصطلاحا «گل دار» هستند که باعث می‌شوند این خودرو ها در برف استهلاک بیشتری داشته باشند اما در مقابل سرعت خودرو را کم می‌کنند. این تفاوت سرعت را به راحتی می‌توانید در مسیر برفی و گلی مقایسه کنید.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.